Hitman 2: Silent Assassin (PC)

ObserwujMam (463)Gram (115)Ukończone (150)Kupię (9)

Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin (PC)


Hawk @ 14:00 25.09.2007
"Hawk"

Widzisz te skrzynki za jego plecami na powyższym zrzucie? Przejdź w ich pobliże kanałem.



Teraz wystarczy, że zrobisz taką sztuczkę: przełącz się na normalny tryb marszu, a następnie na bieg. Teraz zrób w wodzie kilka kroków biegnąc tak, żeby ów wartownik spojrzał na źródło dźwięku, czyli de facto skrzynki. 2-3 kroki i żołnierz zacznie bacznie obserwować tą stronę. Za to teraz ty masz drogę wolną.







Kolejnym punktem zabawy będzie pozyskanie uniformu oraz eliminacja celu. Cóż, nie masz noktowizora (jeśli jest ci naprawdę potrzeby, to leży na skrzynkach w pierwszym holu przez który tutaj wszedłeś – oznaczony wykrzyknikiem. Możesz go zdobyć w podobny sposób, jak odwracałeś uwagę strażnika przy pace.), ale da się to znieść. Zaraz po tym, jak wyłączysz zasilanie (po niecałych 30 sekundach znowu zostaje włączone), biegnij przez wydrążony korytarz do kwater. Jednak tuż przy jego wejściu zacznij się skradać i stań jedynie za rogiem. Poczekaj, aż prąd zostanie włączony lada chwila. Będziesz w barakach sam ze śpiącymi guardami, więc nie ma powodów do obaw. Na prawo od ściany będzie szafka z bronią (możesz zabrać M60 do kolekcji), a na łóżku mundur.



Cały czas skradaj się – to bardzo ważne, nawet malutki kroczek w marszu momentalnie budzi śpiochów. Czas na szefa. Od twojej prawej strony wejście do baraków jest zablokowane. Ale od lewej już nie. Zatem zważając na patrole kieruj się do „biura” Sadd... Yussefa.







Generał znajduje się w swoim małym skarbcu na prawo od wejścia. Wejdź. Wykonaj. NIE zabieraj ciuszków. Pozamiataj. Na skrzynce obok łóżka leżą 3 buteleczki eteru. Zabierz je.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman 2: Silent Assassin (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskrecik951202   @   14:20, 06.07.2009
Dobry poradnik przeszedłem całą grę na zawodowcu genialne polecam!! Uśmiech Szczęśliwy
0 kudosh2so4   @   01:29, 01.09.2009
Misję w ambasadzie można przejść o wiele prościej:
Zabieramy truciznę z miejsca gdzie podrzuciła ją agencja. Wkradamy się do ambasady tak jak w poradniku, przebieramy za kelnera, zabieramy kieliszek, dosypujemy truciznę, podajemy generałowi. W międzyczasie ustalamy położenie sejfu. Po otruciu od razu udajemy się do pokoju z sejfem, zdążymy jeszcze jak ambasador jest tam sam. Usypiamy ambasadora i spokojnie wychodzimy z walizką. Zanim dojdziemy do łodzi spotkamy jeszcze agenta (którego wcale nie musieliśmy zabijać), który na nasz widok ucieknie.
0 kudosmalee11   @   15:34, 04.11.2009
wiele cennych wskazówek bez których czasami byloby ciezko przejsc gre
0 kudosjanek444   @   20:22, 14.02.2010
Super poradnik! Przeszedłem większość gry na silent assasin. Polecam!
0 kudosCzesław   @   20:21, 24.02.2010
Fajny ten poradnik w pierwszych trzech misjach można zrobić totalną sielankę poza trzecia najpierw trzeba podłożyć boby a dopiero potem zabić wszystkich. W 4 nie mogę upuścić boby proszę o pomoc w tej sprawie na moim e mail-u kawi1997_(at)_wp.pl to ważne pozdrawiam Uśmiech
0 kudosCzesław   @   21:35, 19.04.2010
Dzięki za pomoc przeszedłem wszystko na silent assasins poradnik w deche ale gra do chrzanu polecam następne części
0 kudosTommygan   @   08:53, 12.07.2010
Poradnik super,prawie całą przeszedłem na Silent Assassin,a co do misji w St.Petersburg to miałbym inną propozycję,bo można zaopatrzyć się w karabin snajperski z poprzedniej misji,ale trzeba liczyć na to,że cywile mogą cię zobaczyć
0 kudospiio11   @   21:18, 01.09.2010
Mi sie w misji 4 misji czyli tej gdzie musisz zabic generala i uratowac agenta w rosji gdy wyzucam bombe to ona od razu wybucha. Nie mam jak dalej przjsc moze ktos ma pomyls dlaczego?
0 kudosHitman1300   @   22:57, 04.09.2010
Misję w parku kirova można przejść szybciej i spektakularniej. Zabieramy Hardballery i wytłumioną Berettę. Podchodzimy do miejsca gdzie przyjedzie limuzyna łącznika mafijnego. Gdy generał i łącznik będą najbliżej wejścia do parku, puszczamy się biegiem przez park wyjmując jednocześnie Hardbalersy. Nie bacząc na prujących do nas seriami żołnierzy i mafiozów dziurawimy kulami nasze cele. aby przeżyć trzeba zabić co najmniej jednego żołnierza przy wejściu z limuzyną generała. Gdy wyjdziemy z parku kierujemy się do wyjścia.
0 kudosNotNowBaby   @   09:22, 10.03.2011
CO do misji SHogun Showdown:
Jeśli ktoś chce przejść jąna SIlent Assasin, nie ruszajcie pierwszego strażnika, tylko skradajcie siędo schodów. Później uważajcie na pozostałych guardów, a gdy dojdziecie do pokoju z detonatorem, w pokoju obok jest uniform do wzięcia (wchodząc drzwiami z prawej strażnicy was nie zauważą). Resztę robicie jak w poradniku.

W Murder at the Bazaar drugi cel też można zabić w prostszy sposób. Trzeba tylko zaczaić się przy ostatnim stoisku na bazarze,a kiedy cel odwróci się plecami - udusić garotą i wciągnąć do środka stoiska.
Dodaj Odpowiedź