Ubisoft jest zadowolone ze sprzedaży Watch_Dogs
Dość sporo piszemy dzisiaj na temat Ubisoftu. Tym razem jednak odchodzimy od tematu serii Assassin's Creed, na rzecz innej, ważnej dla francuskiego wydawcy sagi, debiutującego przed kilkoma miesiącami Watch_Dogs.
bigboy177 @ 11.07.2014, 15:43
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
Marcin "bigboy177" Trela
pc, ps3, xbox 360, mob, inne, psv, ds3, wiiu, ps4, xbox one, free 2 play
Dość sporo piszemy dzisiaj na temat Ubisoftu. Tym razem jednak odchodzimy od tematu serii Assassin's Creed, na rzecz innej, ważnej dla francuskiego wydawcy sagi, debiutującego przed kilkoma miesiącami Watch_Dogs. Francuzi postanowili bowiem ujawnić sprzedaż gry.
Liczba pojawiła się w wynikach finansowych korporacji. Wynika z nich, że Watch_Dogs cieszy się do dnia dzisiejszego sporym zainteresowaniem. Tytuł rozszedł się bowiem w nakładzie 8 milionów egzemplarzy na całym świecie. Nie są to jednak pudełka, które zniknęły z półek sklepowych, a te, które fizycznie na nich wylądowały. Ubisoft jest zadowolone z projektu, a to oznacza, że kontynuacja jest jedynie kwestią czasu.
"Sukces Watch_Dogs oraz jakość naszego portfolio, zaprezentowanego w trakcie tegorocznego E3, pokazują naszą strategiczną pozycję, jak również ciągłe napędzanie innowacji oraz długoterminowe plany", wyjaśnił Yves Guillemot, szef firmy.
"Watch_Dogs to dobrze usytuowana, znacząca marka, a my będziemy w stanie odtwarzać i budować jej sukces w kolejnych latach. Wysokość sprzedaży to świadectwo ekspertyzy Ubisoftu, jeśli chodzi o kreowanie wysokobudżetowych marek".
Jak wspomniałem wcześniej, wyniki sprzedaży Watch_Dogs pochodzą z raportu finansowego korporacji. Dlatego pozwolę sobie też w skrócie przytoczyć kilka najważniejszych liczb. W trakcie minionego już kwartału, zakończonego z dniem 30 czerwca 2014 roku Ubisoft odnotował rekordową sprzedaż, wartą 380 milionów euro. W stosunku do tego samego okresu roku zeszłego, skok jest równy 374%, wtedy firma opchnęła gry o wartości 76 milionów euro. Wydawca zanotował też wzrost w przypadku sprzedaży elektronicznej, o 149%. Winne są tutaj gry mobilne, jak również Trials Fusion, Child of Light oraz Valiant Hearts: The Great War.
Wszystkie słupki idą w górę, a więc szefostwo zadowolone. Czy Wy również jesteście usatysfakcjonowani tym, co serwuje w ostatnim czasie Ubisoft? Dajcie znać w komentarzach.
PodglądBICodeURLIMGCytatSpoiler