Twórcy Evolve nie chcieli nikogo na nic naciągać

Twórcy Evolve są w ostatnim czasie pod bezustannym ostrzałem ze strony graczy, którym nie podoba się ich polityka wydawnicza, jeśli chodzi o DLC.

@ 22.01.2015, 16:18
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Twórcy Evolve nie chcieli nikogo na nic naciągać

Twórcy Evolve są w ostatnim czasie pod bezustannym ostrzałem ze strony graczy, którym nie podoba się ich polityka wydawnicza, jeśli chodzi o DLC. Deweloper już raz sprawę wyjaśniał, teraz próbuje zrobić to ponownie.

Sytuacja z DLC dla Evolve wygląda tak, że twórcy chcą dodatkowych pieniędzy za każdego nowego myśliwego, jak i potwora. Graczom się to nie spodobało i podniesiona została wrzawa. Phil Robb, kreatywny dyrektor gry, ponownie wyjaśnia, że studio ma dobre intencje i nie planuje naciągać grających. DLC pozwoli im rozwijać produkcję, a jednocześnie kolejne dodatki nie zniszczą balansu rozgrywki.

"Mamy grę przygotowaną w taki sposób, że teraz możemy rozbudowywać ją w takim kierunku, w jakim będziemy chcieli. Plan jaki opracowaliśmy jest dobrze przemyślany, sami byśmy takiego oczekiwali, jako konsumenci. Nie chcemy podzielić społeczności, żadnego pay to win, ani podobnych sztuczek będących częścią strategii DLC, nastawionych na wyciąganie od ludzi dodatkowych pieniędzy. Nie podoba nam się to, że ludzie myślą, iż robimy coś niegodziwego".

Twórcy Evolve nie chcieli nikogo na nic naciągać
Robb rozumie jednocześnie skąd wziął się obecny wstręt do DLC. Wielu wydawców stosuje je niepoprawnie, naciągając grających na dodatkowe koszta.

"Wielu ludzi uważa, że DLC doi społeczność. Mają rację, ponieważ sporo firm podchodzi do tego w taki właśnie sposób. Wszystkie nasze mapy będą darmowe. Dostanie je każdy. Wszystkie potwory i myśliwi będą płatnym DLC, ale dobre jest to - i to jest coś, co bezustannie podkreślamy - nawet jeśli ich nie kupisz, będziesz mógł przeciwko nim grać. Nie podzieli to społeczności".

Czyli mniej więcej będzie to działać na zasadzie płatnych skórek dla postaci, dostępnych w innych grach. Chociaż słowo skórka jest tutaj nieodpowiednie, albowiem nowi myśliwi i potwory mają unikatowe umiejętności oraz uzbrojenie.

"Jeśli zarobimy na tym pieniądze, chcemy się czuć dobrze z metodą ich pozyskiwania, nie chcemy być traktowani jak kombinatorzy".

Nie wygląda to chyba podejrzanie, prawda? Pomysł jest dość dobry i nie powinien wpłynąć negatywnie na rozgrywkę. Też tak myślicie?

Sprawdź także:
Evolve

Evolve

Premiera: 10 lutego 2015
PC, PS4, XBOX ONE

Evolve to projekt studia Turtle Rock, w skład którego wchodzą byli pracownicy firmy Valve, mający na swoim koncie takie tytuły jak Left 4 Dead oraz Counter-Strike. His...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosKrru   @   08:31, 23.01.2015
Dobrze, że chociaż mapy bedą za darmo. Ten plan jest dobry, ale gracze i tak będą mówić i pisać, że unikatowe uzbrojenie i zdolności są lepsze niż te podstawowe.
0 kudosIgI123   @   17:32, 23.01.2015
No zobaczymy jak dobrze wyważone będą postacie z DLC, bo jednak mogą się okazać ,,równiejsze" od reszty. Poza tym to dobrze że przynajmniej nie chcą robić kasy na mapach.