Kolejna aktualizacja gry Dying Light już dostępna - poprawia exploit w Be-the-Zombie oraz optymalizację
W sieci pojawiła się kolejna aktualizacja Dying Light. Techland bezustannie pracuje nad aktualizacjami swojej gry, a w rezultacie dostaliśmy piątą łatkę z rzędu.
bigboy177 @ 16.02.2015, 16:19
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc
W sieci pojawiła się kolejna aktualizacja Dying Light. Techland bezustannie pracuje nad aktualizacjami swojej gry, a w rezultacie dostaliśmy piątą łatkę z rzędu. Wprowadza ona sporo zmian i odblokowuje możliwość moddowania tytułu.
Dying Light radzi sobie wyśmienicie. Gra rozchodzi się bardzo dobrze, a Techland zamierza przedłużać jej żywotność za sprawą płatnych i darmowych DLC oraz specjalnych narzędzi, pozwalających budować mody. Chociaż tych ostatnich jeszcze nie dostaliśmy, modderzy już teraz mogą przystąpić do działania. Deweloper usunął blokadę, którą wprowadziła poprzednia aktualizacja, a w związku z tym, można swobodnie zmieniać poszczególne elementy tytułu, nawet w trybie rozgrywek wieloosobowych.
Poniżej prezentujemy kilka najważniejszych zmian, jakie wprowadza aktualizacja.
Sprzęt, szybkość działania oraz stabilność:
• Wiele usprawnień w kwestii stabilności;
• Wiele optymalizacji szybkości działania;
• Znacznie niższe zużycie pamięci RAM.
Problemy w rozgrywce:
• Opcja umożliwiająca wyłączenie filtru ziarnistości;
• Poprawiono błąd, występujący po osiągnięciu poziomu 25 w drzewku przetrwania;
• Zoptymalizowano zarządzanie pamięcią wideo, aby wyeliminować błąd "ResizeBuffers failed 0x887a0005";
• Zmniejszono czas wczytywania gry;
• Poprawiono błędy podczas odblokowywania niektórych osiągnięć;
• Poprawiono błąd ze znikającą amunicją;
• Poprawiono błędy w menu osobistych statystyk;
• Poprawiono problemy występujące podczas chatu;
• Poprawiono exploit pozwalający duplikować broń.
Be-the-Zombie:
• Poprawiono exploit niekończącego się plucia;
• Poprawiono błędy występujące podczas nawiązywania połączeń;
• Dodano narzędzia do śledzenia błędów z siecią.
Moddowanie gry:
• Grę można moddować;
• Zmodyfikowana gra nie działać będzie w sieci z grą niezmodyfikowaną;
• Zmodyfikowane gry będą działać z innymi, tak samo zmodyfikowanymi grami.
Błędy graficzne:
• Poprawiono wyjątkowo niską rozdzielczość tekstur na niektórych elementach.
Poprawki w wersji dla Linuxa:
• Poprawiono przełączanie motion blur;
• Poprawiono wyświetlanie wiadomości, podczas gry w sesji cross-platformowej.
Znane błędy, nad którymi pracuje deweloper:
• Migotanie ekranu na systemach wyposażonych w dwa GPU;
• Wsparcie Radeonów w systemie Linux.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler