MiniGRY
Gorące Informacje:
Sony ujawnia nowy zestaw słuchawek dla PlayStation 4

wyszukiwanie zaawansowane
Publicystyka
Multimedia
Społeczność
Poradniki
Rankingi
Moje MG
// // // // //

Poradnik do Divinity II: Ego Draconis PC (Divinity 2: Ego Draconis PC)


Poradnik do Divinity 2: Ego Draconis (PC)

autor recenzji:   Wojciech "Raaistlin" Onyśków   @   21:52, 02.11.2009
Zadanie: Papierkowy ślad
Lovis da Ci klucz do świątyni Maxosa. Jest to jednak teren zamieszkały przez potężne istoty, dlatego będziesz musiał zdobyć trochę doświadczenia, wykonując inne zadania. Gdy już nadejdzie moment, w którym zapuścisz się na teren świątyni, spotkasz Rhode. Rozpozna ona w Tobie Smoczego Rycerza, tak więc będziesz musiał ją zgładzić.


Po walce pozbieraj łupy i wejdź do świątyni.


Zadanie: Zagubiona Dusza
Lovis poprosił Cię o odzyskanie jego duszy, więzionej przez Amduzjasza. Zamieszkuje on świątynię Maxosa. Po rozmowie z duchem Abalamem (jak do niego się dostać, przeczytasz z opisu przejścia świątyni) dowiesz się, iż Lovis w rzeczywistości był brutalnym tyranem. Już teraz musisz opowiedzieć się, czy chcesz uratować duszę Lovisa, czy może zniszczyć ją na ołtarzu. Jeśli opowiesz się za Lovisem, będziesz zmuszony stoczyć walkę z duchami.


Zadanie: Z zimną krwią
Quest jest dostępny jedynie, gdy zdecydujesz się zniszczyć kamień duszy Lovisa. Musisz go odebrać Amduzjaszowi i zniszczyć na ołtarzu.

Zagadki we wnętrzu świątyni:

Aby otworzyć drzwi do wnętrza świątyni, musisz dotknąć prawej urny, stojącej przed drzwiami.



W środku musisz rozwiązać 3 zagadki, aby uaktywnić teleport. Pierwsza z nich, znajdująca się za lewymi drzwiami polega na dotknięciu przedmiotu, który nie jest wykonany ze złota. W tym konkretnym przypadku jest to dynia.



Zagadka na wprost polega na odnalezieniu różnicy pomiędzy dwoma stronami symetrycznej komnaty. Jest nią kubek stojący na gzymsie po lewej stronie. Trzecie zadanie, najbardziej irytujące, polega na dostaniu się na górę i przełączeniu dźwigni. Skacz od jednej platformy do drugiej, aż w końcu uruchomisz teleport.



Dostań się nim do 3 dźwigni, którymi musisz ustawić odpowiedni poziom kolejnych platform. Ostatni krok jest już prostszy, wystarczy poskakać po zbudowanym moście i osiągnąć cel. W sali głównej właśnie uaktywnił się portal. Korzystając z niego, przeniesiesz się do 4 komnat połączonych korytarzem. W dwóch z nich znajdują się fałszywe ściany, za którymi znajdziesz dźwignie otwierające główne wrota. Lokalizacje ukrytych pomieszczeń zostały zaznaczone na mapie(x).



Zadanie: Historia dwóch tomów
Duch bibliotekarza poprosił nas o odnalezienie pierwszego tomu Orbis Arcesso. Twierdzi, iż księga znajduje się gdzieś na terenie świątyni. Jak ją znaleźć, przeczytasz w opisie zadania Już nie smok. Oddaj książkę Bibliotekarzowi.

Zadanie: Już nie smok
Korzystając z książki znajdującej się na dole, dowiemy się, iż w pomieszczeniach tych uwięziony został Amduzjasz w smoczej formie. Jak nie trudno się domyślić, naszym zadaniem jest jego eksterminacja. Jednak jest to niemożliwe, dopóki znajduje się pod smoczą postacią. Wychodząc z biblioteki, udaj się w lewo, znajdziesz 4 grobowce. Z miejsca spoczynku Benedykta zabierz dziennik. Klucz leżący na grobie otwiera skrzynię znajdującą się w tym samym pomieszczeniu. Z grobu Fendrela zabierz jego pamiętnik oraz kawałek książki Maxosa. Z grobowca Francisa zabierz pamiętnik. Udaj się do grobu Amduzjasza, tam dotknij księgi, a odkryjesz tajemną skrytkę. Zabierz fiolkę z krwią i klucz, którym otworzysz skrzynię znajdującą się w sali pod schodami. W środku będzie Orbis Arcesso. Udaj się teraz do sali tronowej, gdzie lata Amduzjasz. Dobiegnij do tronu i szybko podnieś smocze łuski. Teraz użyj Orbis Arcesso, aby odczytać zaklęcie. Zmieszane smocze łuski ze smoczą krwią przemienią Twojego oponenta w człowieka. Po krótkiej rozmowie szybko dobiegnij do Amduzjasza, gdyż jest on silny tylko w walce dystansowej. Kilka szybkich ciosów powinno załatwić sprawę. Zejdź drogą, która wcześniej była zablokowana. Ujrzysz Damiana, który na pożegnanie zostawi Ci dwóch swoich strażników. Zabij ich i wejdź w portal.




Rozdziały poradnika
1). Wstęp (1 - 1)
2). Dalekoblask (2 - 2)
3). Złamana Dolina (3 - 4)
4). Świątynia Maxosa (5 - 5)
5). Wyspa Strażnika (6 - 7)
6). Wieża Bitewna (8 - 8)
7). Fiordy Orobaskie (9 - 12)
Komentarze do poradnika (15 najnowszych):

Dodał: MicMus123456789      @ 10:26, 05.01.2013

Pierwszy jest niedaleko wielkiego posągu rycerza, patrząc od rycerza na klifie po lewej stronie będzie. Drugi jest w jednej z jaskiń, chochliki czy gobliny go zamkneły. Dwaj pozostali jeśli dobrze pamiętam nieżyją. Jednego znajdziesz przy portalu między miastem, a wysokim dworem. A czwarty jest chyba w gnieździe na klifie po lewej strony mapy w okolicy drzewa z innego questa.

Dodał: Allucard1986      @ 10:57, 05.01.2013

Wielkie dzięki!!!!

Dodał: Daerdin      @ 11:44, 05.01.2013

@Allucard1986: napisałeś raz i naprawdę wystarczy. Nie wolno pisać dwóch postów pod rząd, tym bardziej w taki sposób, w jaki Ty to robisz.

Dodał: Allucard1986      @ 02:25, 07.01.2013

Mam problem z posągami do komnat Keary,proszę o pomoc.

Dodał: MicMus123456789      @ 09:46, 07.01.2013

Tu na MG jest poradnik do gry Dumny Ostatni screen pod podanym adresem pomoże Ci.

Dodał: Allucard1986      @ 16:58, 17.01.2013

Uratowałem od egzekucji Ygerne po wszystkim jest dalszy ciąg gry gdzie można znaleźc opis do dalszy zadań bo mam problem z ich wykonaniem po prostu stoję z miejscu.Pomocy

Dodał: MicMus123456789      @ 17:00, 17.01.2013

Po jej uwolnieniu powinien być filmik i napisy końcowe jeśli masz dodatek to on chyba automatycznie się ładuje.

Dodał: Allucard1986      @ 17:59, 17.01.2013

Filmik był i to strasznie długi.Na płycie mam Divinity 2 Ego Draconis + Divinity 2 Flames of Vengeance i tam nie wiem co zrobic.Jest gdzieś opis do tego?

Dodał: MicMus123456789      @ 18:03, 17.01.2013

Teraz nie wiem czy mówimy o podstawce czy dodatku Dumny Jeśli idzie o podstawkę to po uwolnieniu jej i zabiciu wszystkich załączyć się powinien filmik, a po nim chyba napisy końcowe i potem automatycznie dodatek powinien się włączyć. Jeśli tak się nie dzieje to widocznie gra się zbugowała.

Dodał: Allucard1986      @ 18:24, 17.01.2013

Mówimy o dodatku bo gra poszła zgodnie z fabułą.Tylko teraz opisu nie mogę znaleźc.

Dodał: MicMus123456789      @ 18:57, 17.01.2013

Dobra ja trochę źle przeczytałem xD Jeśli masz problem z zadaniem czy coś to na MG jest gierunkowskaz tam zadajesz jaki masz problem Dumny Jest też inna opcja dużo osób miało problem z dodatkiem i jest tam sporo opisanych zadań, ale jakiego takiego poradnika nie ma przynajmniej na MG z tego co wiem.

Dodał: GeraltPoznaniak      @ 19:56, 19.12.2013

Po co są amulety wschodu, zachodu i południa? Zakładam że chodzi o coś z zigZaksem i 3 posągami koło niego, ale nie wiem jak je włożyć. Pomoc chętnie przyjmę.

Dodał: MicMus123456789      @ 20:10, 19.12.2013

Jeśli dobrze pamiętam to mając te amulety udajemy się do Zigzaka, który to albo nam daję zagadkę czy po prostu mówi o amuletach. Albo od razy grzebiemy przy posągach. Nagrodą będzie chyba exp, jakaś broń i punkt czy dwa umiejętności.

Dodał: kapiziom11      @ 18:36, 30.12.2013

tobie chyba chodzi o kryształy do posągów?

Dodał: szymek003      @ 14:47, 25.01.2014

Ja mam dwa pytania:
1. Znalazłem amulet wschodu i zachodu w jaskini goblinów w złamanej dolinie, ale nie mogę znaleźć amuletu południa, proszę o pomoc.
2. Jak jestem na wyspie strażnika i czytam jednemu z kandydatów w myślach, to pojawia się zadanie "Umysł...", ale nie ma opisu i nie wiem o co w nim chodzi.


 Dodaj Komentarz:

UWAGA: Aby komentować materiały na MiastoGier.pl trzeba być zalogowanym. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się korzystając z formularza na górze strony. Jeśli chcesz zarejestrować nowe konto,
uczynisz to w tym miejscu.


© 2004-2014 MiastoGier.pl   »   O nas   |   Disclaimer   |   Reklama   |   Nabór do Redakcji   |   Regulamin
ISSN: 1898-7109     Ostatnia aktualizacja: 20.09.2014
UWAGA: W ramach portalu stosujemy pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.