Z najnowszych doniesień wynika, że Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 działa w 1080p, a na Xbox ONE w 900p

Wiedźmin 3 zadebiutuje na rynku w maju bieżącego roku. Twórcy mają jeszcze sporo roboty do wykonania, a czasu coraz mniej.

@ 27.01.2015, 19:06
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Z najnowszych doniesień wynika, że Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 działa w 1080p, a na Xbox ONE w 900p

Wiedźmin 3 zadebiutuje na rynku w maju bieżącego roku. Twórcy mają jeszcze sporo roboty do wykonania, a czasu coraz mniej. W dodatku osobom, które miały już okazję w produkcję popykać nie wszystko się spodobało, a w sieci pojawiają się głosy krytyki lub zwątpienia.

Nasze wrażenia z obcowania z grą znajdziecie tutaj. Skupiliśmy się w nich głównie na rozgrywce, ale niektóre redakcje postanowiły także pokopać trochę w aspektach technicznych, podpytując o nie deweloperów, albo wyciągając własne wnioski. Jedną z nich jest ekipa niemieckiego Gamestar, która podaje, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 działa w 1080p, podczas gdy na Xboksie One deweloperom udało się wycisnąć jedynie 900p.

"Z pojedynku zwycięsko wychodzi PlayStation 4. Chociaż tekstury są nieco bardziej zamazane, niż w przypadku komputera PC z detalami ustawionymi na wysokie, to mimo to różnica jest prawie niedostrzegalna. Dodatkowo Wiedźmin na PS4 działa w 1080p - chociaż jedynie przy 30 klatkach na sekundę, co nam nie przeszkadzało".

Z najnowszych doniesień wynika, że Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 działa w 1080p, a na Xbox ONE w 900p
"Na Xboksie One Geralt także wyciąga 30 klatek na sekundę, ale tylko przy 900p, tekstury zdają się bardziej rozmyte, niż na PS4. Niemniej jednak, CD Projekt RED nie skończyło jeszcze z wersją dla Xboksa One, a w związku z tym może uda im się podciągnąć rozdzielczość do 1080p, aczkolwiek niczego nie obiecują. W obecnej postaci na PS4 obraz jest ostrzejszy i ma lepsze kolory".

Oczywiście powyższe informacje warto traktować z przymrużeniem oka, nie są to bowiem doniesienia bezpośrednio od deweloperów, ani nic potwierdzonego. Pozostaje czekać na premierę. Tym bardziej, że kod, w który graliśmy nie był finalny. Do debiutu produkcji jeszcze dużo może się zmienić.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   20:00, 27.01.2015
Wątpię aby udało się na XO 1080p, już na PS4 się mocno napocili a każdy wie że jest mocniejszy o prawie 50% jeżeli chodzi o GPU od Xboxa One. Tak więc nie ma na to szans, niech teraz poprawiają optymalizację na konsolach by tak klatki nie spadały i nie doczytywały się tekstury a będzie OK.
0 kudosshuwar   @   07:00, 28.01.2015
PS4 z teksturami jak na PC na poziomie tylko high ????
A takie wypasione niby te konsole są? Puszcza oko
0 kudosFox46   @   12:35, 28.01.2015
Cytat: shuwar
PS4 z teksturami jak na PC na poziomie tylko high ????
A takie wypasione niby te konsole są? Puszcza oko


Chyba AŻ na HIGH, jeszcze niech zlikwidują te doczytujące się tekstury + spadki klatek do 20 i będzie grywalna wersja. W przeciwnym razie jak dadzą nam POP-UP + Spadki klatek to nie wiem jaka będzie przyjemność grania w coś takiego na takim sprzęcie. Zwłaszcza że jest co zwiedzać w tej grze, a spadki klatek by tylko uprzykrzały tą frajdę z gry. Choć rzekomo największe spadki klatek są w CutScenkach niż normalnie w grze. No przekonamy się, tylko tu zaś będzie fala hejtu jak wydadzą grę i będą spadki w klatkach, to przysłowiowy posiadacz PS4 nie uświadomi sobie że to jest wina sprzetu, tylko od razu zakoduje sobie w łepetynie że to wina twórców.