Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin (PC)
Hawk @ 14:00 25.09.2007
"Hawk"
Przypuszczenia na temat brata bliźniaka hakera znalazły potwierdzenie. Na razie jednak trzeba zająć się głównym zadaniem. Dostęp do pomieszczenia z głównym serwerem jest możliwy tylko przy użyciu karty magnetycznej, która jest w posiadaniu administratora. Ponadto całe piętro jest nadzorowane przez mundurowych.
Na dobry początek zapoznaj się z rozmieszczeniem pomieszczeń. Na „północy” pokoik z żółtymi drzwiami to miejsce, gdzie ulokowany jest serwer. Dostęp doń daje żółta karta magnetyczna, znajdująca się na biurku administratora w jego biurze oznaczonym na screenie poniżej.
Trzeba jakoś „wykurzyć” admina ze swej nory. Udaj się do kuchni, nieco na północ od twej nominalnej pozycji. Na szafce z pewnością rzuci ci się w oczy niezły bajer.
Webmajster ma pod nadzorem ilość dostępnej kawy. Wykorzystaj to. Wyjmij broń i strzel w kamerkę. Szef z prędkością światła zareaguje na awarię i skieruje tutaj swe kroki. Poczekaj więc na niego za drzwiami.
Przyjdzie, zbada sprawę, podrapie się po tyłku, a ty uśpisz go maksymalną dawką leku na bezsenność. Zaciągnij ciało pod ścianę, załóż ubranko i wracaj do – już teraz twojej – siedziby (pomieszczenie „Sys.Adm.” przypominam). Jeżeli ktoś tam jest, poczekaj, aż opuści to miejsce.
Wejdź i zabierz z biurka kartę magnetyczną i skieruj się w północne skrzydło do pomieszczenia „Server”. Po drodze zatrzymaj się przy wykrzykniku oznaczonym na skrinie poniżej.
Gdy nikogo nie będzie w pobliżu, za pomocą wytrycha otwórz szafeczkę i zabierz noktowizor – przyda się w następnej części zadania.
Doszedłszy do lokacji z głównym serwerem, podłóż na nim pluskwę.
Teraz otrzymasz informację od Clary – zastępczyni Diany – że twym zadaniem będzie dotarcie na „most” łączący jeden wieżowiec z drugim.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler