Battlefield Hardline skorzysta z technologii Mantle, opracowanej przez AMD

Firma AMD potwierdziła właśnie, że najnowsza odsłona serii Battlefield, opracowywane przez studio Visceral Games Battlefield Hardline, wykorzysta biblioteki Mantle, dzięki którym produkcja ma działać znacznie sprawniej i stabilniej.

@ 03.03.2015, 12:23
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Battlefield Hardline skorzysta z technologii Mantle, opracowanej przez AMD

Firma AMD potwierdziła właśnie, że najnowsza odsłona serii Battlefield, opracowywane przez studio Visceral Games Battlefield Hardline, wykorzysta biblioteki Mantle, dzięki którym produkcja ma działać znacznie sprawniej i stabilniej.

Mantle to specjalne API od AMD, którego zadaniem jest przekazywanie poleceń z gry bezpośrednio do karty graficznej. Dzięki API pomijane są biblioteki pośredniczące, a w rezultacie tytuły z niego korzystające działają po prostu płynniej. Na chwilę obecną system nie jest niestety zbyt popularny, niemniej jednak coraz więcej gier z niego korzysta. Battlefield Hardline będzie jedną z nich.

Niestety nie ujawniono czy API będzie wspierane od momentu premiery, czy już po niej zostanie opublikowana jakaś aktualizacja, dodająca do gry obsługę Mantle. Zdradzono natomiast, że AMD szykuje specjalny poradnik dla swojej biblioteki. Ma się on składać z około 450 stron, wyjaśniających jej działanie. Dokumentację będzie mógł pobrać każdy zainteresowany.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   14:27, 03.03.2015
ciekaw jestem czy kolejna wersja silnika z numerkiem 4.0 przyniesie jakieś spore zmiany. NO i czy będzie dalej wspierać AMD czy może już przejdzie pod stajnie Nvidii