Lords of the Fallen w 900p na Xboksie One i 1080 na PlayStation 4

Lords of the Fallen, najnowszy projekt Tomka Gopa, odpowiedzialnego m. in.

@ 23.09.2014, 11:08
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Lords of the Fallen w 900p na Xboksie One i 1080 na PlayStation 4

Lords of the Fallen, najnowszy projekt Tomka Gopa, odpowiedzialnego m.in. za powstanie serii Wiedźmin, trafi do sklepów pod koniec października. Gra dostępna będzie dla posiadaczy komputerów PC oraz konsol obecnej generacji. Niestety w przypadku next-genów będą pewne różnice.

Właśnie się dowiedzieliśmy, że Lords of the Fallen w wersji dla konsoli Xbox One dysponować będzie niższej jakości oprawą wizualną. Różnica dotyczy rozdzielczości, którą twórcy byli zmuszeni obniżyć. Zamiast pełnego HD, czyli 1080p dostaniemy "zaledwie" 900p. Jeśli natomiast chodzi o PlayStation 4, udało się dociągnąć do 1080p. Mimo to, różnice w samym obrazie są praktycznie niezauważalne, jak twierdzi Gop.

"Rozdzielczość [na Xbox One] jest prawdopodobnie około 900p, zamiast 1080p na PlayStation 4. Ale prócz tego nie ma żadnych różnic, bym powiedział", wyjaśnia Gop w rozmowie dla Videogamera, dodając, że obie wersje "są praktycznie identyczne".

Trochę niepokoi słowo "praktycznie" w tym ostatnim zwrocie, ale miejmy nadzieję, że różnice, jeśli występują, są rzeczywiście niezauważalne. Jeśli będzie inaczej, znowu zaczną się debaty związane z mocą obliczeniową obu next-genów.

Na koniec przypomnę, że premiera Lords of the Fallen zaplanowana została na dzień 31 października, grę wydaje CI Games, także w naszym kraju.

Sprawdź także:
Lords of the Fallen

Lords of the Fallen

Premiera: 28 października 2014
PC, PS4, XBOX ONE, MOB

Lords of the Fallen to wymagająca gra cRPG stworzona przez polskie studio CI Games. Nad pracami czuwał były pracownik CD Projekt - Tomasz Gop - który pełnił funkcję dyrek...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   11:49, 23.09.2014
Tomasz Gop dobrze prawi bo jakby nie było między 900p a 1080p to równica tylko 180p to bardzo wielka różnica nie jest, i dopatrzenie się lepszych jakości tekstur jest nie praktycznie nie zauważalna. A sam Tomasz Gop mówiąc "Praktycznie" miał zapewne na myśli iż będą jakieś czynniki(np: bardziej nasycone tekstury, czy po prostu wyraźniejsze tekstury) które będą na plus dla PlayStation 4 ale nie będą one jakieś wielkie by zachwycać się lepsza oprawą graficzną na PS4.
0 kudosPabloMG   @   11:57, 23.09.2014
180p różnicy jest prawie nie do wychwycenia jeśli tekstury będą wysokiej jakości, dodatkowo pewnie dojedzie oświetlenie oraz cienie, które poprawią jakość tekstur.
0 kudosCortigo   @   23:52, 24.09.2014
Ja też uważam że różnica pomiędzy samymi rozdzielczościami jest praktycznie nie do wychwycenia. A to że będzie widać drobne różnice pomiędzy PS4, a XBOX ONE to jedynie zasługa samych różnic w specyfikacji sprzętu. Bo jeżeli postawilibyśmy tą samą grę w tym samym momencie na tym samym sprzęcie ale na dwóch takich samych monitorach gdzie na jednym było by 900p, a na drugim 1080p to myślę że nie wychwycilibyśmy różnic. Według mnie nie jest to jakąś straszną hańbą że gra pod tym względem będzie się "różniła".