Wiedźmin 3: Dziki Gon na konsolach raczej bez 1080p
W serwisie Worlds Factory (dzięki Fox46!) opublikowano fragment rozmowy przeprowadzonej podczas targów gamescom z Jose Teixeira - deweloperem odpowiedzialnym za efekty graficzne w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon.
zvarownik @ 20.08.2014, 20:05
Kamil "zvarownik" Zwijacz
pc, ps4, xbox one
W serwisie Worlds Factory (dzięki Fox46!) opublikowano fragment rozmowy przeprowadzonej podczas targów gamescom z Jose Teixeira - deweloperem odpowiedzialnym za efekty graficzne w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Zdradził on, że konsolowe wersje raczej nie obsłużą rozdzielczości 1080p.
Przedstawiciel studia stwierdził, że dla CDPR najważniejsza jest płynność rozgrywki, więc animacja musi działać przynajmniej w 30 klatkach na sekundę. Rozdzielczość schodzi na drugi plan.
"Co do rozdzielczości, szczerze mówiąc, to zależy. Pracujemy nad tym, staramy się by była możliwie jak najwyższa. Jak uda się dobić do 1080p to super, ale nie wiem, czy tego dokonamy. Naprawdę tego nie wiem. Raczej nie."
Dodatkowo stwierdzono, że obecnie studio pracuje nad optymalizacją gry, która przebiega bardzo pomyślnie, więc kto wie, co z tego wszystkiego wyniknie. Niemniej widać jak wymagająca jest to gra i chyba nawet posiadacze PlayStation 4 nie mogą być pewni rozdzielczości Full HD.
Premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon została zaplanowana na 24 lutego 2015 roku.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler