Ryse: Son of Rome dla PC bez mikrotransakcji

O tym, że Ryse: Son of Rome zadebiutuje na komputerach osobistych informowaliśmy już jakiś czas temu. Pisaliśmy też, że za dystrybucję gry w naszym kraju odpowiadać będzie firma Cenega.

@ 29.09.2014, 13:13
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc

Ryse: Son of Rome dla PC bez mikrotransakcji

O tym, że Ryse: Son of Rome zadebiutuje na komputerach osobistych informowaliśmy już jakiś czas temu. Pisaliśmy też, że za dystrybucję gry w naszym kraju odpowiadać będzie firma Cenega. Dzisiaj mamy kolejne doniesienia w temacie, dotyczące mikrotransakcji.

Ryse: Son of Rome dla konsoli Xbox One zawiera system mikrotransakcji. Za jego sprawą można kupować różne drobnostki wewnątrz projektu, pozwalając deweloperom zarobić nieco więcej pieniędzy. Jak się jednak okazuje, rozwiązanie chyba nie do końca spełniło oczekiwania firmy Crytek, a w rezultacie na blaszakach będzie ono nieobecne. Zamiast tego dostaniemy cztery paczki DLC.

W każdej z paczek znajdziemy oczywiście nową zawartość. Łącznie dzięki nim zgarniemy 12 map dla rozgrywek wieloosobowych, 5 nowych skórek dla głównego bohatera, jak i tryb survival. Niestety na chwilę obecną nie wiadomo ile konkretnie będziemy musieli zapłacić za pakiety, ale jak tylko sytuacja się wyklaruje, nie omieszkamy Was o tym poinformować.

AKTUALIZACJA: Właśnie udało nam się ustalić, że DLC dla gry będą dostępne w pakiecie, a zatem w podstawowej cenie. Nie będzie trzeba za nie dopłacać ani grosza.

Sprawdź także:
Ryse: Son of Rome

Ryse: Son of Rome

Premiera: 10 października 2014
XBOX ONE, PC

Ryse: Son of Rome to dynamiczna i krwawa gra akcji, której akcja rozgrywa się w czasach Imperium Rzymskiego. Za jej stworzenie odpowiada niemieckie studio Crytek znane św...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPabloMG   @   13:50, 29.09.2014
Dlc wypada trochę lepiej od mikropłatności ale to i tak nie za dobre rozwiązanie, równie dobrze dodatki mogły być zintegrowane z gra zamiast sprzedawane oddzielnie.
0 kudosFox46   @   13:58, 29.09.2014
Ogólnie rzecz biorąc RYSE było jedna wielką kontrowersją.
0 kudosPabloMG   @   14:55, 29.09.2014
Fox46 @ Ryse: Son of Rome do nie mnie przemawia, gra jest tak sobie a odnośnie kontrowersji to winny jest Crytek.
0 kudosKreTsky   @   15:09, 29.09.2014
Grę słaba zrobili i jeszcze ludzi naciągają mikroplatnosciami.
0 kudosMicMus123456789   @   15:18, 29.09.2014
Nie ogarniam po co w tego typu grze w ogóle jakieś mikrotransakcje.
0 kudosFox46   @   16:04, 29.09.2014
Cytat: MicMus123456789
Nie ogarniam po co w tego typu grze w ogóle jakieś mikrotransakcje.


Też tego nie rozumiem, nie dość że zrobili schemat który w ogóle nie trafił do graczy to jeszcze dolali oliwy do ognia mikrotranzakcjami.
Ta gra miała mocny potencjał na dobrego slashera a Crytek po prostu to skopał jak nigdy dotąd. Potem się dziwią że mają problemy finansowe.
Ich pierwsze gry były przysłowiowym "Objawieniem dla graczy" zaś z każda kolejną produkcją było coraz to gorzej.
0 kudosdenilson   @   13:59, 30.09.2014
Wciskanie na siłę mikropłatności to zły pomysł. Coś czuję że gra będzie słabo oceniana bo zepsują po całości duży potencjał.
0 kudosKrru   @   16:17, 30.09.2014
Grałem w Son of Rome na XONE. Oprawa graficzna Ryse jest na wysokim poziomie, ale gra jest bardzo liniowa i łatwa. Szybko się nudzi. Nawet z tymi pakietami nie warto kupować.
Dodaj Odpowiedź