Project CARS celuje w 1080p i 60 klatek na sekundę, zarówno na Xboksie One, jak i PlayStation 4
Twórcy Project CARS, Slightly Mad Studios, nie zamierzają uczestniczyć w batalii na rozdzielczości konsol next-genowych.
Twórcy Project CARS, Slightly Mad Studios, nie zamierzają uczestniczyć w batalii na rozdzielczości konsol next-genowych. Dlatego ekipa postanowiła, że ich najnowszy projekt będzie działał w 1080p oraz z prędkością 60 klatek na sekundę w przypadku obu nowych platform.
Project CARS to jedna z ciekawiej zapowiadających się gier wyścigowych tego roku. Tytuł stawia na realizm, a w związku z tym, jego oprawa wizualna musi być możliwie jak najlepsza. Dlatego, zarówno w przypadku Xboksa One, jak i PlayStation 4 liczyć możemy na rozdzielczość 1080p oraz 60 klatek na sekundę. Dzięki temu zabawa będzie płynna, a samochody bez opóźnienia zareagują na wszelkie polecenia wirtualnego kierowcy.
"Bliżej końca zajmujesz się tylko optymalizacją, a podczas dewelopingu to prawdziwa kolejka górska. Czasem patrzysz na grę i myślisz, o Boże, to nie działa, tamto nie działa. Ale w kolejnym dniu dociągasz do 60 klatek na sekundę i to jest wspaniałe", wyjaśnia Andry Tudor w rozmowie z Eurogamerem.
"60 klatek na sekundę w grze wyścigowej jest ogromnie ważne. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego, że fizyka w tle przeliczana jest 600 razy na sekundę. To, co robisz na kontrolerze jest mierzone 250 razy na sekundę. Project CARS robi to wszystko znacznie częściej niż inne gry - one robią to rzadziej. Ekran odświeża się z prędkością 60 ramek na sekundę - my mierzymy opony, fizykę, zawieszenie, wszystkie te rzeczy 600 razy".
Zapowiada się nieźle, prawda? A co z tego wszystkiego wyjdzie przekonamy się już w listopadzie. Premiera Project CARS zaplanowana została bowiem na 21 dzień wspomnianego miesiąca. Projekt trafi wówczas do posiadaczy komputerów PC oraz konsol PlayStation 4 i Xbox One. Wersja dla Wii U to przyszły rok. Pozostałe platformy zostały natomiast jakiś czas temu anulowane.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler