CryEngine zaprasza na wycieczkę po XVII-wiecznym Londynie

Jesteście ciekawi jak wyglądał XVII-wieczny Londyn? Dzięki studentom, pracującym w niezależnym studiu Pudding Lane Production szykuje się taka możliwość.

@ 24.10.2013, 19:45
Marek "gaco" Gacek
pc, ps3, xbox 360, wiiu, ps4, xbox one


Jesteście ciekawi jak wyglądał XVII-wieczny Londyn? Dzięki studentom, pracującym w niezależnym studiu Pudding Lane Production szykuje się taka możliwość. A co najlepsze, w wirtualny spacer wybierzemy się w towarzystwie silnika graficznego CryEngine.

Żacy, korzystając z historycznych map, udostępnionych przez British Library, odwzorowali trójwymiarowe modele ówczesnych lokacji, a dzięki swojej pracy wygrali konkurs zorganizowany przez GameCity. Widoki wygenerowane za sprawą CryEngine zapierają dech w piersiach. Silnik zastosowany m.in. w grach serii Crysis sprawdził się fantastycznie.

Carl Jones, dyrektor do spraw rozwoju biznesowego w Cryteku, które sponsorowało inicjatywę, widzi w tym także możliwość rozwoju. Jego zdaniem narzędzie nie tylko pomaga w tworzeniu gier, ale także ułatwia stawianie pierwszych kroków początkującym projektantom i grafikom.

A teraz rozsiądźcie się wygodnie, zapraszamy na historyczną wycieczkę.


Sprawdź także:
Crysis

Crysis

Premiera: 14 listopada 2007
PC, PS3, XBOX 360

Crysis to gra akcji przygotowywana przez studio Crytek, które na swoim koncie ma wspaniałą grę Far Cry. Od jej premiery Crytek stał się bardzo poważaną firmą, a każde ich...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   20:43, 24.10.2013
Fajnie to wygląda ale nie jakoś tak żeby kopara opadła i powiedzieć WOW.
0 kudosKreTsky   @   01:17, 25.10.2013
Wyglada bardzo ladnie, ale mogli z tego zrobic program interaktywny, gdzie samemu mozna by sie przejsc po takim Londynie ;]
0 kudosVerdungo   @   12:18, 25.10.2013
Jak dla mnie wygląda raczej słabo, bez żadnych rewelacji. Fajnie że odtworzono z dużą dokładnością całą architekturę, jednak jakościowo prezentuje się ona kiepsko. Tak jakby zabrakło jakiegoś ostatniego szlifu, ujednolicenia wyglądu tekstur i postprocessu. Ale i tak duży plus za zaangażowanie i gratulacje za wygraną Uśmiech