Problemów z Batman: Arkham Knight ciąg dalszy - Rocksteady ponownie irytuje PeCetowych graczy

Premiera Batman: Arkham Knight już za nami. Niestety nie wszyscy grają.

@ 24.06.2015, 12:55
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Problemów z Batman: Arkham Knight ciąg dalszy - Rocksteady ponownie irytuje PeCetowych graczy

Premiera Batman: Arkham Knight już za nami. Niestety nie wszyscy grają. Najnowsze przygody Gacka nie działają bowiem zbyt sprawnie na komputerach PC, a najwięcej problemów mają posiadacze kart graficznych firmy AMD. To jednak nie koniec dramatu. Rozpoczął się drugi rozdział.

Studio Rocksteady, nie mając pomysłu na to jak załagodzić sytuację, postanowiło przygotować dla graczy chwilowe rozwiązanie, które - w teorii - powinno pozwolić im się cieszyć z Batman: Arkham Knight. Deweloperzy poeksperymentowali nieco z ustawieniami graficznymi swojego najnowszego dzieła, uzyskując dwa zestawy opcji, przeznaczone dla graczy posiadających konfiguracje sprzętowe spełniające minimalne i rekomendowane wymagania. Nie byłoby w tym nic złego, gdyby nie fakt, że opcje dla komputera spełniającego wymagania rekomendowane są dużo poniżej możliwości takiej maszyny. Większość suwaków jest na "średnim" poziomie, a jakby tego było mało, wyłączone są wszystkie dodatkowe funkcje specjalne, oferowane np. przez firmę NVIDIA.

We wpisie, o którym mowa twórcy starają się przekonać graczy, że celem ustawień jest osiągnięcie stałych 30 klatek na sekundę, a ponadto, że oprawa wizualna na "średnich" detalach jest taka sama, jak w przypadku konsol obecnej generacji.

Problemów z Batman: Arkham Knight ciąg dalszy - Rocksteady ponownie irytuje PeCetowych graczy
Gracze oczywiście nie kupili tych bzdur, w końcu nie po to mają potężne komputery, często zmodernizowane pod dane gry, żeby później grać na ustawieniach minimalnych lub średnich, ze względu na nieudolność programistów. Deweloperzy tylko rozjuszyli ich swoimi "propozycjami".

Obserwujemy oczywiście sytuację i jak tylko pojawią się nowe doniesienia będziemy Wam je przekazywać. Szczególnie interesująca jest sprawa z kartami firmy AMD, których posiadacze w dniu premiery dowiedzieli się, że ich sprzęt może nie spełniać wymagań gry - Rocksteady bezpardonowo zmodyfikowało bowiem jej wymagania sprzętowe.

Sprawdź także:
Batman: Arkham Knight

Batman: Arkham Knight

Premiera: 23 czerwca 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Batman: Arkham Knight to czwarta część odświeżonej serii z "Gackiem" w roli głównej. Za produkcję odpowiada studio Rocksteady, znane doskonale z dwóch pierwszych odsłon t...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosgronek16   @   13:34, 24.06.2015
Ciekawe ile tak będą kombinować. Zastanawia mnie taka rzecz czy jest możliwość że Rocksteady będzie musiało zrobić Batmana na PC całkowicie od nowa że aż w końcu wrzucą 50 Gb patcha(albo tyle ile waży obecnie cała gra, bo nie wiem ile) albo wypuszczą na rynek za rok Batmana już dobrze zoptymalizowanego a ludzie którzy już go mają zakupionego to będą robić podmianki w sklepie, zwrócą złą wersję i wezmą nową, to by było lepsze niż tysiące patchy, chociaż ja tam się nie znam, więc może wystarczy że tak jakby ściągniemy patcha ważącego tyle co cała gra bo nią właśnie będzie ten patch- całą grą Dumny
0 kudosUxon   @   15:37, 24.06.2015
Tragikomedia. Abstrahując już od tych żałosnych tłumaczeń i rozwiązań problemów wygląda na to, że całkowicie olano wersję PC i skupiono się tylko na konsolowej. Bardzo nieładnie. Kto by pomyślał, że studio o tak świetnej reputacji może tak spektakularnie dać dupy. Cóż, wygląda na to, że na wersję GOTY, którą zamierzam nabyć będę musiał poczekać nieco dłużej niż sądziłem.
0 kudosMicMus123456789   @   16:04, 24.06.2015
Najśmieszniejsze w tym wszystkim jest to, że wcześniejsze części na PC chodziły świetnie. Ludzie narzekali na Unity, a tu okazało się, że da się zepsuć grę jeszcze bardziej.
0 kudosluki505   @   07:15, 25.06.2015
Dają kilkadziesiąt dni przed premierą do portowania i tak to jest ;/.
0 kudosJacen22   @   21:00, 30.06.2015
Ludzie to nie Rocksteady nie zrobiło portu tylko wewnętrzne studio! Ale wszyscy mają to w głębokim poważaniu! (ale fakt zwalili premierę gry i wtopa roku ma faworyta)
0 kudosMaterdea   @   23:03, 30.06.2015
Cytat: Jacen22
Ludzie to nie Rocksteady nie zrobiło portu tylko wewnętrzne studio! Ale wszyscy mają to w głębokim poważaniu! (ale fakt zwalili premierę gry i wtopa roku ma faworyta)
Ludzie, to RockSteady jest na pudełku, to RockSteady jest producentem wykonawczym i pilnuje wszystkich wersji! I to RockSteady wypuściło wspomniane w newsie zalecenia!
0 kudosgregory16mix   @   09:00, 01.07.2015
Ciekawe ile czasu potrzebują, że projekt Batman na PC to klapa w wykonaniu zewnętrznego zespołu i należy to wykonać od nowa?
Dodaj Odpowiedź