Producent Assassin's Creed: Unity twierdzi, że Ubisoft nie będzie ograniczał swoich gier

W ostatnim okresie sporo się mówi o rozdzielczości w grze Assassin's Creed: Unity, która na PlayStation 4 oraz Xboksie One ma wynosić 900p, przy 30 klatkach na sekundę.

@ 10.10.2014, 12:36
Patryk "juve" Jankowski
Jestem szczęśliwym, wieloletnim i oddanym użytkownikiem konsol PlayStation. Lubię dopracowane, rozbudowane i ambitne gry wideo z najwyższej półki. Osobiście znam Solid Snake'a, z Larą Croft umawiałem się na randki i mieszkam w Residencji. Rzekłem.
pc, ps4, xbox one

Producent Assassin's Creed: Unity twierdzi, że Ubisoft nie będzie ograniczał swoich gier

W ostatnim okresie sporo się mówi o rozdzielczości w grze Assassin's Creed: Unity, która na PlayStation 4 oraz Xboksie One ma wynosić 900p, przy 30 klatkach na sekundę. Fani tej pierwszej platformy są oburzeni, bowiem poziom gry został ''zrównany'' do poziomu uzyskanego na Xboksie One. Twórcy źle dobrali słowa pisząc o "równości" pomiędzy platformami i teraz muszą się z tego tłumaczyć.

Gracze zarzucają Ubisoftowi, iż celowo zaniża jakość swojej gry, aby uzyskać identyczną oprawę graficzną na obu platformach i nie krzywdzić żadnego z użytkowników. Jeden z twórców gry, Vincent Pontbriand, postanowiły wypowiedzieć się na temat kontrowersji związanych z rozdzielczością w Assassin's Creed: Unity.

"Spędziliśmy ostatnie cztery lata tworząc najlepszą możliwą grę. Dlaczego mielibyśmy ją ograniczać? Wybrałem złe słowa mówiąc o rozdzielczości, za co przepraszam. Pamiętajcie, że poprzednie odsłony Assassin's Creed wspierały około 100 - 150 bohaterów niezależnych na ekranie, a w Unity są ich tysiące i z każdym można wchodzić w interakcję. Ostateczny obraz gry jest większy i bliższy rzeczywistości".

Producent Assassin's Creed: Unity twierdzi, że Ubisoft nie będzie ograniczał swoich gier
Jest w tym sporo racji. Producenci zapewniają, że po raz pierwszy w historii odwzorowano budynki w skali rzeczywistej (1:1). Na ulicach Paryża generowane będą tysiące jednostek, a zasięg widzenia (panorama) zostanie wyraźnie zwiększony. To wszystko sprawia, że oprawa graficzna stoi na bardzo wysokim poziomie, wyższym od tego z poprzednich odsłon.

Vincent Pontbriand twierdzi, że rozdzielczość gry jest ustalana w ostatnim okresie produkcji. Francuski producent jest przekonany, że studio podjęło odpowiednią decyzję, a oprawa graficzna obroni się w trakcie zabawy.


Sprawdź także:
Assassin's Creed: Unity

Assassin's Creed: Unity

Premiera: 11 listopada 2014
PC, PS4, XBOX ONE

Assassin's Creed: Unity to kolejna odsłona kasowej serii gier skupionych na średniowiecznym bractwie Asasynów. Tym razem trafiamy do XVIII-wiecznego Paryża, wprost na bar...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):


Powyższy wpis nie posiada jeszcze komentarzy. Napraw to i dodaj pierwszy, na pewno masz jakąś opinię na poruszany temat, prawda?