Human Element już nie jest grą free-to-play, twórcy kończą współpracę z firmą Nexon
Human Element - debiutancki projekt studia Robotoki - zapowiedziane zostało przed kilkoma laty. Chociaż na jego temat nadal nie wiemy zbyt wiele, kilka miesięcy temu dowiedzieliśmy się, że będzie on przedstawicielem gatunku free-to-play.
bigboy177 @ 17.11.2014, 11:03
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one, free 2 play
Human Element - debiutancki projekt studia Robotoki - zapowiedziane zostało przed kilkoma laty. Chociaż na jego temat nadal nie wiemy zbyt wiele, kilka miesięcy temu dowiedzieliśmy się, że będzie on przedstawicielem gatunku free-to-play. Niedawno koncepcja ta uległa zmianie.
Twórcy Human Element postanowili zrezygnować z planowanego do tej pory modelu biznesowego free-to-play, na rzecz klasycznego, w którym gracze będą musieli produkcję zakupić, aby się nią cieszyć. Zmiana pociągła za sobą także zerwanie współpracy z firmą Nexon, mającą być wydawcą projektu. Robotoki znalazło już na szczęście wsparcie w innej korporacji, a szczegóły mamy poznać w grudniu.
"Podjęliśmy decyzję o przejściu na model premium dla naszych graczy, co oznacza, że współpraca z wydawcą free-to-play nie była dla nas idealna, nie pasowała do gry, jaką przygotowujemy", wyjaśnił założyciel studia Robotoki, Robert Bowling, w rozmowie z redakcją Gamasutra.
Nexon America dorzucił swoje trzy grosze, twierdząc, że firmy rozeszły się w dobrych stosunkach i że była to wspólna decyzja. Human Element nie pasuje obecnie do portfolio Nexona, w którym są wyłącznie gry free-to-play.
Jeśli chodzi o założenia tytułu, to mamy do czynienia z reprezentantem gatunku akcji, który przenosi nas do świata opanowanego przez zombie. Od apokalipsy minęło 35 lat, a ludzie starają się przetrwać w tym pełnym niebezpieczeństw świecie. Świat w tytule obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby, a całość śmiga na silniku CryEngine 3. Premiera planowana jest na listopad 2015 roku, a platformami docelowymi będą komputery PC oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler