Atlantis 2 (PC)

ObserwujMam (26)Gram (5)Ukończone (5)Kupię (4)

Poradnik do Atlantis 2 (PC)


Ogidogi @ 00:46 02.07.2006
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.



Znajduje się zaraz obok kurhanu. Użyj laski na koniku,a ten pogalopuje. Ustaw się tak jak tu



poczekaj aż podbiegnie wystarczająco blisko i go złap. Podejdź teraz do wody



i użyj konia, ten ożyje. Wsiądź na niego, a ujrzysz zupełnie inny świat. Na drzewie siedzi poeta, podejdź do niego. Czeka Cię teraz zagadka na słuch, nie ma tu powtarzalności więc musisz sam się wsłuchać w dźwięki. Nie jest to trudne, słuchaj dźwięku wygwizdanego przez poetę i dopasuj do głosu jednego z pięciu ptaków. Musisz odgadnąć 3 razy pod rząd melodie, wtedy artysta z tobą porozmawia. Zapytaj go o szklaną wierze, aby się Ciebie pozbyć da Ci laskę. Podejdź do muru i wbij w ziemie laskę



Pojawi się studnia, do której wejdź i dopłyń tak głęboko jak się da. Ale niestety nie pokonasz węża więc wróć na powierzchnie i porozmawiaj z poetą, ten powie Ci o osobie która może Ci pomóc. Wróć do normalnego świata i udaj się do kościoła. Za pomocą długopisu znów wejdź do księgi i porozmawiaj z niebieskim facetem. Porozmawiaj o poecie oraz o córce, a następnie wyjdź z książki. Udaj się teraz do kurhanu i porozmawiaj o wszystkim z królem. Teraz nadeszła pora, żebyś porozmawiał z mnichem, ten da Ci krzyż.



Idź do kościoła i włóż krzyż w obraz.



Porozmawiaj z boginią



ta uwolni córkę rzemieślnika. Wejdź znów do książki i porozmawiaj z Armid na temat węża. Musisz wyjść i dorysować łososia w książce. Wejdź do niej spowrotem i znów porozmawiaj o wężu w studni, da Ci amulet.



Wyjdź i udaj się do wierzchowca, przejdź do drugiego świata. Wejdź do studni, zanurkuj i użyj amuletu, a zyskasz szklaną wierzę. Wróć do rzeczywistości i idź do kościoła. Wejdź do księgi porozmawiaj z królem i wyjdź. Domaluj miecz królowi za pomocą pędzla i wejdź ponownie. Daj szklaną wierzę rzemieślnikowi, weź miecz od króla i użyj go na magicznej wierzy.



Podnieś rękę króla, następnie oddaj ją właścicielowi i podaruj mu również miecz. W ten sposób przywrócisz równowagę. Wyjdź jeszcze z kościoła i tak znajdziesz się na statku. Teraz wypadało by udać się do Chin, w tym celu włóż kamień spod hamaka do teleportu.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Atlantis 2 (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?