Hitman 2: Silent Assassin (PC)

ObserwujMam (463)Gram (115)Ukończone (150)Kupię (9)

Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin (PC)


Hawk @ 14:00 25.09.2007
"Hawk"

Przypuszczenia na temat brata bliźniaka hakera znalazły potwierdzenie. Na razie jednak trzeba zająć się głównym zadaniem. Dostęp do pomieszczenia z głównym serwerem jest możliwy tylko przy użyciu karty magnetycznej, która jest w posiadaniu administratora. Ponadto całe piętro jest nadzorowane przez mundurowych.

Na dobry początek zapoznaj się z rozmieszczeniem pomieszczeń. Na „północy” pokoik z żółtymi drzwiami to miejsce, gdzie ulokowany jest serwer. Dostęp doń daje żółta karta magnetyczna, znajdująca się na biurku administratora w jego biurze oznaczonym na screenie poniżej.



Trzeba jakoś „wykurzyć” admina ze swej nory. Udaj się do kuchni, nieco na północ od twej nominalnej pozycji. Na szafce z pewnością rzuci ci się w oczy niezły bajer.



Webmajster ma pod nadzorem ilość dostępnej kawy. Wykorzystaj to. Wyjmij broń i strzel w kamerkę. Szef z prędkością światła zareaguje na awarię i skieruje tutaj swe kroki. Poczekaj więc na niego za drzwiami.



Przyjdzie, zbada sprawę, podrapie się po tyłku, a ty uśpisz go maksymalną dawką leku na bezsenność. Zaciągnij ciało pod ścianę, załóż ubranko i wracaj do – już teraz twojej – siedziby (pomieszczenie „Sys.Adm.” przypominam). Jeżeli ktoś tam jest, poczekaj, aż opuści to miejsce.



Wejdź i zabierz z biurka kartę magnetyczną i skieruj się w północne skrzydło do pomieszczenia „Server”. Po drodze zatrzymaj się przy wykrzykniku oznaczonym na skrinie poniżej.



Gdy nikogo nie będzie w pobliżu, za pomocą wytrycha otwórz szafeczkę i zabierz noktowizor – przyda się w następnej części zadania.



Doszedłszy do lokacji z głównym serwerem, podłóż na nim pluskwę.



Teraz otrzymasz informację od Clary – zastępczyni Diany – że twym zadaniem będzie dotarcie na „most” łączący jeden wieżowiec z drugim.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman 2: Silent Assassin (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskrecik951202   @   14:20, 06.07.2009
Dobry poradnik przeszedłem całą grę na zawodowcu genialne polecam!! Uśmiech Szczęśliwy
0 kudosh2so4   @   01:29, 01.09.2009
Misję w ambasadzie można przejść o wiele prościej:
Zabieramy truciznę z miejsca gdzie podrzuciła ją agencja. Wkradamy się do ambasady tak jak w poradniku, przebieramy za kelnera, zabieramy kieliszek, dosypujemy truciznę, podajemy generałowi. W międzyczasie ustalamy położenie sejfu. Po otruciu od razu udajemy się do pokoju z sejfem, zdążymy jeszcze jak ambasador jest tam sam. Usypiamy ambasadora i spokojnie wychodzimy z walizką. Zanim dojdziemy do łodzi spotkamy jeszcze agenta (którego wcale nie musieliśmy zabijać), który na nasz widok ucieknie.
0 kudosmalee11   @   15:34, 04.11.2009
wiele cennych wskazówek bez których czasami byloby ciezko przejsc gre
0 kudosjanek444   @   20:22, 14.02.2010
Super poradnik! Przeszedłem większość gry na silent assasin. Polecam!
0 kudosCzesław   @   20:21, 24.02.2010
Fajny ten poradnik w pierwszych trzech misjach można zrobić totalną sielankę poza trzecia najpierw trzeba podłożyć boby a dopiero potem zabić wszystkich. W 4 nie mogę upuścić boby proszę o pomoc w tej sprawie na moim e mail-u kawi1997_(at)_wp.pl to ważne pozdrawiam Uśmiech
0 kudosCzesław   @   21:35, 19.04.2010
Dzięki za pomoc przeszedłem wszystko na silent assasins poradnik w deche ale gra do chrzanu polecam następne części
0 kudosTommygan   @   08:53, 12.07.2010
Poradnik super,prawie całą przeszedłem na Silent Assassin,a co do misji w St.Petersburg to miałbym inną propozycję,bo można zaopatrzyć się w karabin snajperski z poprzedniej misji,ale trzeba liczyć na to,że cywile mogą cię zobaczyć
0 kudospiio11   @   21:18, 01.09.2010
Mi sie w misji 4 misji czyli tej gdzie musisz zabic generala i uratowac agenta w rosji gdy wyzucam bombe to ona od razu wybucha. Nie mam jak dalej przjsc moze ktos ma pomyls dlaczego?
0 kudosHitman1300   @   22:57, 04.09.2010
Misję w parku kirova można przejść szybciej i spektakularniej. Zabieramy Hardballery i wytłumioną Berettę. Podchodzimy do miejsca gdzie przyjedzie limuzyna łącznika mafijnego. Gdy generał i łącznik będą najbliżej wejścia do parku, puszczamy się biegiem przez park wyjmując jednocześnie Hardbalersy. Nie bacząc na prujących do nas seriami żołnierzy i mafiozów dziurawimy kulami nasze cele. aby przeżyć trzeba zabić co najmniej jednego żołnierza przy wejściu z limuzyną generała. Gdy wyjdziemy z parku kierujemy się do wyjścia.
0 kudosNotNowBaby   @   09:22, 10.03.2011
CO do misji SHogun Showdown:
Jeśli ktoś chce przejść jąna SIlent Assasin, nie ruszajcie pierwszego strażnika, tylko skradajcie siędo schodów. Później uważajcie na pozostałych guardów, a gdy dojdziecie do pokoju z detonatorem, w pokoju obok jest uniform do wzięcia (wchodząc drzwiami z prawej strażnicy was nie zauważą). Resztę robicie jak w poradniku.

W Murder at the Bazaar drugi cel też można zabić w prostszy sposób. Trzeba tylko zaczaić się przy ostatnim stoisku na bazarze,a kiedy cel odwróci się plecami - udusić garotą i wciągnąć do środka stoiska.
Dodaj Odpowiedź