Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin (PC)
W związku z zaistniałą sytuacją Agencja ma zamiar pomóc ONZ przy eliminacji obecnie najniebezpieczniejszego terrorysty na świecie. Główny klient zlecający ci wszystkie poprzednie cele jest w posiadaniu broni mogącej zagrozić całemu światu. Nie trzeba więc tłumaczyć, jak ważna jest ta misja? Zavorotko nadal ma swoją siedzibę w petersburskim biurze, tym samym, kiedy to eliminowałeś pierwszego generała. Zatem strategia działania powinna być taka sama.
Nie masz możliwości wyboru pukawek.
Zaczynasz na stacji kolejowej. Tak jak w misji drugiej, skieruj się do szafki #137, skąd zabierzesz potrzebny ekwipunek. Masz karabin snajperski, acz bez amunicji. Pociski znajdują się przy drugim punkcie zaopatrzeniowym. Zostaw jednak broń i spójrz na mapę ulic (Streets). Jest praktycznie wolna od wszelkiej ochrony. Na mapie poniżej zaznaczyłem jednak jedyną słuszną drogę do budynku. Innej wybrać po prostu NIE MOŻESZ.
Dlaczego? Zaraz zobaczysz...
Przejdź korytarzem przez budynek i kieruj się prosto do budynku Pushkina. Spójrz na mapę - cel jest sam w swoim biurze. Przełącz się w tryb skradania i udaj się do tam.
Ale cóż to? Sergieja nie ma, jest tylko jego manekin. Z tego powodu nie warto było brać snajperki, a poza tym nabojami i tak były ślepaki. Wciąż w trybie skradania kieruj się teraz do biura przeciwległego na tym samym piętrze. Nie idź jednak schodami przez parter, tylko przez trzy małe pokoje na tym piętrze.
W pierwszym, trzecim albo w samym biurze natkniesz się na twojego klona. Już z pewnością domyślasz się, że ta misja jest pułapką. Na szczęście ostrożność pozwoli ci zajść klona, który szczęśliwie przeżył twoje dożynki w Rumunii, od tyłu i zrobić użytek z garoty. Po tym obejrzysz scenkę, z której dowiesz się, że Zavorotko ma ojca Vittorio. Szybko jednak wrócisz do rzeczywistości, w której ochrona obstawi cały budynek na zewnątrz. Nie masz zbyt wiele czasu, więc czym prędzej załóż ciuchy Hitmana 17 (czarne okulary jedynie) i ile sił w nogach wiej głównym wejściem z budynku. Przebiegnij/przejdź (zależnie od poziomu twojej adrenaliny) między nimi i kilkoma susami znajdź się czym prędzej w pociągu na stacji kolejowej przez wejście do kanałów oznaczone na mapie poniżej.
Wejście do metra zostało bowiem w magiczny sposób zamurowane. Uważaj też na guardów w kanałach i przy w korytarzu prowadzącym na peron.
Czas na finalną rozgrywkę.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler