Grafika w Fallout 4 została specjalnie ograniczona, na rzecz skomplikowanych systemów
Fallout 4 został oficjalnie zaprezentowany podczas targów E3 2015. Film, który temu posłużył, choć bardzo interesujący, nie był jakoś wyjątkowo urokliwy.
bigboy177 @ 19.06.2015, 13:06
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Fallout 4 został oficjalnie zaprezentowany podczas targów E3 2015. Film, który temu posłużył, choć bardzo interesujący, nie był jakoś wyjątkowo urokliwy. Wiele osób zaczęło się więc zastanawiać dlaczego. Dzisiaj Bethesda wyjaśniła tę kwestię.
Fallout 4 to rozbudowany projekt RPG, w którym oprawa wizualna nie jest najważniejsza. Najistotniejsze są różnej maści systemy odpowiedzialne za rozwój głównego bohatera, napędzanie rozgrywki, walki, statystyki itd. Wszystko to zostało rozbudowane do tego stopnia, że zabrakło mocy obliczeniowej na bajery graficzne.
"Wszystko co robimy wymaga balansu. Moglibyśmy zrobić najlepszą grę, jaką potrafimy, ale postanowiliśmy niektóre elementy lekko ograniczyć, aby umożliwić działanie innych", powiedział Pete Hines, wiceprezydent firmy Bethesda. Hines zdradził też, że żadna inna gra na rynku nie pozwala na tak ogromną interakcję ze światem, jak Fallout 4.
Wszystko to sprawia, że oprawa wizualna musiała zostać lekko ograniczona - a przynajmniej tak twierdzą deweloperzy. Nie sposób jednak w to bezkrytycznie wierzyć, widząc gry pokroju Wiedźmina 3, gdzie także mamy do czynienia z ogromnym skomplikowaniem i znacznie lepszą oprawą.
Z ostatecznym werdyktem trzeba się jednak wstrzymać. Wydamy go po premierze. Fallout 4 zadebiutuje na rynku jeszcze w tym roku, a zagrać będą mogli posiadacze komputerów PC oraz konsol Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler