Premiery miesiąca - grudzień 2017
The Surge: A Walk in the Park (PC, Xbox One, PlayStation 4) | 5 grudnia |
---|
A walk in the Park to rozszerzenie dedykowane wydanemu w maju tego roku The Surge. Podobnie jak w oryginale, za procesem twórczym stoi niemieckie studio Deck13. I, znów podobnie jak w oryginale, rozgrywka będzie identyczna tj. DLC nie wprowadza modyfikacji mechanizmów, a jedynie nową zawartość.
Dostajemy przede wszystkim zupełnie nową lokację – CREO World, czyli wesołe miasteczko dedykowane pracownikom korporacji CREO. Jest ono utrzymane w niemal identycznej, postapokaliptycznej tonacji, z uwagi na fakt, iż cały kompleks jest mocno nadszarpnięty zębem czasu. Do tego należy dodać 16 nowych broni, kolejne implanty, pancerze, a także zupełnie świeżych przeciwników – w szczególności bossów.
Destiny 2: Klątwa Ozyrysa (PC, Xbox One, PlayStation 4) | 5 grudnia |
---|
Klątwa Ozyrysa to pierwsze poważne rozszerzenie dedykowane wydanemu w tym roku sieciowemu FPS-owi Destiny 2. Akcja DLC toczy się na Merkurym, czyli zupełnie nowej planecie. Fabuła rozgrywa się po wydarzenia z podstawki. Naszym zadaniem jest dotarcie do tytułowego Ozyrysa. Potężny czarnoksiężnik i mentor Ikory Rey, bohaterki niezależnej z „jedynki” i właśnie „dwójki” jest jedynym źródłem nadziei na powstrzymanie zbliżającej się zagłady wszechświata, do której chce doprowadzić pradawna rasa cyborgów – Veksów.
Naturalnie, mechanika pozostała nietknięta, zaś dodatek urozmaica zabawę nową mapą, wyzwaniami, aktywnościami, uzbrojeniem czy ekwipunkiem.
SpellForce 3 (PC) | 7 grudnia |
---|
Seria SpellForce powraca po blisko 11 latach – „dwójka” ukazała się na rynku w 2006 roku! W takich sytuacja zawsze rodzi się podstawowe pytanie – na ile obecnym deweloperom, a więc w tym przypadku studiu Glimlore Games, udało się przeszczepić ducha cyklu na zupełnie nowy grunt. Odpowiedź powinna przyjść po premierze, niemniej materiały filmowe zdradzają, iż może być naprawdę interesująco.
SpellForce 3 nie tyka klasycznego dla tego materiału schematu – to nadal jest połączenie cRPG-a z RTS-em. Kreujemy bohatera, z napotkanych postaci niezależnych formujemy drużynę, walczymy ze spotykanymi niebezpieczeństwami, dbamy o interes społeczeństwa, rozwiązujemy zlecane nam zadania główne oraz poboczne – klasyka. To pod powierzchnią. A na? Tutaj dochodzi rozwijanie bazy/obozu, w którym możemy rekrutować dodatkowe jednostki do poszczególnych walk.
Zatem co z fabułą? Wybrnięto z tego równie klasycznie – mamy do czynienia z prequelem. Historia SpellForce 3 osadzona została 500 lat przed wydarzeniami z „jedynki”, a zatem rozczłonkowany świat, który poznaliśmy w 2003 roku, jest kompletny i nie musimy po nim poruszać się przy pomocy portali. Poznajemy tym samym wydarzenia odpowiedzialne za rozpad krainy o nazwie Eo.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler