Hitman 2: Silent Assassin (PC)

ObserwujMam (463)Gram (115)Ukończone (150)Kupię (9)

Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin (PC)


Hawk @ 14:00 25.09.2007
"Hawk"

Czeka cię wycieczka do Malezji. Charlie Sidjan – bardzo, bardzo utalentowany haker wybrał sobie to państewko na swój dom. Mówiąc krótko – chłopak narozrabiał kradnąc cenne oprogramowanie US Army i stanowi on zagrożenie dla działania przeciwrakietowych systemów ochronnych niemal na całym globie. Haker działa pod przykrywką firmy Carniwarez Inc., których serwer całkowicie zabezpieczony z zewnątrz, wymaga założenia pluskwy w celu infiltracji.

W budynku, do którego się udasz, rozstawione są wykrywacze metalu, tak więc nic poza garotą i chloroformem nie bierz ze sobą.

Nie ma czasu na oglądanie widoków – robota czeka: Wyjdź z „budki” i idź wzdłuż ściany po zabawki zaznaczone na mapie przez Agencję. Uważaj jednak – tutejsza ochrona nie jest tak przychylna i nie pozwala grzebać w cudzych szafkach, tym bardziej cywilom pakującym się do pomieszczeń dla ochrony. Opróżniwszy zawartość szafki #137 szybko zmywaj się na główny hall – strażnicy nie śpią i tutaj też zaglądają. Jeśli jednak będzie za późno – skryj się za drzwiami i zaraz za plecami ochroniarza szybciutko wyjdź albo wejdź za zasłonę pod prysznicami. Ogranicza ona widoczność tak samo, jak ściana (!). Sądzę, że zainteresuje cię granat dymny, który zabrałeś. Spójrz na mapę.



Plan jest taki: pierwej udajesz się do pralni (Laundry, numer 1. na zrzucie powyżej), oczywiście w pełnej dyskrecji. Wrzucasz granat dymny do otworu przeznaczonego na brudne rzeczy.



Teraz prędziutko kierujesz się w pobliże kwatery strażaków (FireDep., na mapie numer 2). Powtarzam – w pobliże.



Gdy tylko rozbrzmi w budynku alarm i ostatni poskramiacz ognia wyjdzie z szatni, wparuj doń, ubierz uniform, możesz też zabrać toporek, i biegnij w stronę schodów kierujących do piwnic.



Na dole biegnij korytarzem dalej prosto.

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Hitman 2: Silent Assassin (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskrecik951202   @   14:20, 06.07.2009
Dobry poradnik przeszedłem całą grę na zawodowcu genialne polecam!! Uśmiech Szczęśliwy
0 kudosh2so4   @   01:29, 01.09.2009
Misję w ambasadzie można przejść o wiele prościej:
Zabieramy truciznę z miejsca gdzie podrzuciła ją agencja. Wkradamy się do ambasady tak jak w poradniku, przebieramy za kelnera, zabieramy kieliszek, dosypujemy truciznę, podajemy generałowi. W międzyczasie ustalamy położenie sejfu. Po otruciu od razu udajemy się do pokoju z sejfem, zdążymy jeszcze jak ambasador jest tam sam. Usypiamy ambasadora i spokojnie wychodzimy z walizką. Zanim dojdziemy do łodzi spotkamy jeszcze agenta (którego wcale nie musieliśmy zabijać), który na nasz widok ucieknie.
0 kudosmalee11   @   15:34, 04.11.2009
wiele cennych wskazówek bez których czasami byloby ciezko przejsc gre
0 kudosjanek444   @   20:22, 14.02.2010
Super poradnik! Przeszedłem większość gry na silent assasin. Polecam!
0 kudosCzesław   @   20:21, 24.02.2010
Fajny ten poradnik w pierwszych trzech misjach można zrobić totalną sielankę poza trzecia najpierw trzeba podłożyć boby a dopiero potem zabić wszystkich. W 4 nie mogę upuścić boby proszę o pomoc w tej sprawie na moim e mail-u kawi1997_(at)_wp.pl to ważne pozdrawiam Uśmiech
0 kudosCzesław   @   21:35, 19.04.2010
Dzięki za pomoc przeszedłem wszystko na silent assasins poradnik w deche ale gra do chrzanu polecam następne części
0 kudosTommygan   @   08:53, 12.07.2010
Poradnik super,prawie całą przeszedłem na Silent Assassin,a co do misji w St.Petersburg to miałbym inną propozycję,bo można zaopatrzyć się w karabin snajperski z poprzedniej misji,ale trzeba liczyć na to,że cywile mogą cię zobaczyć
0 kudospiio11   @   21:18, 01.09.2010
Mi sie w misji 4 misji czyli tej gdzie musisz zabic generala i uratowac agenta w rosji gdy wyzucam bombe to ona od razu wybucha. Nie mam jak dalej przjsc moze ktos ma pomyls dlaczego?
0 kudosHitman1300   @   22:57, 04.09.2010
Misję w parku kirova można przejść szybciej i spektakularniej. Zabieramy Hardballery i wytłumioną Berettę. Podchodzimy do miejsca gdzie przyjedzie limuzyna łącznika mafijnego. Gdy generał i łącznik będą najbliżej wejścia do parku, puszczamy się biegiem przez park wyjmując jednocześnie Hardbalersy. Nie bacząc na prujących do nas seriami żołnierzy i mafiozów dziurawimy kulami nasze cele. aby przeżyć trzeba zabić co najmniej jednego żołnierza przy wejściu z limuzyną generała. Gdy wyjdziemy z parku kierujemy się do wyjścia.
0 kudosNotNowBaby   @   09:22, 10.03.2011
CO do misji SHogun Showdown:
Jeśli ktoś chce przejść jąna SIlent Assasin, nie ruszajcie pierwszego strażnika, tylko skradajcie siędo schodów. Później uważajcie na pozostałych guardów, a gdy dojdziecie do pokoju z detonatorem, w pokoju obok jest uniform do wzięcia (wchodząc drzwiami z prawej strażnicy was nie zauważą). Resztę robicie jak w poradniku.

W Murder at the Bazaar drugi cel też można zabić w prostszy sposób. Trzeba tylko zaczaić się przy ostatnim stoisku na bazarze,a kiedy cel odwróci się plecami - udusić garotą i wciągnąć do środka stoiska.
Dodaj Odpowiedź