Twórcy opowiadają o tworzeniu fabuły w Śródziemie: Cień Mordoru
Śródziemie: Cień Mordoru to nowy projekt studia Monolith, odpowiedzialnego m. in.
bigboy177 @ 14.07.2014, 16:34
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, ps4, xbox one
Śródziemie: Cień Mordoru to nowy projekt studia Monolith, odpowiedzialnego m.in. za klimatyczne Condemned oraz dynamiczne FEAR. Tym razem deweloperzy nie poszli jednak w kierunku FPS-a, a zamiast tego szykują nam TPS-a, na licencji Władcy Pierścieni.
Częstą przypadłością gier opartych o słynne licencje jest miałkość opowiadanej w nich historii. Studio zapowiada jednak bogatą fabułę, która nie będzie stanowiła adaptacji książkowego bestsellera. Zamiast tego twórcy szykują coś zupełnie nowego, ale jednocześnie starają się, aby całość możliwie jak najlepiej pasowała do uniwersum opracowanego przez Tolkiena.
Akcja Śródziemie: Cień Mordoru rozgrywa się pomiędzy wydarzeniami ukazanymi w Hobbicie, a tymi z trylogii Władcy Pierścieni. Główny bohater zwiedzi wiele znanych nam miejsc, a czasem spotka też charakterystyczne postaci. Wszystko po to, aby świat był wiarygodny i przemawiał do fanów książek. Jeśli czujecie się zaintrygowani, zerknijcie na poniższy materiał filmowy, będący dziennikiem dewelopera. Wideo podejmuje właśnie tematykę powstawania fabuły.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler