Call of Duty: Advanced Warfare to zupełnie nowa marka!
Wygląda na to, że Advanced Warfare nie jest jedynie kolejnym Call of Duty. Studio Sledgehammer Games opracowuje pierwszą odsłonę zupełnie nowej marki, wchodzącej w skład słynnej serii - tak przynajmniej twierdzi jeden z deweloperów.
bigboy177 @ 30.07.2014, 18:14
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Wygląda na to, że Advanced Warfare nie jest jedynie kolejnym Call of Duty. Studio Sledgehammer Games opracowuje pierwszą odsłonę zupełnie nowej marki, wchodzącej w skład słynnej serii - tak przynajmniej twierdzi jeden z deweloperów.
Sytuację nakreślił współzałożyciel Sledgehammer, niejaki Glen Schofield, rozmawiając z ekipą portalu Venturebeat. W wywiadzie zdradził on, że ich najnowszy projekt to zupełnie nowa marka, wchodząca w skład tego samego uniwersum. To całkiem nowa własność intelektualna, którą - najpewniej - twórcy będą w przyszłych latach cyklicznie rozwijać.
"To następna generacja, a my przenosimy się 40 lat w przyszłość. Ciężko cokolwiek zapożyczyć. Tę grę musieliśmy przygotować od zera", wyjaśnia Schofield. "To naprawdę nowa marka we wnętrzu Call of Duty. To zupełnie nowa własność intelektualna".
Wygląda to tak, jakby Activision ponownie próbowało wydzielić z Call of Duty, osobną podserię. Podobnie próbowano zrobić z Modern Warfare, jeśli pamiętacie. Ciekawe czy tym razem się uda?
"Chcemy aby ludzie zdali sobie sprawę z tego, że my nie podkręcamy tylko kilku korbek".
Advanced Warfare faktycznie wygląda nieco inaczej od tego, co dotychczas widzieliśmy w Call of Duty, ale czy rzeczywiście będzie ono aż tak unikatowe? Przekonamy się po premierze. Ta planowana jest na listopad.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler