Co Ubisoft załata w najbliższym czasie w Assassin's Creed: Unity?
Premiera Assassin's Creed: Unity już za nami. Niestety nie przebiegła ona tak, jak powinna ze względu na sporą ilość błędów, psujących przyjemność z rozgrywki.
bigboy177 @ 13.11.2014, 10:24
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps4, xbox one
Premiera Assassin's Creed: Unity już za nami. Niestety nie przebiegła ona tak, jak powinna ze względu na sporą ilość błędów, psujących przyjemność z rozgrywki. Ubisoft jest świadome występowania niedociągnięć i dlatego deweloper planuje już pierwsze aktualizacje.
Łatki dla Assassin's Creed: Unity już powstają, twierdzi Ubisoft. W pierwszej kolejności inżynierowie wyeliminują najbardziej dokuczliwe problemy, a później zajmą się optymalizacją działania gry tak, aby śmigała ona sprawnie na komputerach spełniających wymagania sprzętowe. W pierwszym patchu zapowiedziano, że twórcy powalczą z:
● bohaterem przelatującym przez ziemię;
● zawieszaniem się gry podczas wchodzenia do sesji co-op;
● bohaterem blokującym się w sianie;
● opóźnieniem w docieraniu do menu głównego podczas włączania gry.
To oczywiście nie wszystko, czym zajmą się programiści. W kolejnych łatkach możemy się spodziewać:
● poprawek płynności animacji;
● poprawek różnych graficznych niedociągnięć i problemów z wykrywaniem kolizji;
● poprawek z matchmakingiem w co-opie;
● poprawek z walutą Helix;
● poprawek we współpracy pomiędzy grą, a sterownikami graficznymi komputerów PC.
Trzymamy kciuki, aby łatki pojawiły się jak najszybciej. Assassin's Creed: Unity to bowiem solidna gra (nasza recenzja już wkrótce), ale momentami naprawdę irytująca ze względu na przeróżne babole.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler