Poradnik do Divinity II: Ego Draconis (PC)
Zadanie: Tajemnicza jaskinia
W jednej z jaskiń (20) znajdziesz skądinąd znanego Ci już Bellegara. Przygotował on test wyboru. Każdy z etapów można rozwiązać jako dobry bądź zły. Twoje decyzje zadecydują, w którym miejscu zakończysz wędrówkę. Na końcu czeka na Ciebie skrzynia z nagrodą, jeśli jednak obierzesz ścieżkę maksymalnie dobrą bądź złą, będziesz mógł wybrać jedną z broni na stojaku.
Etap pierwszy:
Dobry wybór: Ocalisz kobietę i wygnasz rozbójnika
Zły wybór: pozwolisz na kradzież
Etap drugi:
Dobry wybór: Użyjesz klucza do otworzenia klatki z kobietą
Zły wybór: Użyjesz klucza do otworzenia skrzyni
Bądź:
Dobry wybór: Poświęcisz swój punkt statystyki, przekazując go mężczyźnie
Zły wybór: Namówisz kobietę, aby ta puściła męża na wojnę
Etap trzeci:
Dobry wybór: Użyj dźwigni po prawej, ratując uwięzionych
Zły wybór: Użyj dźwigni po lewej, spopielając niewolników
Bądź:
Dobry wybór: Odwróć uwagę gwardzisty – biedak zdąży uciec
Zły wybór: Zaproponuj metodę tortury
Bądź:
Dobry wybór: Oddaj mężczyźnie punkt zdrowia i odporności
Zły wybór: Zostaw mężczyznę
Zadanie: Blisko kości
W jednej z latających fortec (21) uwięziony został duch. Będąc na miejscu, eliminuj balisty oraz gniazda, by nie przeszkadzały Ci w dalszej ekspansji. Zajmij się generatorami, by odblokować sobie dostęp do kolejnych części fortecy. Posuwaj się powoli ku górze, aż w końcu dotrzesz do teleportu.
Musisz wspomóc ducha Velanira w ucieczce od jego stukniętej żonki. Więzi go, ożywiając jego szkielet w swoim labiryncie. Aby wykonać zadanie, musisz rozwiązać zagadkę. Polega ona na nazwaniu wszystkich pięciu statuetek.
Poprawne odpowiedzi to:
a: Spustoszenie
b: Zamęt
c: Wyniszczenie
d: Chaos
e: Zniszczenie
Po nazwaniu wszystkich posągów, udaj się do wejścia (W), w celu zmierzenia się z Kearą. Walkę poprzedzi krótka rozmowa.
poprzedni rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler