The Crew w 60 klatkach na sekundę na PC? Być może!

Premiera The Crew coraz bliżej. W związku z tym, twórcy coraz częściej opowiadają nam o tym, co udało im się przygotować i czego możemy się spodziewać.

@ 16.10.2014, 12:08
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

The Crew w 60 klatkach na sekundę na PC? Być może!

Premiera The Crew coraz bliżej. W związku z tym, twórcy coraz częściej opowiadają nam o tym, co udało im się przygotować i czego możemy się spodziewać. Wcześniej pisaliśmy o rozdzielczości na konsolach obecnej generacji, a dzisiaj nieco o liczbie klatek na komputerach PC.

Jak się bowiem okazuje, The Crew generuje obecnie 30 ramek na sekundę. Na takim poziomie została zablokowana animacja w przypadku dostępnej dla graczy wersji beta. Finalnie jest jednak szansa na to, że produkcja umożliwi wyłączenie blokady i rozgrywkę przy wyższej liczbie FPS-ów, nawet nieograniczonej. Sprawę nakreśla główny projektant gry, Serkan Hassan, w rozmowie z ekipą TechRadar.

"Finalnie jakość oraz liczba klatek zależeć będą od sprzętu gracza. Kilka osób, uczestniczących w zamkniętej becie usunęło naszą blokadę. Z tego, co wiem, pozwolimy graczom to zrobić w dniu premiery ostatecznej wersji, chyba że pojawią się jakieś problemy, które sprawią, że blokada pozostanie".

I to by było na tyle w tym temacie, a na koniec mam dla Was jeszcze najnowszy zwiastun gry, pokazujący możliwości tuningu. Zachęcam do zerknięcia, a ja przypomnę, że The Crew trafi do posiadaczy komputerów PC oraz konsol Xbox 360, Xbox One i PlayStation 4. Wersja dla PlayStation 3, jakiś czas temu, została anulowana.


Sprawdź także:
The Crew

The Crew

Premiera: 02 grudnia 2014
PC, PS3, PS4, XBOX 360, XBOX ONE

The Crew to kolejna gra wyścigowa przygotowana przez studio Ubisoft Reflections. Amerykańsko-francuski developer był wcześniej odpowiedzialny za serię Driver. Główną a...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudoszbychu5511   @   12:15, 16.10.2014
Nawet jeśli będzie finalnie 30 klatek to, standardowo będzie można sobie zmienić ustawienia w notatniku.
0 kudosluki505   @   13:02, 16.10.2014
Jaja sobie robią z ludzi? 60 klatek to powinien być standard a Ubi$oft nie umie tego zrozumieć, mają dobre silniki ale są zbyt leniwi by zoptymalizować porządnie grę, znajac życie pewnie w AC Unity też dostaniemy 30 fpsów które były standardem dekadę temu.
0 kudosFox46   @   16:15, 16.10.2014
To jest jeden z ograniczeń rynkowych, czemu PCtowcy maja być lepsi skoro można ich ograniczyć dać im poziom klatek z konsol.
0 kudosJ3DAJ   @   17:16, 16.10.2014
To jest właśnie przesadna równość Ubisoft'u Szczęśliwy

Jak nie zmienią tej polityki to zaczną tracić klientów na każdej platformie. Widać za dużo ich mają...