Assassin’s Creed: Unity to zupełnie nowa historia

Seria Assassin’s Creed pozostanie z nami na długo. Ubisoft planuje ciągnąć ją póki gracze będą przejawiać zainteresowanie, a to oznacza, że przed deweloperami stoi niemałe wyzwanie.

@ 09.07.2014, 19:05
Marcin "bigboy177" Trela
Czasem coś piszę, czasem programuję, czasem projektuję, czasem robię PR, a czasem marketing... wszystko to, czego wymaga sytuacja. Uwielbiam gry, nie cierpię briefów reklamowych!
pc, ps4, xbox one

Assassin’s Creed: Unity to zupełnie nowa historia

Seria Assassin’s Creed pozostanie z nami na długo. Ubisoft planuje ciągnąć ją póki gracze będą przejawiać zainteresowanie, a to oznacza, że przed deweloperami stoi niemałe wyzwanie. Muszą oni bezustannie obmyślać kierunek, w jakim chcą rozwijać sagę. Dlatego Assassin’s Creed: Unity nie będzie bezpośrednio nawiązywało do poprzedników. Twórcy przygotują zupełnie nową historię, stanowiącą wprowadzenie do całkiem świeżego wątku fabularnego.

Informacja o tym, jak potoczy się historia w Assassin’s Creed: Unity dociera do nas od dyrektora kreatywnego, niejakiego Alexa Amancio. Podczas rozmowy z ekipą portalu Examiner zdradził on, że Unity nie będzie w żaden sposób związane z Desmondem i jego perypetiami. Dostaniemy zupełnie nową historię, oderwaną od dotychczasowych opowieści.

"To dla nas świeży start, początek nowej opowieści. To oznacza też całkowicie nowe odwołania do współczesności. Widzieliście początek ewolucji w Black Flag, [ale] nie zamierzamy robić tego samego. Przy Unity chcemy zapoczątkować nowy cykl Assassin's Creed".

Assassin’s Creed: Unity to zupełnie nowa historia
"Ponieważ to coś nowego, możemy wszystko wyjaśnić dokładnie ponieważ nikt nie będzie miał wrażenia, że nie ma to znaczenia. Powiedziałbym, że Assassin's Creed: Unity to najlepszy wstęp dla marki od czasu [pierwszego Assassin's Creed]", wyjaśnił Amancio.

Czyli koniec Desmonda, nowa opowieść, nowe nawiązania do współczesności oraz nowe historie w przeszłości. W rezultacie większa swoboda dla deweloperów. Tego należy się spodziewać po Assassin's Creed: Unity. Jeśli chodzi o odsłony poprzednie to nie wiemy, czy będą miały one jakiekolwiek powiązania z najnowszą częścią.

Sprawdź także:
Assassin's Creed: Unity

Assassin's Creed: Unity

Premiera: 11 listopada 2014
PC, PS4, XBOX ONE

Assassin's Creed: Unity to kolejna odsłona kasowej serii gier skupionych na średniowiecznym bractwie Asasynów. Tym razem trafiamy do XVIII-wiecznego Paryża, wprost na bar...

Dodaj Odpowiedź
Komentarze (15 najnowszych):
0 kudosPietek=)   @   19:12, 09.07.2014
I dobrze. Osobiście męczyła mnie historia i jej rozwój od AC:B'd więc jak najbardziej rozwiązanie na plus. Nowy cykl ? O nie Niewinny
0 kudosFox46   @   19:51, 09.07.2014
Czyli mają pretekst do zrobienia kolejnych dwóch odsłon + 3 z dopiskami......... o nie Niewinny
0 kudosUxon   @   21:11, 09.07.2014
Jak się stoi w miejscu to wiadomo, że się cofa. AC potrzebny jest silny powiew świeżości i dobrze, że kombinują coś nowego. Seria ma jeszcze wiele do powiedzenia i ogromnie duży potencjał. Jak go Ubisoft wykorzysta? Odpowiedź przyjdzie z czasem.
0 kudosFox46   @   21:15, 09.07.2014
Według mnie granica dobrego smaku już dawno się skończyła, dobrym przykłądem jest teraz Assassin's Creed 4 który dosłownie udowadnia iż był częścią tylko i wyłacznie robioną dla kasy.

Tu się wiele potwierdza gra która będzie wałkowana kolejną generację i powiew świeżości wprowadzi wraz z jej pierwszą częścią Assassin/s Creed (2007)/ Assassin's Creed: Unity (2014). Dalej będzie to już niesmaczny odgrzewany kotlet, który będzie doprawiany by zamaskować niedobry smak.
0 kudosKrru   @   07:14, 10.07.2014
Ciekawi mnie jak będzie wyglądać kooperacja w Unity. Dobrze, że będzie całkiem nowa historia, ale powiewu świeżości nie będzie. Kolejny asasyn.
0 kudosFestus_   @   19:34, 11.07.2014
A według mnie twórcy asasynów bardzo dobrze uwzględniają zdanie graczy i fanów serii w swoich grach. A pisanie, że Black Flag był robiony tylko dla kasy dosłownie udowadnia, iż jest się tylko i włącznie pretensjonalnym arogantem.
Sugerowanie, że wielki ciekawy świat z mnóstwem wody, jakiego w grach jeszcze nie było, świetny system walk morskich, przejmowanie fortów z różnorodnym systemem obronnym, mnóstwo różnorodnych misji pobocznych, nowy pomysł na pociągnięcie fabuły, który trzyma się kupy oraz jest świeży, to tylko odcinanie kuponów świadczy jedynie o totalnym niedocenianiu pracy twórców i żadnym pojęciu o temacie. A to tylko część rzeczy, nad którymi Ubisoft pracował przy tworzeniu gry. Nie jedynie kopiuj-wklej.
Na szczęście trzeźwo myślących graczy jest więcej. Ja nigdy nie lubiłem Tekkena, ale byłbym idiotą, gdybym stwierdził, że kolejne części tworzone były tylko dla kasy, jedynie ze względu na to, że mi seria nie przypadła do gustu, nie mając o tym najmniejszego pojęcia. Wolałbym zaoszczędzić czas i nie pisać nic nie wnoszące postów. Okay, koniec ze złośliwościami.

Co do tematu - trochę się zawiodłem, bo mi pomysł na ramy fabularne w IV bardzo przypadły do gustu i liczyłem na ciągnięcie tego motywu. Ciekaw jestem, czy ich nowy pomysł też wypali tak dobrze. Okaże się już całkiem niedługo, a ja czekam jak zwykle niecierpliwie.
0 kudosFox46   @   23:06, 11.07.2014
Cytat: Festus_
A według mnie twórcy asasynów bardzo dobrze uwzględniają zdanie graczy i fanów serii w swoich grach. A pisanie, że Black Flag był robiony tylko dla kasy dosłownie udowadnia, iż jest się tylko i włącznie pretensjonalnym arogantem.
Sugerowanie, że wielki ciekawy świat z mnóstwem wody, jakiego w grach jeszcze nie było, świetny system walk morskich, przejmowanie fortów z różnorodnym systemem obronnym, mnóstwo różnorodnych misji pobocznych, nowy pomysł na pociągnięcie fabuły, który trzyma się kupy oraz jest świeży, to tylko odcinanie kuponów świadczy jedynie o totalnym niedocenianiu pracy twórców i żadnym pojęciu o temacie. A to tylko część rzeczy, nad którymi Ubisoft pracował przy tworzeniu gry. Nie jedynie kopiuj-wklej.
Na szczęście trzeźwo myślących graczy jest więcej. Ja nigdy nie lubiłem Tekkena, ale byłbym idiotą, gdybym stwierdził, że kolejne części tworzone były tylko dla kasy, jedynie ze względu na to, że mi seria nie przypadła do gustu, nie mając o tym najmniejszego pojęcia. Wolałbym zaoszczędzić czas i nie pisać nic nie wnoszące postów. Okay, koniec ze złośliwościami.


Zależy jak na to patrzeć z pewnością nie jest to coś innowacyjnego zwłaszcza nie wiem o jakich tu piszesz zadaniach ale poboczne cały czas się powtarzają nawet w WD Ubisoft zrobił ten sam błąd powtarzając do znudzenia te same zadania już 8-10 raz. Podobnie jest z ACIV, zadania z głównego wątku się nie liczą bo są to zadanie fabularne(które się po prostu nie spamóją), zaś te poboczne to jak już pisałem powtarzają się niejedno kroć.
Bitwy morskie to coś na co każdy narzekał w ACIII że są słabo rozwinięte, w przypadku ACIV po prostu przesadzili z tymi bitwami dają one frajdę nie można się nie zgodzić , ale po ograniu około 15H gry bokiem nam wychodzą bitwy morskie. Czy dobrze ubi zrobił w Unity że zrezygnował albo chociaż nie dał takiego nacisku na bitwy myślę że tak(bo nie wiemy jeszcze czy przyjdzie nam sterować statkiem).
A to czy świat jest ciekawy z mnóstwem wody to tylko kwestia gustu, dla mnie np: był mniej ciekawy aniżeli w ACII czy ACI które uważam za najlepsze odsłony AC. A główna fabułą szczególnie ta związana z Abstergo jest po prostu słaba, zaś sam wątek Kenwaya był taki sobie.
Innowacja innowacją ale Unity taki teraz będzie, Black Flag było tylko i wyłącznie rozwinięciem średnio przyjetego AC III, na którego sporo narzekano.
Jakby nie patrzeć to każdy AC od I do IV nawet Revelations czy Brotherhood wnosił więcej,lepiej ale czy to się w 100% sprawdzało, patrząc jak ty to ująłeś "trzeźwo myślącego gracza" zdecydowanie NIE. Bo pod względem silnika, mechaniki, poprawek itp: było typowe wytnij/kopiuj oraz wklej. Te same błędy w sterowaniu, te sama nieudolność naszej postaci jak i AI które było głupie.

Jak już pisałem Unity będzie dopiero czymś nowym, mam namyśli od podstaw zrobiony system wspinaczki, nowe ruchy, ogólnie nowy motor który napędza AC: Unity. A który się przejadł już po Brotherhood bo jak można gapić się z części na cześć jak nasz Assassyn robi ciągle jedne i te same głupie błędy względem bardzo niedopracowanego systemu poruszania się, a który w Unity będzie już w dużej mierze poprawiony i zrobiony od zera.
Patrząc okiem trzeźwo myślącego gracza to właśnie "Unity" będzie czymś świeżym i nowym, odsłoną która wprowadzi gracza w nową generację, i na tym się skończy.
Bo zapewne każda kolejna odsłona AC (VI,VII itp: ) na PS4 i XO będzie zawierała te same błędy itp: jak w przypadku AC z 2007. A co najgorsze ubisoft nic nie zrobił by to poprawić jedynie w AC II niby poprawił system wspinaczki który pozostał przez 4 lata nie zmieniony (4 odsłony).

PS: więc obstawiam że Unity będzie godne zagrania i na tym się skończy, bo każda kolejna po Unity będzie częścią "O kolejny Assassyn, ooo jak fajnie". Niby mają zadbać by kolejna odsłona wnosiła sporo nowego, ale jak mają tak dbać jak we wcześniejszej generacji to nie warto czekać na kolejne odsłony.
Dodaj Odpowiedź