Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin (PC)
Klient stracił bardzo cenny ładunek, który teraz chce odzyskać... Twoim rękoma. Został on skradziony na polecenie porucznika Ahmeda Zahir i znajduje się gdzieś na pustyni. Wojskowy ma mapę, na której znajduje się lokalizacja „paczki”. Jej (mapy) zdobycie przypłaci życie. Jest to człek dość słaby, korzysta z rozrusznika serca; codziennie ucina sobie drzemkę za zamkniętymi drzwiami wśród jedynie najbardziej zaufanych stróżów. Stwarza to dobrą okazję to zakończenia jego ciężkiego żywota, jednak musi zostać to wykonane bez żadnego alarmu, aby nie wzbudzić niepotrzebnych podejrzeń. Drugim celem jest pułkownik Mohamad Amin. W jego posiadaniu znajduje się klucz będący ważnym elementem skradzionego towaru. To tyle. Do roboty
Zabierz podstawowe zabawki – 9mm z tłumikiem, chloroform, ew. nóż i wytłumione Ballersy, jeżeli posiadasz.
Sprawa ma się następująco. Widoczny na początku filmik jest wręcz wskazane, aby go pominąć. Zdobędziesz tym samym kilka cennych sekund potrzebnych do włamania się do „rezydencji” porucznika. Spójrz na screen poniżej.
Wejście do kwatery możliwe jest tylko przez tylne wejście. Niestety, aby je przekroczyć trzeba użyć wytrychu. Na dodatek zmierzają doń dwaj strażnicy widoczni na zrzucie. Dlatego też te kilka sekund pomogą ci szybciej dotrzeć do zamka i go otworzyć. Uwaga! Jeżeli patrol wejdzie do środka przed tobą, nie pozostanie ci inna możliwość niż jego eliminacja. Nawiasem mówiąc, jeżeli nie chcesz poczuć tej adrenalinki albo też po prostu nie masz cierpliwości, to w czasie majstrowania przy zamku otwórz mapę. Tym samym rozbroisz zamek natychmiastowo (taki bug w grze). Będąc już w środku przełącz się w tryb skradania i idź na górę po schodkach z lewej.
Ofiara cię nie zobaczy, będzie gapić się tylko w odrapaną ścianę. Dopilnuj, aby była to ostatnia rzecz, jaką oczy porucznika miały wątpliwą okazję podziwiać. Zabierz mapę i ciuszki. Automatycznie powiadomisz Dianę o wykonaniu pierwszej partii zadania. Drugi wojskowy przebywa aktualnie na bazarku wraz ze strażnikami. Jednak i oni mu nie pomogą pozostać na tym świecie. Po jego eliminacji zwiejesz z tej dziury wschodnią bramą. Sprężaj się jednak – kiedy strażnicy znajdą martwego Zahira – pułkownik rzuci się czym prędzej do ucieczki. Wyjdź z kwatery tylnym wyjściem i wróć pod bramę, gdzie zaczynałeś zadanie. Przed sobą z pewnością dostrzeżesz dwóch ludzi pilnujących wejścia.
Tam właśnie usytuowano targowisko. Podejdź bliżej, ale nie wchodź do „wewnątrz”, tylko idź dalej wzdłuż murów.
Widzisz te schodki?poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler