Sony oferuje 10% zniżki w PlayStation Store za problemy z dostępnością do PlayStation Network

Sony przygotowało rekompensatę za problemy z dostępem do PlayStation Network podczas minionego już okresu świątecznego.

@ 20.01.2015, 11:15
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps3, psv, ps4

Sony oferuje 10% zniżki w PlayStation Store za problemy z dostępnością do PlayStation Network

Sony przygotowało rekompensatę za problemy z dostępem do PlayStation Network podczas minionego już okresu świątecznego. Niestety nie wszyscy będą zadowoleni z tego, co przygotował japoński gigant, albowiem oferuje on wyłącznie zniżkę na zakupy.

Jeśli macie ochotę zrobić jakieś zakupy w ramach PlayStation Store, to wstrzymajcie się jeszcze przez moment. Sony już wkrótce powinno udostępnić bowiem specjalny kod, z pomocą którego będziecie mogli uzyskać zniżkę w wysokości 10% na wszystkie zakupione gry. W Japonii wspomniany kod został już opublikowany: 8PLLN4L3DQ; nadal czekamy natomiast na kody dla Europy oraz USA. Pojawią się one na łamach oficjalnego Twittera PlayStation, a my wówczas Wam je przekażemy.

Jak wspomniałem, kod umożliwia zakup gier w niższej cenie, promocja nie obejmuje natomiast subskrypcji PlayStation Plus, Music Unlimited ani filmów. Akcja rozpoczyna się już 23 stycznia, natomiast kończy 26 dnia tego samego miesiąca.

Przypomnę jeszcze: powyższy kod jest tylko dla Japonii, na europejski wciąż czekamy.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   11:44, 20.01.2015
Akcja nie fair w stosunku do subskrybentów. Sony właśnie robi dobry interes na poszkodowanych którzy nie mieli dostępu do usługi za którą zapłacili. Bardzo nie ładnie z ich strony. Teraz ci którym skończyła się subskrypcja mają ją sobie znowu kupić, żeby skorzystać z przeprosin? Sony robi się zwyczajnie chamskie. Tyle w temacie.
0 kudosremik1976   @   21:57, 20.01.2015
Przepraszam za posta pod postem, ale przydało by się tego newsa poprawić. Bynajmniej mnie wprowadził on w błąd i stąd mój poprzedni post brzmi tak jak brzmi i jest niesłuszny. Otóż wcześniej była mowa o tym, że Sony w ramach rekompensaty przydzieli subskrybentom 5 dodatkowych dni Plusa i 10% zniżki na gry. Z newsa wywnioskowałem, że rekompensatą będzie tylko i wyłącznie zniżka, a te dodatkowe 5 dni Plusa nie będą uwzględnione. Te dodatkowe dni jednak są i w związku z tym Sony wywiązało się ze swoich obietnic w stu procentach. To powinno być poprawione, bo teraz przeczy to informacjom z oficjalnego źródła.

Po aktualizacji newsa, można skasować moje posty w tym temacie.