Poradnik do Dreamfall: The Longest Journey (PC)
Ogidogi @ 18:29 05.11.2006
Komputery oraz gry interesują mnie od wielu lat. Nie mam konkretnych upodobań co do gatunków gier, jednak są tytuły których nie jestem w stanie strawić.
Jerzy "Ogidogi" Kościelny
Zoe Castillo
Podejdź do automatu po lewej stronie i użyj na nim telefonu.
Zdobędziesz w ten sposób paczkę gum do żucia, których użyj. Teraz wyjdź wyżej i porozmawiaj z mężczyzną który jest bardzo zdenerwowany. Po chwili mężczyzna straci cierpliwość i wyrzuci bilety do kosza.
Zabierz dwa fragmenty i sklej je za pomocą naklejki wydobytej z paczki gum. Użyj biletu na czytniku i wsiądź do kolejki. Na górze idź przed siebie, aż wejdziesz do muzeum. Podejdź do chłopczyka i spróbuj z nim porozmawiać. Daj mu ostatnią gumę do żucia, dzięki czemu zyskasz sobie nowego przyjaciela. Teraz idź na koniec pomieszczenia, gdzie znajduje się wejście tylko dla personelu. Zadzwonisz do Oliwi, która nagra Ci program do złamania zabezpieczenia. Podejdź do chłopczyka i poproś go aby odwrócił odwagę strażnika. Ponieważ dałaś mu gumę ten zrobi to dla Ciebie. Szybko podleć do czytnika i użyj na nim komórki.
Zabawa znana Ci z wcześniejszych rozdziałów gry. Wejdź do środka i przebierz się za robotnika. Poczekaj Aż robot przyjedzie i prześlizgnij się przez kratę. Teraz idź cały czas prosto aż dojedziesz do windy, gdzie spotkasz jakąś dziewczynę. Wykorzystaj jej naiwność robiąc sztuczkę. Kiedy będziesz na górze, musisz uważać na roboty, które w razie jakiegokolwiek kontaktu wzrokowego, będą Cię raziły prądem, do momentu aż staniesz za linią dla gości. Aby dostać się do Damiena, musisz iść w prawo, następnie skręcić dwa razy w lewo. Unikaj strażników, chowając się za automatami. Kiedy przejdziesz przez szklane drzwi, przy jednym ze stanowisk znajdziesz faceta, oczywiście porozmawiaj z nim. Po bardzo długiej rozmowie, dostaniesz od niego zadanie. Kiedy znajdziesz się za drzwiami, idź cały czas w dół, aż dojdziesz do poziomu -58. Wówczas pokonaj kolejne drzwi, w momencie gdy zapali się zielona lampka. Tu kończą się żarty. Musisz wiedzieć, że na tym poziomie patrolują pajęczaki. Nie mogą Cię one zauważyć, gdyż każdy wzrokowy kontakt, kończy się dla Ciebie tragiczne. Aby mijać roboty, wykorzystuj szyby wentylacyjne i inne zakamarki. Musisz według zaleceń Damiena, odnaleźć skrzynkę w ścianie. W tym celu skieruj się w prawo i idź tak długo, aż na ścianie zobaczysz dziwne wyżłobienie.
Otwórz panel i wgraj z komórki programy. Teraz większość drzwi stoi dla Ciebie otworem. Zawróć i wejdź w pierwsze drzwi po prawej. Zabierz ze stojaka próbówkę do której wsadź robaka.
Wróć się jeszcze kawałek i wejdź w kolejne drzwi po prawej.
Włóż pojemnik z robakiem do skanera, po czym sam daj się zeskanować w dużym urządzeniu. Teraz musisz dostać się do pomieszczenia ochrony, które na drzwiach ma symbol tarczy z mieczami. Niestety okaże się, że jest zabezpieczone polem, którego musisz się pozbyć. Udaj się do pokoju, w którym znajdziesz roboty. Na jednym z nich użyj komórki, dzięki czemu, przejmiesz nad nim kontrolę. Zniszcz pajęczaka patrolującego w pobliżu pomieszczenia ochrony, pobierz z niego oprogramowanie i stań w małym kwadracie. Użyj programu do dezaktywacji systemu i droga stoi dla Ciebie otworem. Przeszukaj kurtkę, znajdziesz klucz. Następnie musisz wprowadzić robaka do Matrycy Snów. Użyj klucza na drzwiach, podejdź do panelu kontrolnego po prawej i odblokuj drzwi. Następnie przejdź przez kwarantannę i przyjrzyj się naukowcom. Musisz wyczekać odpowiedni moment, aby zejść na dół i wprowadzić robaka, przez odpowiedni otwór.
Potem czeka Cię długa i nudna animacja.poprzedni rozdziałnastępny rozdział
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler