Watch_Dogs nie było idealne, ale przy Watch_Dogs 2 deweloperzy bardziej zaryzykują
Watch_Dogs, choć było niezłą grą, nie było w żadnym przypadku rewolucją, na którą wszyscy liczyli. Ubisoft wziął sprawdzony silnik graficzny, sprawdzoną mechanikę rozgrywki i wrzucił wszystko w otoczkę współczesnego miasta, nie ryzykując zbytnio.
bigboy177 @ 16.01.2015, 15:08
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Watch_Dogs, choć było niezłą grą, nie było w żadnym przypadku rewolucją, na którą wszyscy liczyli. Ubisoft wziął sprawdzony silnik graficzny, sprawdzoną mechanikę rozgrywki i wrzucił wszystko w otoczkę współczesnego miasta, nie ryzykując zbytnio. W przypadku "dwójki" ma być inaczej.
Papka marketingowa to codzienność branży growej. Wszyscy chwalą się, że ich gra będzie najlepsza, najwspanialsza i najbardziej przełomowa. Rzadko okazuje się to prawdą, ale okazyjnie zdarza się, że dostaniemy coś naprawdę wyjątkowego. Ubisoft wierzy, że Watch_Dogs 2 będzie takim właśnie projektem. Firma zamierza ryzykować, co powinno pchnąć serię do przodu.
"Wyzwaniem, kiedy robiliśmy pierwszą grę, było stworzenie czegoś, co sprawi, że ludzie marzyć będą o czymś innym", powiedział Jonathan Morin, kreatywny dyrektor Ubisoftu, podczas rozmowy z GamesTM.
Choć totalnie nie rozumiem o czym mówi Morin, dajmy mu kontynuować, albowiem w kolejnym zdaniu wyraża on opinię, iż Watch_Dogs nie było idealne, a niektóre elementy nie działały tak, jak powinny.
"W przypadku kontynuacji czujemy większy nacisk na to, aby popychać markę do przodu i musimy przemówić do graczy w nowy sposób. Musisz ciągle ryzykować".
No cóż. Czekamy co z tego wszystkiego wyjdzie. Ubisoft musi się jednak mocno postarać, aby odbudować zszargane zaufanie graczy. Ostatnio wydawcy nie idzie zbyt dobrze (vide premiera Assassin's Creed: Unity).
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler