Twórcy odpierają zarzuty dotyczące Lords of the Fallen

Niektórzy szczęśliwcy mieli już szansę zagrać w Lords of the Fallen i przygotować dłuższe lub krótsze materiały ukazujące fragmenty rozgrywki.

@ 22.10.2014, 12:22
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Twórcy odpierają zarzuty dotyczące Lords of the Fallen

Niektórzy szczęśliwcy mieli już szansę zagrać w Lords of the Fallen i przygotować dłuższe lub krótsze materiały ukazujące fragmenty rozgrywki. Chociaż produkcja większości szarpiących się podoba, niektórzy zaczęli już kierować w stronę deweloperów zarzuty.

Jednym z głównych powodów krytyki Lords of the Fallen jest sposób poruszania się głównego bohatera. Grający stwierdzili, że animacja jest zdecydowanie zbyt powolna, co sprawia, że potyczki są mało dynamiczne i jakby ociężałe. Niektórzy mieli także problemy z ogarnięciem systemu doświadczenia oraz sposobu w jaki gra obchodzi się ze śmiercią. Twórcy postanowili odeprzeć zarzuty, przygotowując specjalny materiał filmowy, wyjaśniający najbardziej kontrowersyjne kwestie.

Dowiadujemy się z niego, że szybkość poruszania jest w znacznej mierze zależna od tego, co na siebie założymy. Kiedy nosimy ciężki pancerz, główny bohater nie jest w stanie wykonywać ewolucji tak samo szybko, jak w przypadku zbroi lżejszej. To właśnie wyposażenie definiuje prędkość ruchu.

Prócz samej prędkości poruszania się, ekwipunek wpływa także na inne aspekty rozgrywki. Lżejszy pancerz sprawia, że możemy dalej skakać, szybciej machać mieczem, jak również błyskawicznie reagować na ataki wroga, wykonując uniki.

Film, który znajdziecie poniżej, wyjaśnia też w jaki sposób działa system doświadczenia w momencie śmierci. Jak się okazuje, im wyższy mnożnik zabójstw w trakcie zgonu, tym wolniej nasz duch będzie tracił doświadczenie.

Prócz powyższego twórcy opowiadają także o długości gry. Lords of the Fallen jest w stanie pochłonąć od 15 do 60 godzin z naszego życia. Więcej dowiecie się oglądając film. Premiera już 28 października na komputerach PC oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One.


Sprawdź także:
Lords of the Fallen

Lords of the Fallen

Premiera: 28 października 2014
PC, PS4, XBOX ONE, MOB

Lords of the Fallen to wymagająca gra cRPG stworzona przez polskie studio CI Games. Nad pracami czuwał były pracownik CD Projekt - Tomasz Gop - który pełnił funkcję dyrek...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosshuwar   @   12:52, 22.10.2014
To mi się podoba. W wielu gram brakuje mi tej różnorodności między zbrojami ciężkimi / lekkimi. Niby mam jakieś paski, które wyczerpują się podczas biegania szybciej gdy mam ciężką zbroję... ale to takie mało realistyczne. Faktycznie lepszym pomysłem jest spowalnianie kroków postaci! Dobry pomysł panowie.
0 kudosFox46   @   12:53, 22.10.2014
Heh śmieszni są tacy ludzie, nie mają się do czego doczepić to doczepią się..... powolnego poruszania, to widać gołym okiem że to są Casualowi gracze którzy w ogóle nie mieli styczności z Dark Soulsem czy Demon Soulsem.

Było na nie jednym gameplayu jak nasz bohater porusza się w ciężkiej zbroi, a jak w lekkiej i różnice widać gołym okiem. No i Lords Of The Fallen nie ma być dynamiczną grą akcji.
A co do mnożnika XP to bardzo fajny patent, aczkolwiek należy cholernie z tym uważać.

Lords of The Fallen ma szanse być najlepszą grą od CI Games, moja jedyna obawa na temat tej gry jest po prostu jedna, różnorodność lokacji...... w Dark Soulsie czy Demon Soulsie zalewano nas różnorodnymi lokacjami. Czy tak samo będzie w Lords of The Fallen ?? zaczynam wątpić , zważywszy że cały czas każdy gameplay to jedna miejscówka (stary Fort a nieopodal góry i zimowe klimaty)
0 kudosshuwar   @   12:57, 22.10.2014
Może celowo nie chcą upublicznić lokalizacji? Może zostawiają inne widoczki jako coś ekstra na czas premiery?
0 kudosKreTsky   @   14:25, 22.10.2014
Gra jest mocno inspirowana DSami i każdy, kto to lubi, to się skusi. Jak ktoś spodziewał się typowego slashera, to niech se odpuści.
0 kudosLoczek3545   @   19:24, 22.10.2014
Mam nadzieję że niedługo przyjdzie czas i na mnie gdy spróbuję swoich sił w tej gierce Dumny . Fajne podejście chłopaków z CI, że od razu zareagowali na uwagi graczy i wytłumaczyli o co dokładnie w tym chodzi. Widzę, że niezłe patenty są w LOTF, które naprawdę mnie zaskoczyły muszę ją obczaić po premierce Szczęśliwy.
0 kudosKrru   @   08:37, 23.10.2014
Nie patrzę na YouTuberów. Zamówiłem pre-order na Lordsów.
0 kudosshuwar   @   09:00, 23.10.2014
Cytat: Krru
Zamówiłem pre-order na Lordsów.

Oj coś czuję że końcówka tego i nadchodzący rok będą pod znakiem braku czasu. Strasznie dużo fajnych tytułów do ogrania nadchodzi lub już nadeszło Uśmiech
0 kudosCortigo   @   14:48, 25.10.2014
Jak dla mnie to przecież nawet jest normalne że jeśli bohater jest ubrany w ciężką zbroję to jego ruchy będą wolniejsze od tego który jest ubrany w lekką zbroję czy tzw "szmaty" Uśmiech Tutaj jakoś to czepianie się było na wyrost właśnie żeby się czepiać bo jak już nie ma czego to czepmy się oczywistej rzeczy Dumny Mi najbardziej podoba się objaśnienie jak działa system umierania i odzyskiwania wtedy straconego doświadczenia.
Dodaj Odpowiedź