Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon nie planują szerszego wsparcia dla modów

Przed kilkoma dniami twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon udostępnili narzędzia umożliwiające modowanie tytułu.

@ 17.08.2015, 12:25
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon nie planują szerszego wsparcia dla modów

Przed kilkoma dniami twórcy Wiedźmin 3: Dziki Gon udostępnili narzędzia umożliwiające modowanie tytułu. Jak się jednak dzisiaj dowiadujemy, dalszego wsparcia dla fanowskich modyfikacji nie będzie, gracze muszą się zadowolić tym, co otrzymali.

ModKit dla Wiedźmina 3 to solidne, choć mocno ograniczone narzędzia. Potencjalni moderzy mogą z ich pomocą wprowadzać wiele kosmetycznych zmian, nie ma jednak niestety mowy o tym, aby budować nowe misje, tudzież tryby rozgrywki. Narzędzia na to niestety nie pozwalają.

Gracze, nieusatysfakcjonowani pakietem, postanowili zabrać głos. Jeden z nich zapytał na łamach Twittera czy CD Projekt RED planuje dalsze wspieranie modów, na co otrzymał niezbyt pozytywnie nastrajającą odpowiedź.

"Bardzo ładnie! Jakiś przedział czasowy dla w pełni funkcjonalnego Redkitu dla TW3? Może po dodatkach? A może to wszytko (bez obrazy), co dostaniemy?" - zapytał gracz.

"To jest wsparcie dla modów dla Dzikiego Gonu. W tym momencie nie planujemy wydawać niczego innego", odpisał manager społeczności w CD Projekt RED, Marcin Momot.

Ciekawe czy rzeczywiście nie będzie bardziej rozbudowanego zestawu moderskiego. Może takowy zadebiutuje wraz z rozszerzoną wersją Wiedźmina 3? Wszak chyba nikt nie wątpi w to, że takowa trafi na rynek.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosTheCerbis   @   12:37, 17.08.2015
W sumie dziwne, że wypuścili narzędzi do dokonywania tylko kosmetycznych zmian. W pierwszym Wiedźminie można było całą nową historię zrobić, w zupełnie innych miejscach. Nawet dwójka miała chyba całkiem rozbudowany edytor, jak w poprzedniej odsłonie. Gdyby tak było i tu, modderzy mogliby nawet Nilfgaard stworzyć a to by było coś. Mimo, że jestem przeciwny kucykom, kolorowym wielkim żółwiom z trąbkami czy innym dziwactwom to jestem w sumie nieco zaskoczony decyzją CDPR.
0 kudosDawidci   @   12:41, 17.08.2015
W poprzednich częściach rzeczywiście było modów, a modów i questy dodatkowe zapewniały ciut więcej zabawy. Pewnie w końcu wydadzą bardziej rozszerzony zestaw moderski, ale po dodatkach, najpierw zatrzymają graczy właśnie dzięki nim, a potem dzięki temu co ludzie sami zrobią i będzie to dłuższy czas żyć.
0 kudosMicMus123456789   @   08:16, 18.08.2015
Jak już to pewnie wypuszczą po wydaniu ostatniego dodatku.