Twórcy Assassin's Creed: Syndicate uczą się z problemów Unity
Premiera Assassin's Creed: Unity nie przebiegła tak, jak powinna. Gra miała mnóstwo błędów, była niezoptymalizowana i bez wątpienia powinna być nieco dłużej na desce kreślarskiej.
bigboy177 @ 13.05.2015, 14:51
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Premiera Assassin's Creed: Unity nie przebiegła tak, jak powinna. Gra miała mnóstwo błędów, była niezoptymalizowana i bez wątpienia powinna być nieco dłużej na desce kreślarskiej. W przypadku Assassin's Creed: Syndicate ma być znacznie lepiej, twórcy wyciągnęli wnioski.
Poprzednia odsłona serii Assassin's Creed, Unity, była niewątpliwie sporą wpadką. Ubisoft postanowiło wynagrodzić graczom swoje potknięcie anulując przepustkę sezonową i rozdając dodatki całkowicie za darmo. Tym razem, tworząc Assassin's Creed: Syndicate, deweloperzy bardziej się przykładają, aby podobnych problemów już nie było.
Jak dowiadujemy się z poniższego wideo, projektanci bacznie obserwowali opinie na różnych forach, oglądali filmy, czytali recenzje, a następnie wyciągnięto stosowne wnioski. Wnioski, które pomogą przygotować znacznie lepszy projekt, pozbawiony niedociągnięć i solidnie zoptymalizowany. Ciekawe czy jednocześnie dostaniemy coś nowego i świeżego, bo po pierwszym materiale ukazującym rozgrywkę można mieć co do tego obawy. Wygląda to dość odtwórczo.
Pozostaje nadzieja, że fabuła da radę, choć Unity pod tym względem nie rzucało na kolana.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler