Dead Island 2 - pierwszy zwiastun z fragmentami rozgrywki oraz dogłębna analiza
Podczas zapowiedzi Dead Island 2, w trakcie tegorocznych targów E3, towarzyszył mi pesymizm oraz wszystko co z nim związane.
Materdea @ 12.08.2014, 09:20
Klikam w komputer i piję kawkę. ☕👨💻
Mateusz "Materdea" Trochonowicz
pc, ps4, xbox one
Podczas zapowiedzi Dead Island 2, w trakcie tegorocznych targów E3, towarzyszył mi pesymizm oraz wszystko co z nim związane. Po pierwsze, za stworzeniem gry stoi teraz Yager Development, goście od Spec Ops: The Line, gry ze skopaną mechaniką, ale z ciekawą i niecodzienną, jak na strzelanki, fabułą. Po drugie, "ale znów to samooo". Obawiam się najgorszego - że mogłem się pomylić.
Dziś do sieci trafił pierwszy zwiastun kontynuacji jednego z polskich hitów eksportowych tej dekady. Po jego obejrzeniu (naturalnie samo wideo jest dostępne na końcu niniejszej wiadomości) nasunęła mi się jedna refleksja. Kojarzycie pierwsze części serii Dead Rising? Miałem wrażenie, że "jedynka" Martwej Wyspy oraz jej spin-off, czyli Riptide, były silnie inspirowane tytułami ekskluzywnymi Microsoftu. Teraz nastąpiła zmiana miejsc.
Dead Rising 3 to zdecydowanie posępniejsza, mroczniejsza i pozbawiona tego samego polotu oraz finezji produkcja, która znacząco odbiega od osiągnięć poprzedniczek. Z kolei Dead Island 2 to ukłon w stronę pierwszego oraz drugiego DR, gdzie festiwal kolorów, nieszablonowych oraz szalonych zabójstw, a także wesołej i zarazem skocznej muzyki odgrywały pierwsze skrzypce, zaś powaga była odsunięta na drugi plan.
Tak pro forma: akcja wrzuci nas do słonecznej Kalifornii, zwiedzimy m.in. Los Angeles oraz San Francisco, a deweloperzy szykują czteroosobowy tryb kooperacji.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler