MiniGRY
Gorące Informacje:
Quantum Break na konsolę Xbox One wygląda wyśmienicie; obejrzyj nowe n...

wyszukiwanie zaawansowane
Publicystyka
Multimedia
Społeczność
Poradniki
Rankingi
Moje MG
// // // // //

Poradnik do Hitman 2: Silent Assassin PC

autor recenzji:   "Hawk"   @   14:00, 25.09.2007
Przechadzając się po placyku z pewnością rzuciła ci się w oczy druga chatka. Udaj się tam teraz. Znajduje się ona na prawo od wyjścia z twojej.



Otwórz drzwi wytrychem i wejdź do środka. Witaj w zbrojowni. Na ścianach znajdują się wolne miejsca dla każdej broni w grze, którą będziesz mógł tutaj dostarczyć po wykonanej misji. Jeśli wykonasz zadanie z np. Desertem Eagle w kieszeni – automatycznie zostanie on tutaj przeniesiony, a Agencja dostarczy ci do niego amunicji. Wychodząc z szopy i idąc prosto do muru rzuci ci się w oczy manekin, na którym możesz przypomnieć sobie umiejętności w posługiwaniu się bronią bezpośrednią. Nawiasem mówiąc – jego ubranko to to samo, które miał pracownik Borysa w pierwszej części Codename 47.



Nie zaszkodzi także poćwiczyć celności na gołębiach czy też arbuzach niedaleko wejścia do twojego domku.



Gdy będziesz gotów – wróć do chatki i użyj laptopa na stoliku.

Rozdziały poradnika
1). Wstęp i Prologue Część I (1 - 1)
2). Prologue Część II (2 - 2)
3). Anathema Część I (3 - 3)
4). Anathema Część II (4 - 4)
5). St. Petersburg Stakeout Część I (5 - 5)
6). St. Petersburg Stakeout Część II (6 - 6)
7). Kirov Park Meeting (7 - 7)
8). Tubeway Torpedo Część I (8 - 8)
9). Tubeway Torpedo Część II (9 - 9)
10). Tubeway Torpedo Część III (10 - 10)
11). Tubeway Torpedo Część IV (11 - 11)
12). Invitation To A Party Część I (12 - 12)
13). Invitation To A Party Część II (13 - 13)
14). Invitation To A Party Część III (14 - 14)
15). Tracking Hayamoto Część I (15 - 15)
16). Tracking Hayamoto Część II (16 - 16)
17). Hidden Valley Część I (17 - 17)
18). Hidden Valley Część II (18 - 18)
19). Hidden Valley Część III (19 - 19)
20). At The Gates Część I (20 - 20)
21). At The Gates Część II (21 - 21)
22). At The Gates Część III (22 - 22)
23). Shogun Showdown Część I (23 - 23)
24). Shogun Showdown Część II (24 - 24)
25). Basement Killing Część I (25 - 25)
26). Basement Killing Część II (26 - 26)
27). The Graveyard Shift Część I (27 - 27)
28). The Graveyard Shift Część II (28 - 28)
29). The Jacuzzi Job Część I (29 - 29)
30). The Jacuzzi Job Część II (30 - 30)
31). Murder At The Bazaar Część I (31 - 31)
32). Murder At The Bazaar Część II (32 - 32)
33). The Motorcade Interception (33 - 33)
34). Tunnel Rat Część I (34 - 34)
35). Tunnel Rat Część II (35 - 35)
36). Tunnel Rat Część III (36 - 36)
37). Tunnel Rat Część IV (37 - 37)
38). Temple City Ambush (38 - 38)
39). The Death of Hannelore Część I (39 - 39)
40). The Death of Hannelore Część II (40 - 40)
41). Terminal Hospitality Część I (41 - 41)
42). Terminal Hospitality Część II (42 - 42)
43). St. Petersburg Revisited (43 - 43)
44). Redemption at Gontranno oraz Epilog (44 - 44)
Komentarze do poradnika (15 najnowszych):

Dodał: krecik951202      @ 14:20, 06.07.2009

Dobry poradnik przeszedłem całą grę na zawodowcu genialne polecam!! Uśmiech Szczęśliwy

Dodał: h2so4      @ 01:29, 01.09.2009

Misję w ambasadzie można przejść o wiele prościej:
Zabieramy truciznę z miejsca gdzie podrzuciła ją agencja. Wkradamy się do ambasady tak jak w poradniku, przebieramy za kelnera, zabieramy kieliszek, dosypujemy truciznę, podajemy generałowi. W międzyczasie ustalamy położenie sejfu. Po otruciu od razu udajemy się do pokoju z sejfem, zdążymy jeszcze jak ambasador jest tam sam. Usypiamy ambasadora i spokojnie wychodzimy z walizką. Zanim dojdziemy do łodzi spotkamy jeszcze agenta (którego wcale nie musieliśmy zabijać), który na nasz widok ucieknie.

Dodał: malee11      @ 15:34, 04.11.2009

wiele cennych wskazówek bez których czasami byloby ciezko przejsc gre

Dodał: janek444      @ 20:22, 14.02.2010

Super poradnik! Przeszedłem większość gry na silent assasin. Polecam!

Dodał: Czesław      @ 20:21, 24.02.2010

Fajny ten poradnik w pierwszych trzech misjach można zrobić totalną sielankę poza trzecia najpierw trzeba podłożyć boby a dopiero potem zabić wszystkich. W 4 nie mogę upuścić boby proszę o pomoc w tej sprawie na moim e mail-u kawi1997_(at)_wp.pl to ważne pozdrawiam Uśmiech

Dodał: cein      @ 12:39, 31.03.2010

przydatny poradnik polecam Uśmiech

Dodał: Czesław      @ 21:35, 19.04.2010

Dzięki za pomoc przeszedłem wszystko na silent assasins poradnik w deche ale gra do chrzanu polecam następne części

Dodał: Tommygan      @ 08:53, 12.07.2010

Poradnik super,prawie całą przeszedłem na Silent Assassin,a co do misji w St.Petersburg to miałbym inną propozycję,bo można zaopatrzyć się w karabin snajperski z poprzedniej misji,ale trzeba liczyć na to,że cywile mogą cię zobaczyć

Dodał: piio11      @ 21:18, 01.09.2010

Mi sie w misji 4 misji czyli tej gdzie musisz zabic generala i uratowac agenta w rosji gdy wyzucam bombe to ona od razu wybucha. Nie mam jak dalej przjsc moze ktos ma pomyls dlaczego?

Dodał: Hitman1300      @ 22:57, 04.09.2010

Misję w parku kirova można przejść szybciej i spektakularniej. Zabieramy Hardballery i wytłumioną Berettę. Podchodzimy do miejsca gdzie przyjedzie limuzyna łącznika mafijnego. Gdy generał i łącznik będą najbliżej wejścia do parku, puszczamy się biegiem przez park wyjmując jednocześnie Hardbalersy. Nie bacząc na prujących do nas seriami żołnierzy i mafiozów dziurawimy kulami nasze cele. aby przeżyć trzeba zabić co najmniej jednego żołnierza przy wejściu z limuzyną generała. Gdy wyjdziemy z parku kierujemy się do wyjścia.

Dodał: NotNowBaby      @ 09:22, 10.03.2011

CO do misji SHogun Showdown:
Jeśli ktoś chce przejść jąna SIlent Assasin, nie ruszajcie pierwszego strażnika, tylko skradajcie siędo schodów. Później uważajcie na pozostałych guardów, a gdy dojdziecie do pokoju z detonatorem, w pokoju obok jest uniform do wzięcia (wchodząc drzwiami z prawej strażnicy was nie zauważą). Resztę robicie jak w poradniku.

W Murder at the Bazaar drugi cel też można zabić w prostszy sposób. Trzeba tylko zaczaić się przy ostatnim stoisku na bazarze,a kiedy cel odwróci się plecami - udusić garotą i wciągnąć do środka stoiska.

Dodał: stefankowskilowski      @ 22:57, 31.08.2014

skad mam wziasc ten pager zeby go upuscic pod tymi drzwiami co general przesluchuje gdzie on jest.prosze o odp na

krawczykkrzysztof83_(at)_gmail.com


 Dodaj Komentarz:

UWAGA: Aby komentować materiały na MiastoGier.pl trzeba być zalogowanym. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się korzystając z formularza na górze strony. Jeśli chcesz zarejestrować nowe konto,
uczynisz to w tym miejscu.


© 2004-2014 MiastoGier.pl   »   O nas   |   Disclaimer   |   Reklama   |   Nabór do Redakcji   |   Regulamin
ISSN: 1898-7109     Ostatnia aktualizacja: 24.10.2014
UWAGA: W ramach portalu stosujemy pliki cookies. Więcej szczegółów w naszej polityce cookies.