Jak Watch_Dogs radzi sobie na Nintendo Wii U?

Watch_Dogs to bez wątpienia jedna z największych nowych marek, wydanych w bieżącym roku. Produkcja pochłonęła miliony dolarów, a trafiła na PlayStation 4, Xboksa One, PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery osobiste.

@ 19.11.2014, 15:21
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
wiiu

Jak Watch_Dogs radzi sobie na Nintendo Wii U?

Watch_Dogs to bez wątpienia jedna z największych nowych marek, wydanych w bieżącym roku. Produkcja pochłonęła miliony dolarów, a trafiła na PlayStation 4, Xboksa One, PlayStation 3, Xboksa 360 oraz komputery osobiste. Teraz czas na ostatnią edycję, czyli tę dla Nintendo Wii U, która zadebiutuje na rynku już w przyszłym tygodniu.

Z tej okazji udostępniono w sieci całkiem pozytywny materiał filmowy, ukazujący tę właśnie wersję projektu. Możecie na nim zobaczyć jak tytuł wygląda na stacjonarnym sprzęcie Nintendo i ewentualnie podjąć decyzję dotyczącą zakupu. Całość prezentuje się całkiem nieźle, pomimo tego że śmiga przecież na sprzęcie o podobnych parametrach do konsol poprzedniej generacji. Zresztą zerknijcie sami. Protagonista gry, w osobie Aidena Pierce'a, wygląda bardzo przyzwoicie. Jego ruchy i animacja są naturalne, a bohater śmiga po ładnie wymodelowanym świecie.

Rzeczona wersja gry w cyfrowej edycji to aż 16 GB danych, które będziecie musieli pobrać z sieci, przygotujcie więc na ten fakt swoje łącza.

Jak Watch_Dogs radzi sobie na Nintendo Wii U?


Sprawdź także:
Watch_Dogs

Watch_Dogs

Premiera: 18 listopada 2014
PS4, PC, PS3, XBOX 360, WIIU, XBOX ONE

Watch Dogs to gra akcji opowiadająca o zinformatyzowanym świecie, w którym jeden człowiek, może kontrolować wszystko z wykorzystaniem wyłącznie swojego telefonu. Projekt ...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   16:29, 19.11.2014
Tak powinna wyglądać edycja na X360 i PS3 ale to nie możliwe bo Wii U posiada 2GB ramu co daję znaczącą przewagę nad X360 i PS3. A każdy MB się liczy, X360 posiada 512mb ramu więc 3x mniej od Wii U a PS3 to już w ogóle ma coś 3xx MB ramu.
0 kudosLucas-AT   @   16:37, 19.11.2014
PS3 ma 512MB RAM... 256 na kartę i 256 reszty.
0 kudosMicMus123456789   @   16:51, 19.11.2014
Dobrze to wygląda nie ma się do czego przyczepić. Mogliby jeszcze pokazać jak gra się na tym padzie.