Optymalizacja Wiedźmin 3: Dziki Gon będzie lepsza w dniu premiery
Pierwsze recenzje Wiedźmin 3: Dziki Gon już za nami. Wszyscy testujący wychwalają projekt pod wieloma względami, ale jednocześnie narzekają też, że optymalizacja na PlayStation 4 nie jest idealna.
bigboy177 @ 13.05.2015, 15:22
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Pierwsze recenzje Wiedźmin 3: Dziki Gon już za nami. Wszyscy testujący wychwalają projekt pod wieloma względami, ale jednocześnie narzekają też, że optymalizacja na PlayStation 4 nie jest idealna. Jak jednak twierdzi jeden z deweloperów, ulegnie ona poprawie w dniu premiery.
W dzień debiutu Wiedźmin 3: Dziki Gon w sieci pojawi się pierwsza aktualizacja gry. Ma ona za zadanie wyeliminować błędy wykryte po wysłaniu projektu do tłoczni, a jednocześnie poprawić jego działanie na wszystkich platformach sprzętowych. Tak przynajmniej twierdzi jeden z pracowników dewelopera, odpowiadając na pytanie fana zamieszczone na Twitterze.
"Hey Marcin. Gratulacje świetnej gry. Czy pierwszy patch poprawi niektóre błędy oraz spadki płynności na wersji dla PS4?" - pyta David Moreira.
Na co odpowiedział Marcin Momot, manager społeczności w CD Projekt RED.
"Tak. Płynność i wydajność już teraz zostały poprawione".
A w innym wpisie:
"Poprawiliśmy już ten błąd. Liczba klatek będzie lepsza, kiedy dojdziemy do oficjalnej premiery gry".
Kończąc, przypomnę że Wiedźmin 3 zadebiutuje już 19 maja. Produkcja pojawi się wówczas na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler