Poradnik do Divinity II: Ego Draconis (PC)
Zadanie: Przepowiednia
Duch wyspy oznajmił Ci, iż musisz wybrać cztery osoby, które będą Ci służyć w Wieży Bitewnej. Na wyspie znajduje się 8 ochotników, pozostała czwórka zginie. Do Ciebie należy wybór.
Nekromanta: Nekromanci zamieszkują jaskinię znajdującą się tutaj(8). Porozmawiaj z każdym z nich, by ostatecznie wybrać najbardziej Ci odpowiadającego przy totemie(6).
Instruktor: Hermosę znajdziesz w wiosce rybackiej(12), natomiast Kenneth trenuje na wybrzeżu (14), wyboru dokonasz niedaleko tego miejsca.
Alchemik: Allana znajdziesz na wybrzeżu(9). Barbatos znajduje się w wiosce rybackiej(12). Wyboru dokonasz przy totemie znajdującym się niedaleko siedziby nekromantów (8).
Enchanter: Wessona znajdziesz tutaj (7), Radcliff natomiast zamieszkuje osadę rybacką (12). Wyboru dokonasz przy totemie (11) niedaleko wieży.
Po zadecydowaniu o życiu i śmierci Twoich podwładnych, ukaże się Duch Wyspy, nagradzając Cię za podjęte decyzje.
Zadanie: Wariacka zupa
Pustelnik [On jest hardkorem ;)] (1) pragnie dostać jajo wywerny. Znajdziesz je na górze (5). Jednak aby bezpiecznie się tam dostać, musisz oblać się specjalnym balsamem. Jak go zdobyć, opisane zostało w zadaniu Pogromca Duchów. Wróć do pustelnika po nagrodę, którą jest klucz do skrzyni, znajdującej się niedaleko Jonasza (2).
Zadanie: Stary duch i morze
Jonasz (2) próbuje złowić wielkiego wieloryba, gdyż ten połknął coś bardzo dla niego ważnego. Ów rzecz da Ci Catherine(10), badająca szczątki wielkiego stworzenia. Oddaj ją Jonaszowi, a w zamian dostaniesz księgę potrzebną do wykonania zadania: Napis na wielorybie.
Zadanie: Świeczki na wietrze
Wokół grobu (3) ciągle wieje silny wiatr, zdmuchując zapalone świeczki. Musisz zdobyć zaklęcie, aby zapanowała chwilowa cisza. Jest ono zapisane w księdze, którą dostaniesz po wykonaniu zadania Człowiek za burtą. Użyj książki nad grobem i skorzystaj z chwili ciszy, by zapalić świeczki. Duch Sassan powstanie.
Zadanie: Pogromca duchów
Vacca (4) poprosi Cię o rozprawienie się z duchami w jego jaskini. W zamian da Ci maść potrzebną do wykonania zadania Wariacka zupa.
Zadanie: Napis na wielorybie
Catherine (10) próbuje dowiedzieć się więcej na temat mistycznego stworzenia. Daj jej książkę, która stanowi nagrodę zadania: Stary duch i morze.
Zadanie: Człowiek za burtą
Hermosa (12) poprosiła o odnalezienie członka załogi. Nieszczęśnika znajdziesz tutaj (13), okrążonego przez potwory. Rozpraw się z nimi, a w nagrodę dostaniesz księgę zaklęć, pozwalającą wykonać zadanie Świeczki na wietrze. Wróć do kapitana, by odebrać nagrodę.
Zadanie: Legenda o starym żeglarzu
Turgoyn poprosił Cię o zajrzenie do wraku statku, który znajduje się w koronie drzewa. Będzie to możliwe dopiero po zdobyciu Wieży Bitewnej i obraniu kształtu smoka. Pod pokładem znajdziesz skrzynię, w której leżą interesujące Cię książki.
poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler