People Can Fly vs. konsole, czyli słów kilka o problemach polskiego developera.

Jednym słowem, twórcy Bulletstorma mają nie lada orzech do zgryzienia, bowiem chłopakom z People Can Fly szczególną trudność sprawia przeniesienie kodu gry na konsole X360 i PS3.

@ 10.08.2010, 08:00
"BystrzaQ"
pc, ps3, xbox 360


Jednym słowem, twórcy Bulletstorma mają nie lada orzech do zgryzienia, bowiem chłopakom z People Can Fly szczególną trudność sprawia przeniesienie kodu gry na konsole X360 i PS3. Problem tkwi w zbyt małej pamięci jaką dysponują oba urządzenia.

Adrian Chmielarz w wywiadzie udzielonym dla serwisu CVG przyznaje - "Jedno jest zabawne. To nie moc konsol jest dla nas największym problemem, a ich pamięć. Nie ma znaczenia, czy to PS3, czy Xbox 360. Mamy po prostu tyle rzeczy, że zmieszczenie tego wszystkiego sprawia nam problemy."

Po czym dodaje - "Reprezentujemy Epic Games i Unreal Engine. Lepiej, żebyśmy się wysilili, prawda? Czasem wyciskamy siódme poty z PS3, gdy chcemy przekroczyć jakiś kamień milowy, innym razem męczymy Xboxa, a nie raz ciśniemy PC-ta. To mieszanina wszystkiego."

People Can Fly vs. konsole, czyli słów kilka o problemach polskiego developera.

Miejmy nadzieję, że ta chwilowa niemoc twórców zostanie wkrótce przełamana, bo przecież każdy gracz – niezależnie od posiadanej platformy – chce otrzymać produkt maksymalnie dopracowany. Na koniec przypomnę jeszcze, że Bulletstorm pojawi się na półkach sklepowych w lutym 2011 roku, a platformami docelowymi są PC, X360 i PS3.

Sprawdź także:
Bulletstorm

Bulletstorm

Premiera: 22 lutego 2011
PC, PS3, XBOX 360

Bulletstorm to produkcja rodzimego studia People Can Fly, mającego na swoim koncie m.in. pierwszą część Painkillera. Za wydanie gry odpowiedzialne jest Electronic Arts. P...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosbat2008kam   @   10:02, 10.08.2010
W Bulletstorma mam zamiar grać na PC, ale widać, że powoli obecna generacja konsol ,,wysiada'. Jeszcze 2 lata ostrego grania i powoli będziemy szykować się na nową generację.
0 kudoshunter   @   10:06, 10.08.2010
Wazne zeby na PC bylo w 100% dopracowane Szczęśliwy Painkillera nie bede juz 5 raz przechodził Szczęśliwy
0 kudososkarsom   @   10:16, 10.08.2010
Będzie dobrze! Od zawsze stwierdziłem ,że PCtowi za 5000zł nie podskoczy żadna konsola. Ale dadzą rade zobaczyć. Będzie pięknie i uroczo.
0 kudosbat2008kam   @   10:18, 10.08.2010
Pecetowi za 5000 zł Uśmiech ? Dziś żadna konsola nie podskoczy pecetowi za 2000zł Uśmiech . Wolałbym jednak, żeby gra prezentowała równy, wysoki poziom na wszystkich platformach. Za granicą sukces jest możliwy tylko wtedy, gdy gra prezentuje się świetnie na konsolach (bo na zachodzie gra się głównie na konsolach).