Hitman 2: Silent Assassin (PC)

ObserwujMam (463)Gram (115)Ukończone (150)Kupię (9)

Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin (PC)


Hawk @ 14:00 25.09.2007
"Hawk"

Abdul Bismillah Malik to twoja kolejna ofiara. Dziś będzie on próbował opchnąć skradziony klientowi towar władzom ONZ. Teraz wraca sobie do swego pałacu wraz z obstawą żołnierzy w niebieskich hełmach. Pamiętaj – jesteś tu w sprawach „biznesowych”, zatem koszenie służb międzynarodowych jest wysoce niewskazane, ba!, zabronione. Uważaj także na cywilów i mundurowych.

To nie będzie kolejny lekki spacerek. Limuzyna szejka wkrótce będzie najeżdżać z bossem do miasteczka, więc nie masz czasu na podziwianie (i tak marnych) widoków. Wpierw otwórz mapkę i przesuń podgląd nieco na północ. Dostrzeżesz wśród zabudowań czerwone logo agencji. Wiesz co masz robić. Jesteś w ubranku niebudzącym podejrzeń i tak też niech przebiega ten spacer.



Na miejscu spotkasz pewnego miłego pana, który cię oczekiwał wraz z zaopatrzeniem. Niezły sprzęt, hm? Na razie zostaw barretta i porozglądaj się za jakimś strażnikiem.



Ten wygląda całkiem apetycznie. Podbiegnij do niego i gdy tylko znów będzie patrzył przed siebie, przejdź w tryb skradania, wyjmij butelczynę eteru i utnij mu jak najdłuższą drzemkę. Ciało zawlecz za dziedziniec, gdzie ów wartownik zmierzał i zabierz jego ubrania.



Teraz wróć po broń snajperską. Otwórz mapkę.



Zaznaczyłem tutaj świątynię, skąd najlepiej będzie oddać strzał w stronę celu, i drogę, którą najlepiej się tam dostać. Choć masz mundur, to ewidentnie nie pasujesz do reszty tutejszego społeczeństwa. Zwłaszcza z tą wielką amerykańską spluwą... Jest możliwość zaczekania na wjazd szejka przez miejskie bramy, ale wtedy ochrona szybciej wypatrzyłaby kampera, a sama droga ucieczki byłaby wtedy o niebo (albo i dwa) trudniejsza. Ściśnij więc mocno zęby i zmierzaj w stronę świątyni. I jeszcze jedno: jeśli zostawisz gdzieś pod murem/na drodze/gdziekolwiek karabin, jakiś strażnik lub cywil może go zobaczyć i podejść doń. Z lekka zdezorientowany będzie go pilnował, ale przy odrobinie szczęścia możesz podjąć ryzyko i go ponownie zabrać. Gdy będziesz pod świątynią, wejdź na dach po drabinie.



Dostaniesz w tym momencie (cóż za zbieg okoliczności...) informację, że szejk jest blisko miasta. Wszedłszy po drabinie powinieneś być tuż koło kopuły i mieć widok na dziedziniec świątyni. Zajdź kopułę od drugiej strony i kucnij blisko niej. Przyłóż oko do lunety i szukaj wzrokiem konwoju. Jeśli tylko ci się uda zrobić to, zanim wozy nie miną jeszcze tych dwóch dużych głazów przy drodze, czym prędzej wal w pierwszego jeepa, aby unieruchomić konwój i mieć znacznie lepiej widoczny cel.



Musisz oddać dwa strzały. Jeden w silnik pierwszego jeepa, aby zastopować limuzynę.



Żołnierze będą co prawda zdezorientowani, ale zaczną strzelać w twoją stronę. Nie przejmuj się jednak za bardzo, tylko weź na celownik głowę szejka i szybko zwiększ jej ciężar 0.5 calowym pociskiem. Pamiętaj! To ten pan w czarnych okularach i białej chuście na głowie. Skryj się za kopułę i spójrz na dół. Jeśli teren będzie czysty – zsuń się po drabinie i wiej do miejsca ewakuacji. Jeśli nie będzie takiej możliwości, to pokonaj drogę zeskakując na niższy dach dziedzińca świątyni, a z niego na ubity piach. Będzie to bolesne, ale całkiem dyskretne. W ostateczności wyrzuć broń, ale trochę żal takie cudo Arabom zostawiać...

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman 2: Silent Assassin (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskrecik951202   @   14:20, 06.07.2009
Dobry poradnik przeszedłem całą grę na zawodowcu genialne polecam!! Uśmiech Szczęśliwy
0 kudosh2so4   @   01:29, 01.09.2009
Misję w ambasadzie można przejść o wiele prościej:
Zabieramy truciznę z miejsca gdzie podrzuciła ją agencja. Wkradamy się do ambasady tak jak w poradniku, przebieramy za kelnera, zabieramy kieliszek, dosypujemy truciznę, podajemy generałowi. W międzyczasie ustalamy położenie sejfu. Po otruciu od razu udajemy się do pokoju z sejfem, zdążymy jeszcze jak ambasador jest tam sam. Usypiamy ambasadora i spokojnie wychodzimy z walizką. Zanim dojdziemy do łodzi spotkamy jeszcze agenta (którego wcale nie musieliśmy zabijać), który na nasz widok ucieknie.
0 kudosmalee11   @   15:34, 04.11.2009
wiele cennych wskazówek bez których czasami byloby ciezko przejsc gre
0 kudosjanek444   @   20:22, 14.02.2010
Super poradnik! Przeszedłem większość gry na silent assasin. Polecam!
0 kudosCzesław   @   20:21, 24.02.2010
Fajny ten poradnik w pierwszych trzech misjach można zrobić totalną sielankę poza trzecia najpierw trzeba podłożyć boby a dopiero potem zabić wszystkich. W 4 nie mogę upuścić boby proszę o pomoc w tej sprawie na moim e mail-u kawi1997_(at)_wp.pl to ważne pozdrawiam Uśmiech
0 kudosCzesław   @   21:35, 19.04.2010
Dzięki za pomoc przeszedłem wszystko na silent assasins poradnik w deche ale gra do chrzanu polecam następne części
0 kudosTommygan   @   08:53, 12.07.2010
Poradnik super,prawie całą przeszedłem na Silent Assassin,a co do misji w St.Petersburg to miałbym inną propozycję,bo można zaopatrzyć się w karabin snajperski z poprzedniej misji,ale trzeba liczyć na to,że cywile mogą cię zobaczyć
0 kudospiio11   @   21:18, 01.09.2010
Mi sie w misji 4 misji czyli tej gdzie musisz zabic generala i uratowac agenta w rosji gdy wyzucam bombe to ona od razu wybucha. Nie mam jak dalej przjsc moze ktos ma pomyls dlaczego?
0 kudosHitman1300   @   22:57, 04.09.2010
Misję w parku kirova można przejść szybciej i spektakularniej. Zabieramy Hardballery i wytłumioną Berettę. Podchodzimy do miejsca gdzie przyjedzie limuzyna łącznika mafijnego. Gdy generał i łącznik będą najbliżej wejścia do parku, puszczamy się biegiem przez park wyjmując jednocześnie Hardbalersy. Nie bacząc na prujących do nas seriami żołnierzy i mafiozów dziurawimy kulami nasze cele. aby przeżyć trzeba zabić co najmniej jednego żołnierza przy wejściu z limuzyną generała. Gdy wyjdziemy z parku kierujemy się do wyjścia.
0 kudosNotNowBaby   @   09:22, 10.03.2011
CO do misji SHogun Showdown:
Jeśli ktoś chce przejść jąna SIlent Assasin, nie ruszajcie pierwszego strażnika, tylko skradajcie siędo schodów. Później uważajcie na pozostałych guardów, a gdy dojdziecie do pokoju z detonatorem, w pokoju obok jest uniform do wzięcia (wchodząc drzwiami z prawej strażnicy was nie zauważą). Resztę robicie jak w poradniku.

W Murder at the Bazaar drugi cel też można zabić w prostszy sposób. Trzeba tylko zaczaić się przy ostatnim stoisku na bazarze,a kiedy cel odwróci się plecami - udusić garotą i wciągnąć do środka stoiska.
Dodaj Odpowiedź