Poradnik do Sinking Island (PC)
Ogidogi @ 23:12 04.03.2008
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Po usłyszeniu niezbyt dobrych informacji od szefa, udaj się do biblioteki w celu odebrania faksu z wynikami autopsji. Musisz w PDA zmienić pytanie na:
Jaka była przyczyna śmierci W.Jonesa??
Wykorzystaj w PDA następujący dowód:
- Faks z raportem o autopsji.
Kolejne pytanie ma już swoją odpowiedź.
Obejrzyj biurko. Wyjmij wszystkie dokumenty z szuflad ( w każdej coś jest) i podejdź do okna. Zrób zdjęcie parapetu i zbierz małe opiłki drewna. Porozmawiaj z adwokatem, a następnie skieruj się w lewo i wejdź do gabinetu W.Jonesa. Zrób zdjęcie portretu wiszącego na ścianie, po czym podejdź do szafki z bronią i otwórz szufladę po lewej. Musisz w niej znaleźć amunicję, pasującą do tej opisanej w raporcie z autopsji. Dzięki temu, poznasz nazwę broni. Z szuflady po prawej wyjmij szmatkę, namocz w oleju papierek, a następnie zabierz fiolkę z płynem. Obejrzyj bronie.
Szczególnie powinna Cię zainteresować strzelba druga od góry. Przetrzyj ją szmatką w celu stwierdzenia, że została ostatnio używana. Aby móc ją dalej badać, musisz wykonać ten sam zabieg, z tą na samym dole. Użyj pyłu grafitowego koło spustu, w celu zdobycia odcisków palców. Zabierz broń i porównaj ją w PDA z opiłkami znalezionymi na parapecie. Porównaj zdjęcie parapetu z fotografią zadrapań na broni.
Możemy odpowiedzieć teraz na pytanie:
Co było narzędziem zbrodni?
Wykorzystaj w PDA następujące dowody:
- Jako dowód rzeczowy, karabin powtarzalny z lunetą.
- Jako dowód rzeczowy, brudna szmatka.
- Faks z raportem o autopsji.
Następny problem rozwiązany.
Możemy też od razu odpowiedzieć na pytanie:
Skąd oddano strzał?
Wykorzystaj w PDA następujące dowody:
- Faks z raportem z autopsji.
- Zdjęcie porównania zadrapań na broni i opiłków na oknie.
- Zdjęcie zadrapania broni.
- Jako dowód rzeczowy, opiłki z okna.
Kolejne zadanie rozwiązane.
Podejdź do biurka i zabierz z niego zdjęcie z safari. Otwórz ostatnią szufladę po prawej i użyj na niej noża.
Zabierz z niej dokumenty, po czym opuść biuro i porozmawiaj ponownie z Hubertem. Zdobędziesz jego odciski palców, które porównaj z tymi znalezionymi na broni. Teraz wyjedź na 22 piętro i porozmawiaj z Lorenzo. Gość da Ci klucz do wszystkich pokoi. Kiedy już wyczerpiesz wszystkie tematy rozmowy, dostań się na 17 poziom, gdzie znajduje się pracownia techniczna.
Z drabiny zabierz rękawiczki, z ziemi palnik, ze stolika śrubokręt, natomiast z półki weź okulary ochronne. Pora pojechać na 15 piętro i wejść do pokoju 151. Pierwsze zapukaj, by upewnić się, że nikogo w nim nie ma. Następnie użyj klucza i wejdź do środka. Idź do sypialni, podejdź do sejfu i użyj na nim palnika.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler