Sinking Island (PC)

ObserwujMam (59)Gram (8)Ukończone (12)Kupię (1)

Poradnik do Sinking Island (PC)


Ogidogi @ 23:12 04.03.2008
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.

Po rozmowie z szefem, porozmawiaj z Lorenzo. Wypytaj go o wszystko, a w szczególności o prawdopodobieństwo popełnienia przez Nolenta samobójstwa. Możesz odpowiedzieć na kolejne pytanie:

Czy śmierć Huberta de Nolent naprawdę była samobójstwem?



Wykorzystaj w PDA następujące dowody:
- Oświadczenie Lorezno nr 11, które brzmi " Lorenzo twierdzi, że Nolent nie był typem samobójcy".
- List do Isabeli Jones od Nolenta, podzielony na dwie części.
- Zdjęcie twarzy Nolenta.
- Zdjęcie pistoletu bez odcisków.

Ponownie z nim porozmawiaj odnośnie niejakiego Simbi Laktara. Lorenzo przedstawi Ci szczegóły dotyczące wędrówek tego człowieka. Dzięki temu możesz już odpowiedzieć na pytanie:

Co Simbi Laktar dalej robi na wyspie?



Wykorzystaj w PDA następujące dowody:
- Oświadczenie Lorenzo nr 12, które brzmi " Lorenzo mówi, że Simbi Laktar jest byłym pracownikiem, który został zwolniony 15 dni temu".
- Wydruk z zapiskiem przemieszczenia karty S.Laktara w noc morderstwa.
- Zdjęcie odcisków Marco na karcie Laktara.
- Oświadczenie Lorenzo nr 10, które brzmi " Lorezno wyjaśnia, że zapodział gdzieś tę kartę".

Zjedź na 20 piętro i po wejściu do pokoju, skręć w lewo. W ścianie zobaczysz klapkę, którą odsłoń.



Na migającym światełku użyj pilota. Znajdziesz się w kapliczce. Podejdź do ołtarzyka i podnieś statuetki. Musisz je dobrze ustawić.



Jeżeli tego dokonasz, otworzą się drzwiczki. Zabierz akt ślubu i opuść pomieszczenie korzystając z pilota. Pora zejść nieco niżej, tak więc klatką schodową udaj się do pokoju 142. Wejdź do sypialni i przyjrzyj się leżącej koło łóżka prezerwatywie.



Użyj na niej pyłu grafitowego i zrób zdjęcie. Porównaj odcisk z odciskami Martina - alibi Marco zostanie w ten sposób obalone, ponieważ jego dziewczyna zabawiała się z Martinem. Jako, że jesteś już w PDA, porównaj również fragmenty skórzanych rękawiczek, z karteczką nasączoną olejem do czyszczenia broni. Leć na górę i porozmawiaj z Cristiną, Martinem oraz Sonią. Co prawda możesz jeszcze udać się do biblioteki, wyjmować książki z regału tak, aby z pierwszych liter twórców ułożyć słowo WALTER, a następnie wyjąć z barku butelkę wody, aby otworzyć kolejną skrytkę – jednak dokument który tam znajdziesz, nie ma żadnego wpływu na finał. Możesz ale nie musisz, ponieważ juz w tym momencie masz dość dowodów, aby zamknąć sprawę i odpowiedzieć na ostatnie pytanie:

Czy są jakieś niepodważalne dowody winy Marco? Czy jego alibi jest prawdziwe?



Wykorzystaj w PDA następujące dowody:
- Zdjęcie opakowania prezerwatyw Cristiny z odciskami Martina.
- Oświadczenie Cristiny nr 2, które brzmi " Cristina rozpoznała, że są to rękawiczki Marco".
- Oświadczenie Cristiny nr 3, które brzmi " Cristina przyznaje, że spała z Martinem w noc morderstwa".
- Jako dowód rzeczowy, rachunek za rękawiczki.
- Jako dowód rzeczowy, bilety z Moskwy do Sale.
- Oświadczenie Martina nr 3, które brzmi " Martin przyznaje, że w noc zbójstwa spał z Cristiną".
- Jako dowód rzeczowy, bilety z Atlanty do Moskwy.
- Jako dowód rzeczowy, buteleczkę z olejem.
- Jako dowód rzeczowy, kawałek poplamionych rękawiczek Marco.
- Jako dowód rzeczowy, paczka rosyjskich prezerwatyw.


Aby zakończyć przygodę, wyjedź na 22 piętro do pracownik Lorezno i rozkoszuj się outrem. To już koniec tej przygody. Mam nadzieję, że mój poradnik pomógł wam przebrnąć przez wszystkie problemy na jakie natrafiliście podczas rozgrywki.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Sinking Island (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?