Fallout (PC)

ObserwujMam (372)Gram (31)Ukończone (112)Kupię (10)

Poradnik do Fallout (PC)


Inalian @ 17:14 02.07.2006
"Inalian"

Miasteczko z murem zrobionym ze złomu. Osadą rządzi burmistrz, który jest także sprzedawca w swoim sklepie (uważaj, jeśli mu podpadniesz wylądujesz w pace).

Gizmo: Podczas rozmowy z burmistrzem w jego sklepie, wejdzie do środka oprych przysłany przez szefa gangu. Załatw go. Dostaniesz 650 PD. Pomórz wrobić Gizma, w tym celu zostaniesz wyslany do niego z misją nagrania jego wypowiedzi (dostaniesz nadajnik i magnetofon). Otrzymasz 500 PD za wykonanie zadania. Dołącz jeszcze do grupy uderzeniowej, w nagrodę otrzymasz 600 PD + 500 kapsli.

Zakładnik w hotelu: Jeśli zatrzymasz się hotelu, choć na jedną noc dowiesz się, że bandyta grozi kobiecie z pokoju obok. Możesz go zabić, ale korzystniej dogadać się z nim.

Nagroda: 1000 PD.

Rozbicie gangu: Przyjdź wieczorem do baru. Pogadaj chwile z barmanem do pułki nie rozwali on rozrabiającego faceta. Wróć do hotelu. Na tyłach znajdziesz Vinniego – przywódcę Czach. Wyśle cię on byś ukradł urnę z baru. Wróć z nią do Vinniego. Powie ci o wieczornej akcji. Donieś to Laresowi i dołącz się do policyjnej zasadzki.

Nagroda: 1200 PD.

Przyłączenie Tycho: Przesiaduje on w barze. Po rozmowie przyłączy się on do ciebie.

Nagroda: 200 PD.

Inne:
- Koło baru odbywają się walki bokserskie.
- Jeśli uda ci się otworzyć sejf burmistrza (na zapleczu jego sklepu) dostaniesz 500 PD.
- W mieście rezyduje doktor. Oprócz leczenia ma on także mały zakład. Więcej informacje znajdziesz w podziemnej części jego gabinetu.
- Phil ma problem z psem. Jeśli nakarmisz zwierze to przyłączy się do ciebie.

Hub:

Spokojne i rozbudowane miasto. Nietrudno znaleźć tu prace legalną jak i tą nielegalną. Największy ośrodek handlowy w okolicy, mają tu biura firmy wysyłające karawany. Największym problemem miasta są znikające karawany.

Szef mafii: W kasynie porozmawiaj z facetem stojącym obok baru. Zaprowadzi cię on do szefa. Twoim celem będzie handlarz i jego żona mieszkający przy karawanach. Zgłoś to policji (chyba, że chcesz być tym złym).

Nagroda: 1400 PD + 1000 kapsli.

Zaginione karawany: Porozmawiaj z szefem karawan. Powie ci o karawanach. Idź do sklepu z bronią. Po rozmowie udaj się do Harolda, starego ghula (mieszka on w starym mieście). Cofnij się do Slappiego. Zaprowadzi cię do legowiska bestii.

Nagroda: 2000 PD + 800 kapsli.

Bob: Na rynku stoi sprzedawca jedzenia. Jak się okazuje sprzedaje on mięso od doktora z Złomowa. Możesz go wydać policji, ale lepszym pomysłem jest brać od niego haracz (możesz podwyższać stawki do paru tysięcy).

Wygnaniec: W zniszczonym domu niedaleko targu znajdziesz gościa. Zaprowadzi cię on do swojego domu, który został opanowany przez bandytów.

Nagroda: Broń

Gildia złodziei: W starym mieście w jednym z budynków znajdziesz zejście na dół. Po dostaniu się do szefa (dużo pułapek) da ci zadanie. Akcje rozpocznij w nocy. Postara się by cię nie zauważyli. Strażnik przy drzwiach co jakiś czas odchodzi. W tym czasie wejdź do środka i zabierz naszyjnik z skrzyni (zabezpieczona pułapką).

Nagroda:500 PD + 300 kapsli + elektroniczny wytrych.

Dostarczenie wody: Porozmawiaj z mistrzem kupieckim w siedzibie kupców wodnych jeśli zapłacisz 2000, dostarczą oni wodę do krypty.

Nagroda: 1000 PD +100 dni na wykonanie zadania.

Inne:
- Lenny (gość koło kasyna) może sprzedać tobie informacje o przemytniku mieszkającym w starym mieście
- W bibliotece możesz kupić holodysk

poprzedni rozdziałnastępny rozdział
Screeny z Fallout (PC)
Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?