Star Citizen - kilka informacji na temat modelu zniszczeń

Redaktor serwisu Dualshockers miał możliwość przeprowadzenia krótkiej rozmowy z dyrektorem technicznym studia Cloud Imperium - Danem Tracym - odpowiedzialnego za grę Star Citizen, a my poznaliśmy garść ciekawostek.

@ 27.08.2014, 12:11
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨‍💻
pc

Star Citizen - kilka informacji na temat modelu zniszczeń

Redaktor serwisu Dualshockers miał możliwość przeprowadzenia krótkiej rozmowy z dyrektorem technicznym studia Cloud Imperium - Danem Tracym - odpowiedzialnego za grę Star Citizen, a my poznaliśmy garść ciekawostek.

Panowie porozmawiali na kilka tematów, a przewodnim były typowe technikalia w nadchodzącym tytule. Dowiedzieliśmy się m.in. że wszystkie statki stworzone zostały ze 100 tysięcy polygonów - z tylu, co wysokiej rozdzielczości (4096×4096) tekstury.

Ponadto nasze pojazdy kosmiczne, jeśli otrzymają jakieś obrażenia, to z tymi uszczerbkami na lakierze bądź kadłubie pozostaną dopóki ich nie naprawimy. Tak, jak lakierowanie pozwala pozbyć się rys, co też będzie miało miejsce w Star Citizen, tak wymiana jakiejś części wyeliminuje usterkę.

Poniżej możecie obejrzeć cały materiał poświęcony Star Citizen:


Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosFox46   @   21:07, 27.08.2014
jestem bardzo ciekaw co z tego finalnie będzie czy dostaniemy space sim z prawdziwego zdarzenia czy..... miszmasz czyli wszystko i nic i pewien niedosyt i rozczarowanie.