Kolejne dwie osoby odchodzą ze studia Naughty Dog
Z ekipy studia Naughty Dog odeszło w ostatnim czasie kilka osób. Dwie najważniejsze z nich to m.
bigboy177 @ 22.04.2014, 12:41
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
ps2, ps3, psp, psv, ps4
Z ekipy studia Naughty Dog odeszło w ostatnim czasie kilka osób. Dwie najważniejsze z nich to m.in. Amy Hennig - scenarzystka serii Uncharted - oraz Justin Richmond - dyrektor kreatywny Uncharted 3. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że kolejne osoby pożegnały się ze swoimi stanowiskami.
Pierwsza z nich to dyrektor artystyczny serii The Last of Us, niejaki Nate Wells. Swoje odejście potwierdził on na łamach Twittera, informując jednocześnie, że w chwili obecnej znalazł on zatrudnienie w niezależnym studiu Giant Sparrow, pracującym przy The Unfinished Swan.
"Tak, dołączyłem do dzikiej, pokręconej i genialnej ekipy Giant Sparrow w dniu 3 kwietnia" - czytamy na Twitterze Wellsa.
Co ciekawe, Giant Sparrow w znacznej mierze składa się z ludzi, którzy wcześniej pracowali w mocno ograniczonym liczebnie studiu Sony Computer Entertainment Santa Monica - odpowiedzialnym za sagę God of War.
Na tym złe wieści się nie kończą. Pamiętacie głos narratora w jedynym zwiastunie gry Uncharted 4? Jeśli nie, to zerknijcie poniżej. Podkładał go niejaki Todd Stashwick. Niestety on także pożegnał się ze swoją posadą (przy grze spędził podobno około 6 miesięcy), a Sony szuka nowej osoby, która przejmie jego rolę.
"Zdecydowali się na nowo obsadzić moją rolę" - powiedział Stashwick w rozmowie z ekipą portalu IGN.
Stashwick będzie się od teraz zajmował kolejną grą z serii Star Wars, pracując jako jeden ze scenarzystów studia Visceral. Najprawdopodobniej stanie u boku wspomnianej wcześniej Henning, która również przeniosła się do ekipy twórców serii Dead Space.
Czy to już koniec przetasowań? Przekonamy się najpewniej za niedługo. Mam nadzieję, że nie wpłyną one negatywnie na gry tworzone przez Naughty Dog. Od jakiegoś czasu, wszystko za co wzięli się tamtejsi deweloperzy charakteryzowała niezwykle wysoka jakość.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler