Project CARS - premiera gry przełożona na początek kwietnia

Marcową datę premiery Project CARS możemy uznać za nieaktualną. Tytuł zaliczył kolejny poślizg, choć tym razem wynosi on raptem półtora tygodnia.

@ 19.02.2015, 08:06
pc, ps4, xbox one

Project CARS - premiera gry przełożona na początek kwietnia

Marcową datę premiery Project CARS możemy uznać za nieaktualną. Tytuł zaliczył kolejny poślizg, choć tym razem wynosi on raptem półtora tygodnia. Bandai Namco ogłosiło, iż długo oczekiwana wyścigówka zadebiutuje nie 20 marca, a 2 kwietnia.

Czym spowodowana jest obsuwa? Tym, czym zwykle, czyli chęciami dokonania ostatecznych szlifów i poprawek. Gra miała ukazać się w listopadzie ubiegłego roku, potem datę premiery przeniesiono na końcówkę marca 2015, aby finalnie Project CARS miało trafić na półki sklepowe dzień po Prima Aprilis. Oby kwiecień zakończył tę telenowelę, bo o produkcji wiemy już niemal wszystko.


Sprawdź także:
Project CARS

Project CARS

Premiera: 08 maja 2015
PC, PS3, XBOX 360, WIIU, PS4, XBOX ONE

Project CARS to zupełnie nowe dzieło doświadczonego studia Slightly Mad, autorów m.in. serii SHIFT. Ekipa ta, po rozwiązaniu umowy z Electronic Arts, podjęła się stworzen...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosremik1976   @   19:00, 19.02.2015
To że grałeś na padzie to się domyślam, ale tak dziwnie nim rzuca. Miota tym samochodem jak autami w GTA i nawet grając na padzie nie powinno być czegoś takiego. Naprawdę wygląda to jak walka o utrzymanie się na torze, a nie rywalizacja z przeciwnikami. Tak sobie pomyślałem, że może grało by się lepiej jakby na analogi założyć takie przedłużki jak stosuje się w padach do gry w FPSy. Dłuższy analog daje płynniejsze sterowanie.
0 kudosFox46   @   19:24, 19.02.2015
Cytat: J3DAJ
] WOW to faktycznie ogarniasz te gry... Już GT5 oferowało większość działających wskazników, w tym ekrany.


Szczególnie w tych samochodach gdzie tapicerki w ogóle nie było Rozbawiony
W GT5 i 6 w dalszym ciągu były to puste ekraniki nic na nich nie było, a jak już było to było to jak przyklejona naklejka zero interakcji niczego. Zazwyczaj było to Logo Nissana,BMW,Mercedesa
Fakt ogarniasz te gry..... Rozbawiony
0 kudosDirian   @   20:16, 19.02.2015
Cytat: remik1976
To że grałeś na padzie to się domyślam, ale tak dziwnie nim rzuca. Miota tym samochodem jak autami w GTA i nawet grając na padzie nie powinno być czegoś takiego. Naprawdę wygląda to jak walka o utrzymanie się na torze, a nie rywalizacja z przeciwnikami.

No po części to była walka o utrzymanie na torze - jak tor jest zalany wodą w trakcie ulewy (jak na wideo), to nawierzchnia jest strasznie śliska. Ale to raczej dość realistyczne, że ciężko się na niej utrzymać w trakcie wchodzenia w zakręty z niemałą prędkością. A przynajmniej tak obstawiam, bo nie mam prawka to mogę tylko przypuszczać Szczęśliwy

Do tego dodajmy fakt, że mistrzem kierownicy w Project CARS nie jestem, a gameplay kręciłem po 3-4 godzinach za kółkiem, z włączonym trybem realizmu i bez jakichkolwiek wspomagaczy. Być może stąd to wrażenie chaotyczności. Nie będę bronił na siłę tego systemu jazdy, bo idealny to on nie jest, ale w sumie mało która gra potrafi takowy zaoferować. Ten z PC wydaje mi się w porządku, oczywiście w trybie realistycznym.
0 kudosJackieR3   @   07:58, 20.02.2015
Dirian dał radę nawet dwóch gostków wyprzedzić. Szczęśliwy Potem poczuł się zbyt pewnie i trochę wyleciał z toru. Zadziorny Jak dla mnie źle ten model jazdy nie wygląda.Ślisko,tryb realistyczny więc łatwo tu nie było.Dawno nie grałem w żadną ścigałkę i trochę się napaliłem. Uśmiech
0 kudosJ3DAJ   @   23:37, 22.02.2015
Cytat: Fox46
Szczególnie w tych samochodach gdzie tapicerki w ogóle nie było Rozbawiony
W GT5 i 6 w dalszym ciągu były to puste ekraniki nic na nich nie było, a jak już było to było to jak przyklejona naklejka zero interakcji niczego. Zazwyczaj było to Logo Nissana,BMW,Mercedesa
Fakt ogarniasz te gry..... Rozbawiony
Ale tych w których tapicerka była, ekrany działały. A było ich więcej przy premierze GT5 w 2011 roku, niż Project CARS ma w ogóle w planach. Deal with it. Znafco Cool
0 kudosvoltan91   @   19:21, 23.02.2015
Cytat: J3DAJ
Cytat: Fox46
Szczególnie w tych samochodach gdzie tapicerki w ogóle nie było Rozbawiony
W GT5 i 6 w dalszym ciągu były to puste ekraniki nic na nich nie było, a jak już było to było to jak przyklejona naklejka zero interakcji niczego. Zazwyczaj było to Logo Nissana,BMW,Mercedesa
Fakt ogarniasz te gry..... Rozbawiony
Ale tych w których tapicerka była, ekrany działały. A było ich więcej przy premierze GT5 w 2011 roku, niż Project CARS ma w ogóle w planach. Deal with it. Znafco Cool


Taa i te super kozackie warkoty silników od kosiarek i odkurzaczy, cud miód.
0 kudosJ3DAJ   @   02:21, 24.02.2015
Cytat: voltan91
Taa i te super kozackie warkoty silników od kosiarek i odkurzaczy, cud miód.
Ta? To mnie dopiero zaskoczyłeś! Bo wiesz, nie żebym coś mówił, ale ten tekst ma 4 lata i rozlał się po internecie w nakładzie miliona kopii. Szczęśliwy

To może ja cię teraz zaskoczę, i wrócę bardziej w stronę tematu: PCars obecnie nie dorównuje do poziomu GT6, jeśli chodzi o odwzorowanie fizyki prowadzonego pojazdu. I nie są to moje słowa, a kogoś kto ma nieco większe pojęcie na ten temat.

W moim mniemaniu, odwzorowanie prowadzenia pojazdu, jest najważniejszym aspektem gry która skupia się na symulacji profesjonalnych wyścigów. A jeśli gra uchodzi za rasowy symulator, który dopiero się ukaże, ma problem w przebiciu gry na poprzednia generacje konsol, to można śmiało powiedzieć że słabo im idzie. A w tej kwestii nie pomoże pięknie brzmienie silników, niestety. Szczęśliwy
0 kudosJackieR3   @   10:31, 24.02.2015
Można przecie wyłączyć dźwięk i samemu se robić brrruum,brrruum. Zadziorny
0 kudosFox46   @   12:14, 24.02.2015
Cytat: JackieR3
Można przecie wyłączyć dźwięk i samemu se robić brrruum,brrruum. Zadziorny


Dokładnie pewnie co niektórzy tak właśnie robili i pisk opon tez sami podkładali Szczęśliwy Rozbawiony Zadziorny , a na tapicerkach przyklejali do swojego TV naklejki że niby wszystko działa (choć w rzeczywistości nie działało) Szczęśliwy

Cytat: J3DAJ
Ale tych w których tapicerka była, ekrany działały. A było ich więcej przy premierze GT5 w 2011 roku, niż Project CARS ma w ogóle w planach. Deal with it. Znafco Cool


Nie nie działały...... i to w wielu nie działało był pusty ekran(nie działał) albo logo Marki jak pisałem wcześniej. Tak było w GT5 i tak było w GT6.

Faktycznie działa mu na wprost panel nie ma co
https://www.youtu(...)3f3pSJhY
Już nawet nie wspominam że nawet liczniki itp: na tapicerce nie działają po prostu są Poirytowany nie we wszystkich ale są samochody w których nawet nie działają.
https://www.youtu(...)yYmxNlTE
1:29- Logo marki ekran pusty
I kolejny nie działający ekran, za to liczniki działają, Rozbawiony
https://www.youtu(...)ovXaxT6w

Taki z ciebie znaffca, chciałeś mnie obsrać a kupa się odbiła i obsrała ciebie. Rykoszet......
0 kudosremik1976   @   12:38, 24.02.2015
@Fox pokazałeś samochody w wersji Standard i chyba nie jest dziwne, że nic tam nie działa, bo to auta wycięte z GT4 i one w rzeczywistości nie posiadają wnętrza tak jak inne samochody standard. Widać je tylko dlatego, bo nie posiadają dachu i mają widok z oczu kierowcy, którego w GT4 nie było. To jest błąd Polyphony, ale o to nie można mieć pretensji, bo to Standard, a nie Premium. W Premium nie działają, bo niby co tam ma działać. Ma lecieć "Ukryta Prawda" na ekranie? W rzeczywistości właśnie wyświetla się tam logo producenta samochodu jak nie używasz GPS lub też radia itp. Dla mnie to jest normalne, że to nie działa, bo i nie powinno działać.
0 kudosJ3DAJ   @   12:49, 24.02.2015
Cytat: Fox46
Nie nie działały...... i to w wielu nie działało był pusty ekran(nie działał) albo logo Marki jak pisałem wcześniej. Tak było w GT5 i tak było w GT6.

Faktycznie działa mu na wprost panel nie ma co
https://www.youtu(...)3f3pSJhY
Już nawet nie wspominam że nawet liczniki itp: na tapicerce nie działają po prostu są Poirytowany nie we wszystkich ale są samochody w których nawet nie działają.
https://www.youtu(...)yYmxNlTE
1:29- Logo marki ekran pusty
I kolejny nie działający ekran, za to liczniki działają, Rozbawiony
https://www.youtu(...)ovXaxT6w

Taki z ciebie znaffca, chciałeś mnie obsrać a kupa się odbiła i obsrała ciebie. Rykoszet......
Lubię sobie poczytać twój trolling od czasu do czasu, ale wiesz... Bez przesady. Szczęśliwy

Pierwszy film przedstawia standardy z dorobionym kokpitem które zaistniały dopiero w GT6 (nijak się to ma do Premiumów z GT5 o których mówiłem). Kolejne dwa filmy są z GT Academy i można je nawet uznać za słuszne, problem tylko w tym że nie bardzo wiem co chcesz widzieć na ekranie pokładowym BMW, który w realu wyświetla właśnie menu lub nawigację albo kilka innych nieistotnych w grze danych.

https://www.youtube.com/watch?v=L_MAK4uWfxA Proszę, o to mała demonstracja jak to wygląda gdy już na tym ekranie jest co pokazać. Mimo że wiem iż, doskonale zdajesz sobie z tego sprawę, tylko zwyczajnie hejcisz, jak na zagorzałego "fana" Xboxa przystało. Szczęśliwy

BTW. Ciekawe sny o ekskrementach miewasz... Nie zazdroszczę. Cool
0 kudosFox46   @   16:35, 24.02.2015
W dalszym ciągu dużo można widzieć na takim ekranie, pograłbyś w forze to wiedziałbyś o co kaman. A niestety twój argument Premium mówi sam za siebie, dzielenie samochodów na lepsze i gorsze, do tego jak pisałem wcześniej. Nie wszystkim Samochodom się obracają liczniki na premium.
I to nie żaden troling to jest fakt, o takie detale się dba a nie pomija "Bo tak" a wyskakiwanie "GT5 już tak było" co najwyżej głupie bo nie masz pojęcia, a mimo to na siłę wciskasz że masz rację że na ekranach.
Bo ekranach pokładowych można pokazać bardzo wiele, jakbyś widział na żywo samochód z takim ekranem to nie wypisywałbyś takich bzdur albo "Bo co można pokazać"

Niestety nie masz racji dzieląc mnie na obóz Xboxa, to tylko twoje chore spostrzeżenie, widocznie ty dzielisz na obozy SONY i Microsoft nie moja wina.
"hejcic" nie wiem cop masz na myśli(bo używam Polskiego języka nie internetowego), po prostu poprawiłem twoje jakże głupie stwierdzenie. Po prostu ci głupio że miałem rację co do ekranów i tyle. w GT 6 czy GT5 była zaledwie garstka samochodów z działającymi ekranami pokładowymi. A na większości było Logo marki, choć mogło by być chociaż GPS z naszą trasą po której się poruszamy wraz z rywalami Poirytowany
No tak ale trudno jest ruszyć czaszką prawda.......
Kokpit ma ci służyć aby wszystko co masz na HUD gdy masz kamerę zza samochodu było w kokpicie Poirytowany wtedy HUD nie ma najmniejszego znaczenia(bo powinno go w 100% nie być). Bo wszystko masz na tapicerce, to daje większe poczucie jakbyś siedział za kierownicą samochodu.

Ale lepiej jest napisać że to troling z mojej strony, kiedy się samemu nie rusza głową.
0 kudosremik1976   @   17:24, 24.02.2015
@Fox nie uważasz, że tylko idiota jeździł by po zamkniętym torze z włączonym GPSem? Trochę logiki nie zaszkodzi. Rozumiem, że takie coś ma sens np. w Forzie Horizon, ale nie tu.

Cytat: Fox
Nie wszystkim Samochodom się obracają liczniki na premium.


Pokaż chociaż jeden premium w którym nie działają liczniki. Może wypadało by zagrać, bo nie wiem na jakiej podstawie wyciągasz takie wnioski, ale są błędne. Jak wyłączysz HUD w GT to masz prawdziwy realizm i temu nie zaprzeczysz, bo w realu nie widzisz gdzie są rywale, nie widzisz jaki czas wykręcasz i na jakim jesteś miejscu. Tak to widzi prawdziwy kierowca, a nie tak jak Ty uważasz. Niestety teraz naginasz fakty na korzyść swoich teorii, ale przecież ludzie w to grali i grają nadal i wiedzą jak jest.
0 kudosFox46   @   18:35, 24.02.2015
Cytat: remik1976

Pokaż chociaż jeden premium w którym nie działają liczniki.


Proszę.... "Chaparral 2J Race Car 70" , "Chrysler Prowler 02", "Jay Leno Tank Car" (tak zwane cygaro)
Jeszcze kilkanaście jest samochodów, tak się składa że Gran Turismo 5 oraz 6 przeszedłem całe. raczej od tak tego sobię nie wymyśliłem i nie wyssałem z palca.

Jak już wspomniałeś kiedyś "Wolałbym mieć 300 dopracowanych aut, niż 1000 z niedociągnięciami" to można śmiało się zgodzić też wolałbym mieć mniej samochodów w GT5 i 6 niż mieć ich pełno i Albo aby w ogóle nie miały kokpitu albo żeby chociaż te standardowe liczniki chodziły.

Co do Komputera pokładowego, to jest na potrzeby gry widzieć trasę + przeciwników byś nie miał HUDa jeszcze w kokpicie widocznego . Normalnie w życiu to widzisz GPS+ różne bajery, a grze widzisz tor po którym się poruszasz i zastępuję ci minimapę widoczną w lewym górnym rogu ekraniu.
Tak powinno to byś zrobione byś nie miał HUDA w grze, a tapicerka samochodu była twoim HUDEM. W project Cars też masz na dzień dzisiejszy komputer pokładowy z Logiem, ale ma się to zmienić na minimapę toru.
Według mnie bardzo dobre rozwiązanie, bowiem w Forzie 3-4 mieliśmy kilka aut z takim właśnie rozwiązaniem, wtedy HUD był nam całkowicie nie potrzebny, bo wszystko co było nam potrzebne mieliśmy w Kokpicie.

W przypadku GT5 no sorry kokpit w niektórych samochodach jest po prostu bezużyteczny w 100%. Wszystko za sprawą nasrania nam 1000 bezużytecznych samochodów. Zapewne gdyby było ich 500 to każde auto było by dopracowane......

Pamiętajcie nie liczy się Ilość a jakość.
0 kudosJ3DAJ   @   18:56, 24.02.2015
Cytat: Fox46
Proszę.... "Chaparral 2J Race Car 70" , "Chrysler Prowler 02", "Jay Leno Tank Car" (tak zwane cygaro)
Jeszcze kilkanaście jest samochodów, tak się składa że Gran Turismo 5 oraz 6 przeszedłem całe. raczej od tak tego sobię nie wymyśliłem i nie wyssałem z palca.
Wszystkie te trzy auta były przeportowanymi standardami w GT5.

Zastanawia mnie tylko czy robisz to specjalnie czy też zwyczajnie z braku wiedzy na ten temat. Tak czy inaczej śmiecisz temat próbując udowodnić że masz rację, gdy jej zwyczajnie nie masz. I widzą to wszyscy, nawet ci co się w tym temacie nie wypowiadali. Faktów nie da się przekrzyczeć, odpuść już.
Dodaj Odpowiedź