Call of Duty: Advanced Warfare to zupełnie nowa marka!

Wygląda na to, że Advanced Warfare nie jest jedynie kolejnym Call of Duty. Studio Sledgehammer Games opracowuje pierwszą odsłonę zupełnie nowej marki, wchodzącej w skład słynnej serii - tak przynajmniej twierdzi jeden z deweloperów.

@ 30.07.2014, 18:14
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one

Call of Duty: Advanced Warfare to zupełnie nowa marka!

Wygląda na to, że Advanced Warfare nie jest jedynie kolejnym Call of Duty. Studio Sledgehammer Games opracowuje pierwszą odsłonę zupełnie nowej marki, wchodzącej w skład słynnej serii - tak przynajmniej twierdzi jeden z deweloperów.

Sytuację nakreślił współzałożyciel Sledgehammer, niejaki Glen Schofield, rozmawiając z ekipą portalu Venturebeat. W wywiadzie zdradził on, że ich najnowszy projekt to zupełnie nowa marka, wchodząca w skład tego samego uniwersum. To całkiem nowa własność intelektualna, którą - najpewniej - twórcy będą w przyszłych latach cyklicznie rozwijać.

"To następna generacja, a my przenosimy się 40 lat w przyszłość. Ciężko cokolwiek zapożyczyć. Tę grę musieliśmy przygotować od zera", wyjaśnia Schofield. "To naprawdę nowa marka we wnętrzu Call of Duty. To zupełnie nowa własność intelektualna".

Call of Duty: Advanced Warfare to zupełnie nowa marka!
Wygląda to tak, jakby Activision ponownie próbowało wydzielić z Call of Duty, osobną podserię. Podobnie próbowano zrobić z Modern Warfare, jeśli pamiętacie. Ciekawe czy tym razem się uda?

"Chcemy aby ludzie zdali sobie sprawę z tego, że my nie podkręcamy tylko kilku korbek".

Advanced Warfare faktycznie wygląda nieco inaczej od tego, co dotychczas widzieliśmy w Call of Duty, ale czy rzeczywiście będzie ono aż tak unikatowe? Przekonamy się po premierze. Ta planowana jest na listopad.

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosdabi132   @   19:06, 30.07.2014
No jak się sprzeda to nie wątpię, że będą rozwijać żeby jak najwięcej kasy zarobić na frajerach. Ostatnim CoD'em jaki zakupiłem był World at War i to się nie zmieni póki nie wrócą do II wojennych klimatów lub teraźniejszych realiów.
0 kudosIgI123   @   19:37, 30.07.2014
Cytat: dabi132
No jak się sprzeda to nie wątpię, że będą rozwijać żeby jak najwięcej kasy zarobić na frajerach.
Frajerów, czyli ludzi którzy mają inny gust od Ciebie i nowy CoD im się spodoba?
0 kudosFox46   @   19:40, 30.07.2014
Silnik będzie na kolejne osiem części z rzędu, tak więc na następne odsłony nie ma co liczyć na jakieś mocne zmiany. każdy chyba wie że tego typu tasiemce zmieniają się na lepsze tylko i wyłącznie z generacji na generację.

Cytat: IgI123
Frajerów, czyli ludzi którzy mają inny gust od Ciebie i nowy CoD im się spodoba?


Nie dla ludzi którzy są graczami niedzielnymi i mają w dupie progres w grach, to według mnie napędza ta maszynę która wyciska z ludzi kasę i właśnie Activision sobie mówi "MAMY cię FRAJERZE " tylko ty nawet o tym nie wiesz, bo jesteś zachwycony czymś co już X raz z rzędu jest takie samo i wrzuca do gry 15% zmian względem poprzedniej części(czyli zmienia się tyle co nic) ale ty myślisz "Ale tak wiele się zmieniło" takie firmy chcą byś tak myślał i to właśnie dla nich jesteś potencjalnym frajerem.

Przecież COD od MW1 w ogóle się nie zmieniał aż do teraz tej odsłony Poirytowany jedynie były tylko i wyłącznie kosmetyczne zmiany i wciskanie kitu ludziom "jak wiele się zmieniło" a ludzie to łykali więc sorry jak tu nie nazywać takich "frajer"

Dobrym tu przykładem jest Call of Duty: Chost graficznie mógł taki być już w 2010 roku ale po co skoro od frajerów wyciśniemy więcej kasy a taki postęp graficzny damy im w 2013 roku dopiero. To był super przykład jak wyszło na jaw gdzie mają graczy, pierw wciskali "To będzie silnik "Next genowy" a potem się z tego wycofali i przyznali że mimo wszystko jedzie dalej na bardzo starym silniku.
Podsumowując firma która patrzy na $$ jak Acrivision nigdy nie bierze na poważnie graczy. A że ci gracze dają się nabijać w butelkę to już jest inna sprawa, bo firmy takie jak Activision tylko zaciera ręce bo do ich kieszeni wpadną grube miliony, będą tak robić aż gracze nie powiedzą DOŚĆ czyli ci potencjalni "frajerzy".



0 kudosdabi132   @   22:42, 30.07.2014
Cytat: IgI123
Frajerów, czyli ludzi którzy mają inny gust od Ciebie i nowy CoD im się spodoba?
Frajerów czyli tych, którzy nabierają się na zapowiedzi twórców, że nowy CoD wniesie coś nowego, tych którzy po zakupie gry żałują wydanych na nią pieniędzy a potem i tak kupują kolejną część. Nie miałem na myśli gustów, bo o nich się nie dyskutuje (sam czasem lubię pograć w Call of Duty, ale te dawne, które nie były tworzone metodą kopiuj/wklej), tylko o tym, że niektórych ludzi da się przekonać, żeby kupili coś co i tak już było. Techniki sprzedaży robią swoje Pokręcony
0 kudosIgI123   @   23:46, 30.07.2014
Cytat: dabi123
Frajerów czyli tych, którzy nabierają się na zapowiedzi twórców, że nowy CoD wniesie coś nowego, tych którzy po zakupie gry żałują wydanych na nią pieniędzy a potem i tak kupują kolejną część.
Są też tacy którzy nie żałują wydanych pieniędzy i na multi każdego CoD'a spędzają dziesiątki, jak nie setki godzin, bo po prostu lubią tą zabawę. A jeżeli coś się komuś podoba, dlaczego ma nie kupić? Bo w oczach niektórych osób będzie frajerem? No i naprawdę nie sądzę by było wielu takich którzy kupują kolejne części jak leci, nawet jeżeli ostatnia wydana im do gustu nie przypadła.
Cytat: Fox46
Dobrym tu przykładem jest Call of Duty: Chost graficznie mógł taki być już w 2010 roku ale po co skoro od frajerów wyciśniemy więcej kasy a taki postęp graficzny damy im w 2013 roku dopiero. To był super przykład jak wyszło na jaw gdzie mają graczy, pierw wciskali "To będzie silnik "Next genowy" a potem się z tego wycofali i przyznali że mimo wszystko jedzie dalej na bardzo starym silniku.
Nawet jeżeli w końcu CoD będzie tym całym ,,next-genem"... To co? Grafika lepsza, gameplay taki sam.
Cytat: Fox46
Podsumowując firma która patrzy na $$ jak Acrivision nigdy nie bierze na poważnie graczy. A że ci gracze dają się nabijać w butelkę to już jest inna sprawa, bo firmy takie jak Activision tylko zaciera ręce bo do ich kieszeni wpadną grube miliony, będą tak robić aż gracze nie powiedzą DOŚĆ czyli ci potencjalni "frajerzy".
Ja w CoD'a już nie gram od czasu Black Opsa, bo przestało mnie to po prostu kręcić. Ludzie powiedzieliby DOŚĆ, gdyby CoD'y i ich przestały jarać. Ale skoro przy multi każdej kolejnej odsłony dobrze się bawią, po co mają narzekać i żądać zmian? Gracze grają, Activision dostaje kasę i wszyscy są zadowoleni. I wciąż nie widzę tego ,,frajerstwa".
0 kudosFox46   @   01:36, 31.07.2014
Cytat: IgI123
Nawet jeżeli w końcu CoD będzie tym całym ,,next-genem"... To co? Grafika lepsza, gameplay taki sam.

To tylko sprawi że to będzie na raz, każda kolejna odsłona będzie już taka sama po lekkim liftingu. Wielu liczyło że gdyby wcześniej zmieniło silnik zmian można było by wprowadzić znacznie więcej, znaczących zmian. Takich po których można było by powiedzieć "Wow dużo się zmieniło" , ale po co ?? skoro można doić kasę z naiwniaków.

Cytat: IgI123
Ja w CoD'a już nie gram od czasu Black Opsa, bo przestało mnie to po prostu kręcić. Ludzie powiedzieliby DOŚĆ, gdyby CoD'y i ich przestały jarać. Ale skoro przy multi każdej kolejnej odsłony dobrze się bawią, po co mają narzekać i żądać zmian? Gracze grają, Activision dostaje kasę i wszyscy są zadowoleni. I wciąż nie widzę tego ,,frajerstwa".


Niestety ten rynek jest zbyt duży by jednym głosem wszyscy powiedzieli DOŚĆ, dobrym tego przykłądem jest ten portal wielu z tego portalu podziękowało tej serii. A przecież teraz CODa to głownie młodziaki kupują, bo właśnie to ich jara.....
Dodaj Odpowiedź