Zwiastun fabularny Dying Light

W sieci pojawił się właśnie materiał filmowy, przedstawiający zarys fabularny Dying Light, najnowszego dzieła wrocławskiego Techlandu.

@ 06.12.2014, 03:00
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Zwiastun fabularny Dying Light

W sieci pojawił się właśnie materiał filmowy, przedstawiający zarys fabularny Dying Light, najnowszego dzieła wrocławskiego Techlandu. Wideo prezentuje po trochu sylwetkę głównego bohatera, jak i podstawowe założenia scenariusza.

Techland bardzo dużą uwagę przywiązuje do tego, aby Dying Light oferowało ciekawą i angażującą historię. Z tego względu scenarzyści postanowili się wzorować się na wielu klasykach, które pomogły im uzyskać właściwy klimat i zbudować atmosferę zagrożenia.

"Jako pisarz, byłem pod silnym wpływem takich klasyków literatury, jak „Dżuma” Alberta Camusa, czy „Jądro Ciemności” Josepha Conrada" – wyjaśnia Rafał Orkan, powieściopisarz i współautor fabuły Dying Light. "Naszą grą chcieliśmy wywołać podobne emocje i ukazać graczom reakcje ludzi wywołane ekstremalnymi warunkami".

Zwiastun fabularny Dying Light
Głównym bohaterem gry jest Kyle Crane, działający pod przykrywką agent operacyjny, wysłany w celu infiltracji strefy kwarantanny. Po przybyciu na miejsce szybko dostrzegamy, że ocaleni walczą nie tylko z zombie, ale także między sobą. Powstały różne frakcje, a każda z nieco odmiennymi zasadami i motywami. Protagonista niejednokrotnie musi więc wybierać po czyjej stronie się opowiedzieć.

"Rozpoczynając pracę nad Dying Light, byłem zszokowany tak oprawą wizualną, jak i tak dojrzałym i bogaty scenariuszem. Czuję się zaszczycony, że Techland pozwolił mi być choć małą częścią tej przejmującej opowieści o przetrwaniu. Nie mogę doczekać się reakcji osób, gdy w końcu zorientują się, co tak naprawdę dzieje się w tej historii – i sam też nie mogę doczekać się, by samemu zagrać!" – mówi Roger Craig Smith, aktor podkładający głos pod Kyle'a Crane’a, znany z wielu popularnych tytułów, jak choćby Batman: Arkham Origins.

A teraz, bez przeciągania, zachęcam do zerknięcia na poniższy film. Został on opatrzony polskimi napisami. Po oglądnięciu dzielcie się oczywiście spostrzeżeniami w komentarzach, poniżej.


Sprawdź także:
Dying Light

Dying Light

Premiera: 27 stycznia 2015
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE, SWITCH, PS5, XBOX X/S

Dying Light to stworzona przez firmę Techland gra akcji, w której największy nacisk położono na elementy survivalu, jak również kooperację pomiędzy graczami.Dying Light p...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosMicMus123456789   @   17:25, 06.12.2014
W sumie jak się tak zastanowić to to co wcześniej pokazywali ni jak się imało fabuły czy historii w grze. Teraz kiedy trochę przybliżyli nam tą historię czuje mniejszą chęć do zagrania, nie wiem czemu.

Wydaje mi się, że samo beztroskie bieganie z wcześniejszych materiałów zupełnie mi wystarczyło Dumny
0 kudosJackieR3   @   18:46, 06.12.2014
A mnie właśnie cieszy że prymitywna i brutalna rozwałka będzie poparta ciekawą i wciągającą {mam nadzieję} fabułą. Uśmiech Pamiętam jak fabularnie wciągnął mnie pierwszy CoJ też od Techlandu.
0 kudosFox46   @   03:02, 08.12.2014
Cytat: JackieR3
A mnie właśnie cieszy że prymitywna i brutalna rozwałka będzie poparta ciekawą i wciągającą {mam nadzieję} fabułą. Uśmiech Pamiętam jak fabularnie wciągnął mnie pierwszy CoJ też od Techlandu.


Nie ma co się okłamywać że fabularnie taki Dead Island stał na średnim poziomie jak nie na niskim, a sama konstrukcja zadań pobocznych była............. Idiotyczna ?? bo inaczej się tego nazwać nie da.
W Riptide było już lepiej pod wieloma względami, czy to o zadania czy o inne aspekty gry jak np: fabuła (nie była ona jakaś wybitna ale z pewnością lepsza niż w Dead Island)
Mam nadzieje że w Dying Light pokażą nową jakość nie tylko pod względem graficznym jak i mechanik, ale również pod względem fabularnym jak i samych zadań pobocznych.
0 kudosKreTsky   @   14:43, 09.12.2014
Musi być jakieś podłoże fabularne. Nie musi być na wysokim poziomie, ale ma być fajnym tłem dla rozwałki i wygląda, ze coś takiego dostaniemy.
0 kudosfebra1976   @   17:15, 09.12.2014
Cytat: MicMus123456789
Teraz kiedy trochę przybliżyli nam tą historię czuje mniejszą chęć do zagrania, nie wiem czemu.
A ja wręcz na odwrót, jeżeli jeszcze uda im się stworzyć nieliniowa fabułę. Nie mówię tu o wielości zakończeń tylko stworzeniu takiej ilości ścieżek i interakcji z npc'ami by chciało się nam przejść tytuł wielokrotnie, tak by poznać wszystkie lub większość opowiedzianych w grze historii.
Dodaj Odpowiedź