Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin (PC)
Hawk @ 14:00 25.09.2007
"Hawk"
Widzisz te skrzynki za jego plecami na powyższym zrzucie? Przejdź w ich pobliże kanałem.
Teraz wystarczy, że zrobisz taką sztuczkę: przełącz się na normalny tryb marszu, a następnie na bieg. Teraz zrób w wodzie kilka kroków biegnąc tak, żeby ów wartownik spojrzał na źródło dźwięku, czyli de facto skrzynki. 2-3 kroki i żołnierz zacznie bacznie obserwować tą stronę. Za to teraz ty masz drogę wolną.
Kolejnym punktem zabawy będzie pozyskanie uniformu oraz eliminacja celu. Cóż, nie masz noktowizora (jeśli jest ci naprawdę potrzeby, to leży na skrzynkach w pierwszym holu przez który tutaj wszedłeś – oznaczony wykrzyknikiem. Możesz go zdobyć w podobny sposób, jak odwracałeś uwagę strażnika przy pace.), ale da się to znieść. Zaraz po tym, jak wyłączysz zasilanie (po niecałych 30 sekundach znowu zostaje włączone), biegnij przez wydrążony korytarz do kwater. Jednak tuż przy jego wejściu zacznij się skradać i stań jedynie za rogiem. Poczekaj, aż prąd zostanie włączony lada chwila. Będziesz w barakach sam ze śpiącymi guardami, więc nie ma powodów do obaw. Na prawo od ściany będzie szafka z bronią (możesz zabrać M60 do kolekcji), a na łóżku mundur.
Cały czas skradaj się – to bardzo ważne, nawet malutki kroczek w marszu momentalnie budzi śpiochów. Czas na szefa. Od twojej prawej strony wejście do baraków jest zablokowane. Ale od lewej już nie. Zatem zważając na patrole kieruj się do „biura” Sadd... Yussefa.
Generał znajduje się w swoim małym skarbcu na prawo od wejścia. Wejdź. Wykonaj. NIE zabieraj ciuszków. Pozamiataj. Na skrzynce obok łóżka leżą 3 buteleczki eteru. Zabierz je.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler