Dlaczego twórcy Forza Horizon 2 przenoszą nas do Nicei?

Forza Horizon 2 ma być krokiem na przód, w stosunku do pierwowzoru. Z tego właśnie powodu deweloperzy postanowili iść na całość i do swojej produkcji wrzucili świetnie odwzorowaną Niceę, francuskie miasto, które, wedle twórców, idealnie nadaje się do ich gry.

@ 04.09.2014, 16:10
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
xbox 360, xbox one

Dlaczego twórcy Forza Horizon 2 przenoszą nas do Nicei?

Forza Horizon 2 ma być krokiem na przód, w stosunku do pierwowzoru. Z tego właśnie powodu deweloperzy postanowili iść na całość i do swojej produkcji wrzucili świetnie odwzorowaną Niceę, francuskie miasto, które, wedle twórców, idealnie nadaje się do ich gry.

Forza Horizon to bardziej zręcznościowa edycja słynnej serii. Deweloperzy nie muszą się więc trzymać torów wyścigowych oraz idealnie odwzorowanej fizyki. Zamiast tego mają większą swobodę, dzięki czemu zawitali oni do Nicei, a następnie, z precyzyjnie przenieśli wszystkie budynki do wirtualnego świata. Dzięki temu, nawet osoby, które nigdy nie były we Francji, będą w stanie zwiedzić to piękne miasto.

"Chciałbym abyśmy mogli zrobić miasto w pierwszej grze", wyjaśnia kreatywny dyrektor, Ralph Fulton, podczas rozmowy z ekipą VG247. "Mieliśmy duże miasto, ale to była jedna z rzeczy, jakie chcieliśmy zrobić zaczynając to, mieć całe, nowoczesne miasto".

Dlaczego twórcy Forza Horizon 2 przenoszą nas do Nicei?
Dlaczego akurat Nicea? Fulton wyjaśnia, że wybór nie był łatwy, ale to właśnie Nicea wygrała.

"Patrzyliśmy w wielu miejscach i mieliśmy sporą liczbę koordynat, ale Nicea okazała się naszym ulubieńcem. To takie piękne miasto, jest wręcz ikoniczne. Świetnie jest je tam mieć".

Zmiana otoczenia sprawia, że modyfikacji poddana zostaje także rozgrywka.

"To ją zmienia, pokazuje zróżnicowanie w Horizon 2, możesz bowiem jeździć zarówno po terenach miejskich, jak i wiejskich".

Prócz tego, sama gra pozostała z grubsza niezmieniona. Nadal mamy więc bardziej zręcznościowy model jazdy, mnóstwo samochodów oraz fikcyjny festiwal, będący w centrum zabawy. Premiera zaplanowana została na dzień 30 września. Wtedy Forza Horizon 2 trafi do posiadaczy konsol Xbox 360 i Xbox One.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   16:23, 04.09.2014
Chyba sobie odpuszczę granie na X360. Wątpię czy na X360 będą takie same wrażenia z gry jak na XO.
0 kudosMaslak96   @   19:21, 04.09.2014
To oczywiste, że na XO efekty wizualne będą lepsze (w końcu to nextgen Szczęśliwy) .
0 kudosdenilson   @   21:03, 04.09.2014
Jak pojawi się gra to na bank pojawią się filmy gdzie autor porówna oprawę audio-wizualną między X360 a XO. Będzie różnica to oczywiste. Pytanie jak duża będzie to różnica.
0 kudosLucas-AT   @   21:51, 04.09.2014
Cytat: denilson
Jak pojawi się gra to na bank pojawią się filmy gdzie autor porówna oprawę audio-wizualną między X360 a XO. Będzie różnica to oczywiste. Pytanie jak duża będzie to różnica.

Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że takie porównania na Youtube, którymi ludzie cały czas się sugerują, są mało warte ze względu na kompresię obrazu. By to ocenić najlepiej pobrać materiał z gamersyde w prawdziwym 1080p i odpalić go na telewizorze.
0 kudosdenilson   @   21:57, 04.09.2014
Lucas mam nadzieję że będę mógł wypróbować obie wersje w Poznaniu w sklepach z elektroniką. Myślę że powinny być takie stanowiska. Nie liczę żeby pojawiło się podobne w Starym Browarze jak to było w przypadku PS4.
0 kudosFox46   @   01:55, 05.09.2014
Cytat: denilson
Jak pojawi się gra to na bank pojawią się filmy gdzie autor porówna oprawę audio-wizualną między X360 a XO. Będzie różnica to oczywiste. Pytanie jak duża będzie to różnica.


Ale tu nie ma co porównywać w sumie, gra będzie jechała na silniku graficznym z Forzy Horizon na X360 a na XO z Forzy 5.
Mało tego różnica będzie zauważalna bo świat w Forzie Horizon 2 jest pewnie 2x albo nawet 3x większy od jedynki. A Horizon 2 na X360 będzie jechało na silniku z jedynki więc ograniczenia graficzne kosztem większego świata gry będą zauważalne gołym okiem, I w cale nie będzie trzeba pobierać gameplayów bez kompresjii.
Wystarczy zrobić sobie Screen z Horizon na X360 i z Horizon 2 na X360 i porównać dwa obrazki z gry oczywiście w tle świat gry by porównać detale.
Na 100% świat będzie brzydziej wyglądał w dwójce aniżeli w jedynce. Robiąc grę na past gena trzeba iść na kompromisy.

PS: No chyba że Horizon 2 na X360 będzie na 2xDVD 1 DVD gra a 2DVD HD tekstury wtedy jest o wiele więcej szans że gra będzie wyglądała przyzwoicie niż słabo względem XO. A każdy wie że przyzwoicie to lepszy efekt niż przy brzydko wyglądających teksturach które wyglądają słabo.
Nie widzę innego rozwiązania......
Dodaj Odpowiedź