Dlaczego Crackdown 2 przygotowuje inne studio niż pierwowzór?
Zastanawialiście się może jaka była przyczyna zmiany dewelopera pracującego nad marką Crackdown? Jeśli tak, to mamy dla Was odpowiedź.
bigboy177 @ 08.09.2009, 20:20
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
xbox 360
Zastanawialiście się może jaka była przyczyna zmiany dewelopera pracującego nad marką Crackdown? Jeśli tak, to mamy dla Was odpowiedź. Otóż Microsoft zdecydował się odebrać produktu studiu Realtime Worlds i przekazał go Ruffian Games z jednej prostej przyczyny. Głównym projektantem oryginalnego Crackdown był niejaki Billy Thomson, a ten postanowił odejść z szeregów pierwszego dewelopera i znalazł wygodną posadkę u drugiego. Microsoft uznał, że skoro przy pierwowzorze poszło Thomsonowi tak dobrze, to bez wątpienia winien zająć się kontynuacją.
"Kiedy Billy Thomson, główny projektant Crackdown odszedł z Realtime Worlds, mieliśmy bardzo dobrą okazję by zapewnić odpowiednią przyszłość tej unikatowej serii. Musieliśmy znaleźć odpowiednią ekipę, która naprawdę rozumiała czym jest ta gra, a tą ekipą była drużyna pracująca z Billym." - powiedział jeden z szefów Microsoftu, Phil Spencer.
Sprawa zatem jasna i prosta, a gwoli przypomnienia nadmienię, iż Realtime Worlds w chwili obecnej pracuje nad własnym projektem, zatytułowanym APB.
Więcej na temat Crackdown 2 znajdziecie oczywiście w naszej encyklopedii.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler