Optymalizacja Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie lepsza w dniu premiery

Pierwsze recenzje Wiedźmin 3: Dziki Gon już za nami. Wszyscy testujący wychwalają projekt pod wieloma względami, ale jednocześnie narzekają też, że optymalizacja na PlayStation 4 nie jest idealna.

@ 13.05.2015, 15:22
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Optymalizacja Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie lepsza w dniu premiery

Pierwsze recenzje Wiedźmin 3: Dziki Gon już za nami. Wszyscy testujący wychwalają projekt pod wieloma względami, ale jednocześnie narzekają też, że optymalizacja na PlayStation 4 nie jest idealna. Jak jednak twierdzi jeden z deweloperów, ulegnie ona poprawie w dniu premiery.

W dzień debiutu Wiedźmin 3: Dziki Gon w sieci pojawi się pierwsza aktualizacja gry. Ma ona za zadanie wyeliminować błędy wykryte po wysłaniu projektu do tłoczni, a jednocześnie poprawić jego działanie na wszystkich platformach sprzętowych. Tak przynajmniej twierdzi jeden z pracowników dewelopera, odpowiadając na pytanie fana zamieszczone na Twitterze.

"Hey Marcin. Gratulacje świetnej gry. Czy pierwszy patch poprawi niektóre błędy oraz spadki płynności na wersji dla PS4?" - pyta David Moreira.

Na co odpowiedział Marcin Momot, manager społeczności w CD Projekt RED.

"Tak. Płynność i wydajność już teraz zostały poprawione".

A w innym wpisie:

"Poprawiliśmy już ten błąd. Liczba klatek będzie lepsza, kiedy dojdziemy do oficjalnej premiery gry".

Kończąc, przypomnę że Wiedźmin 3 zadebiutuje już 19 maja. Produkcja pojawi się wówczas na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?