Kolejne dwie osoby odchodzą ze studia Naughty Dog

Z ekipy studia Naughty Dog odeszło w ostatnim czasie kilka osób. Dwie najważniejsze z nich to m.

@ 22.04.2014, 12:41
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
ps2, ps3, psp, psv, ps4

Kolejne dwie osoby odchodzą ze studia Naughty Dog

Z ekipy studia Naughty Dog odeszło w ostatnim czasie kilka osób. Dwie najważniejsze z nich to m.in. Amy Hennig - scenarzystka serii Uncharted - oraz Justin Richmond - dyrektor kreatywny Uncharted 3. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, że kolejne osoby pożegnały się ze swoimi stanowiskami.

Pierwsza z nich to dyrektor artystyczny serii The Last of Us, niejaki Nate Wells. Swoje odejście potwierdził on na łamach Twittera, informując jednocześnie, że w chwili obecnej znalazł on zatrudnienie w niezależnym studiu Giant Sparrow, pracującym przy The Unfinished Swan.

"Tak, dołączyłem do dzikiej, pokręconej i genialnej ekipy Giant Sparrow w dniu 3 kwietnia" - czytamy na Twitterze Wellsa.

Co ciekawe, Giant Sparrow w znacznej mierze składa się z ludzi, którzy wcześniej pracowali w mocno ograniczonym liczebnie studiu Sony Computer Entertainment Santa Monica - odpowiedzialnym za sagę God of War.

Kolejne dwie osoby odchodzą ze studia Naughty Dog
Na tym złe wieści się nie kończą. Pamiętacie głos narratora w jedynym zwiastunie gry Uncharted 4? Jeśli nie, to zerknijcie poniżej. Podkładał go niejaki Todd Stashwick. Niestety on także pożegnał się ze swoją posadą (przy grze spędził podobno około 6 miesięcy), a Sony szuka nowej osoby, która przejmie jego rolę.

"Zdecydowali się na nowo obsadzić moją rolę" - powiedział Stashwick w rozmowie z ekipą portalu IGN.

Stashwick będzie się od teraz zajmował kolejną grą z serii Star Wars, pracując jako jeden ze scenarzystów studia Visceral. Najprawdopodobniej stanie u boku wspomnianej wcześniej Henning, która również przeniosła się do ekipy twórców serii Dead Space.

Czy to już koniec przetasowań? Przekonamy się najpewniej za niedługo. Mam nadzieję, że nie wpłyną one negatywnie na gry tworzone przez Naughty Dog. Od jakiegoś czasu, wszystko za co wzięli się tamtejsi deweloperzy charakteryzowała niezwykle wysoka jakość.


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoskehciu   @   13:07, 22.04.2014
Czyli nowy Uncharted na PS4 stoi pod dużym znakiem zapytania. Wielka szkoda, dwie poprzednie odsłony były niesamowite.
0 kudosKreTsky   @   14:28, 22.04.2014
Na razie to nie są na tyle duże zmiany, żeby gra miała nie wyjść, oby tylko na tym nie ucierpiała.
0 kudoskehciu   @   17:49, 22.04.2014
Cytat: KreTsky
Na razie to nie są na tyle duże zmiany, żeby gra miała nie wyjść, oby tylko na tym nie ucierpiała.

Odejście Hennig to już była duża zmiana. Pytanie tylko czy fabuła będzie na podstawie jej scenariusza czy kogoś innego, bo poprzednie części były pod względem fabularnym świetne.
0 kudosFox46   @   20:08, 22.04.2014
Cytat: kehciu
Czyli nowy Uncharted na PS4 stoi pod dużym znakiem zapytania. Wielka szkoda, dwie poprzednie odsłony były niesamowite.


Nie ma tak tragicznie musiało by polowe studia odejść by był znak zapytanie odejście 3 osób nie wpłynie raczej na premierę. Nikt za nimi płakał nie będzie a dadzą sobie rade bez nich.
Zresztą nie czekam nawet na czwartą cześć uncharted bo to takie mocno naciągane jest już. jeszcze jak jakoś fabularnie nie będziemy grali Natanem to jeszcze ale jak zaś nim to bleee.