Z najnowszych doniesień wynika, że Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 działa w 1080p, a na Xbox ONE w 900p
Wiedźmin 3 zadebiutuje na rynku w maju bieżącego roku. Twórcy mają jeszcze sporo roboty do wykonania, a czasu coraz mniej.
bigboy177 @ 27.01.2015, 19:06
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Wiedźmin 3 zadebiutuje na rynku w maju bieżącego roku. Twórcy mają jeszcze sporo roboty do wykonania, a czasu coraz mniej. W dodatku osobom, które miały już okazję w produkcję popykać nie wszystko się spodobało, a w sieci pojawiają się głosy krytyki lub zwątpienia.
Nasze wrażenia z obcowania z grą znajdziecie tutaj. Skupiliśmy się w nich głównie na rozgrywce, ale niektóre redakcje postanowiły także pokopać trochę w aspektach technicznych, podpytując o nie deweloperów, albo wyciągając własne wnioski. Jedną z nich jest ekipa niemieckiego Gamestar, która podaje, iż Wiedźmin 3: Dziki Gon na PS4 działa w 1080p, podczas gdy na Xboksie One deweloperom udało się wycisnąć jedynie 900p.
"Z pojedynku zwycięsko wychodzi PlayStation 4. Chociaż tekstury są nieco bardziej zamazane, niż w przypadku komputera PC z detalami ustawionymi na wysokie, to mimo to różnica jest prawie niedostrzegalna. Dodatkowo Wiedźmin na PS4 działa w 1080p - chociaż jedynie przy 30 klatkach na sekundę, co nam nie przeszkadzało".
"Na Xboksie One Geralt także wyciąga 30 klatek na sekundę, ale tylko przy 900p, tekstury zdają się bardziej rozmyte, niż na PS4. Niemniej jednak, CD Projekt RED nie skończyło jeszcze z wersją dla Xboksa One, a w związku z tym może uda im się podciągnąć rozdzielczość do 1080p, aczkolwiek niczego nie obiecują. W obecnej postaci na PS4 obraz jest ostrzejszy i ma lepsze kolory".
Oczywiście powyższe informacje warto traktować z przymrużeniem oka, nie są to bowiem doniesienia bezpośrednio od deweloperów, ani nic potwierdzonego. Pozostaje czekać na premierę. Tym bardziej, że kod, w który graliśmy nie był finalny. Do debiutu produkcji jeszcze dużo może się zmienić.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler